תמיכת מחשוב לעסקים

שירותי IT הם רשימה של שיטות ופתרונות מוכנים עבור תמיכת מחשוב לעסקים בטכנולוגיית מידע.

מתן שירותי IT לעסקים כולל יישומים, מחסני נתונים ומשאבי היי-טק אחרים כדי לחסוך ולהגדיל רווחים. הארגון מציע לספק שירותי IT תשלום בתמורה להבטחות ביצועים, אבטחה וזמן פעולה של תשתית ה-IT.

תמיכת מחשוב לעסקים היא חלק בלתי נפרד משירותי ה-IT המסופקים לעסקים, הם מאפשרים לכל מערכות החברה לפעול באופן תקין, בנוסף למגוון שירותי מחשוב לעסקים נוספים המאפשרים לעסק להתקדם ולהשתדרג מבחינה טכנולוגית.

למה אתם צריכים שירותי תמיכת מחשוב לעסקים?

 אספקת שירותי תמיכת מחשוב לעסקים מיטיבה עם העסק במתן מענה לצרכיו הספציפיים – שיפור הפרודוקטיביות, ביטול אילוצים קריטיים ובקשות אחרות כאשר תוכנה וחומרה דורשות השתתפות של צוות מוסמך.

יזמים מסתמכים על שירותי מחשוב לעסקים בגלל המורכבות ההולכת וגוברת של תנאי תאימות, דרישות מערכת ושינויי תצורה דינמיים. ארגונים זקוקים לשירותי IT עם הצורך בזמן פעולה של הארגון וכדי להצדיק את הציפיות הגבוהות של משתמשים העובדים והלקוחות.

תמיכת מחשוב לעסקים

דוגמאות לשירותי מחשוב לעסקים בסביבה עסקית

כלים ופתרונות מוכנים בתחום מתן שירותי IT מכסים מספר עצום של תחומים פונקציונליים, ביניהם יש כמה מהפופולריים שבהם:

  • שירות תמיכה טכנית – משתמש בטכנולוגיית מידע יכול לבקש עזרה בפתרון בעיה באופן חד פעמי, שירות מנוי או כחלק משירות מנוהל. מתאים לתגובה בזמן לאירועים עסקיים קריטיים ולשמירה על פעילות הארגון ללא הפסקה.
  • תחום של פתרונות מיוחדים – אתה יכול להגיש בקשה לשירות IT מיוחד כדי לארגן רעיונות חדשים ב-1C, להפחית עלויות חשבונאיות באמצעות אוטומציה, להפחית את עלויות הציוד באמצעות וירטואליזציה, לדאוג לשירות תמיכה מרחוק וכן הלאה. יזמים בוחרים במגוון מורחב של שירותי מיקור חוץ של IT כאשר הם צריכים ליישם משהו חדש מבלי לבזבז זמן וכסף על מציאת מומחים במשרה מלאה.
  • ניהול סיכונים ובעיות – אבטחת מידע ויציבות תהליכים עסקיים רגישים לכישורים של הצוות ה"מוביל" את תשתית ה-IT של הארגון. עוזר למנהלים לחזות נכון את המצב ולהסתמך על מספרים ופרויקטים ספציפיים במקום להסתמך על ההגינות החולפת של הצוות הרגיל.
  • ניטור ביצועים ללא הפסקה – מערכות אוטומטיות מבטיחות מענה מיידי לכל תקלה טכנית בעסק. מחשוב עסקי בתחומי ניהול זרימת עבודה, מעקב אחר בקשות והתנהגות, זמינות יישומים וזמינות שירותים מציעים הזדמנויות בלתי מוגבלות לארגון להרחיב או לצמצם את פעילותו בהתאם לעונה, חגים ועומסי שיא.
  • בקרה, דוחות ווקטור לשיפור – טכנולוגיות ומערכות תוכנה מבצעות דיגיטציה של תהליכים כלכליים בתוך העסק, ויוצרות יומני דיווח ויזואליים וניתנים לעיכול. באמצעות יישומי היי-טק וחומרה וירטואלית, לעסקים יש פוטנציאל בלתי מוגבל לייעל עלויות, להיפטר מ"נטל" בלתי נראה וליישם את היוזמות השיווקיות האחרונות.

בנוסף להתקדמות הטכנולוגית בשירותי תמיכת מחשוב לעסקים, ארגון יכול להשקיע במודרניזציה של תהליכים עסקיים וקבוצות עבודה. כך היא יכולה להגיב באופן יזום לבעיות ושינויים לאורך מחזור החיים של החברה.

היתרונות של תמיכת מחשוב לעסקים

כשאנשים אומרים "זמן זה כסף", הם באמת מתכוונים לזה. כשזה מגיע לעסק שלכם, אתם יכולים להפסיד הרבה כסף אם הרשת שלכם תיפול בגלל שירותי תמיכה לקויים. אחד הצעדים המשמעותיים שאתם יכולים לנקוט כדי לחסוך כסף לחברה שלכם הוא לשכור חברת תמיכת מחשוב לעסקים אשר תציע פתרונות טכנולוגיים מקיפים לכל אחת מבעיות הרשת שלכם.

  • הפחתת זמן ההשבתה – חברת IT תקל על כאבי ראש טכנולוגיים עוד לפני שהם קורים. עם ייעוץ, תחזוקה ושירותי ניהול רשתות נאותים, תבחינו בפחות בעיות טכניות, מה שאומר פחות זמן השבתה.
  • שפרו את יעילות הניהול – אם כבר מדברים על שקט נפשי, כבעלי עסק, אתם אמורים להיות מסוגלים להתמקד בדבר אחד – העסק שלכם בפועל. ולמרות שלעסק שלכם יש הרבה 'גלגלי שיניים' אתם תרצו שהם יפעלו כמו מכונה משומנת היטב. תמיכת מחשב IT נכונה עוזרת לכם מכך.
  • צמצום סיכוני אבטחה – אם לא חשבתם עד עכשיו על אבטחת הסייבר שלכם, זה הזמן לעשות זאת. העובדה שמקור חיצוני ינהל את תמיכת המחשב שלכם פירושה שאתם נוקטים בצעדים הנכונים כדי להגן על החברה שלכם מפני התקפות.
  • הדרכה של סביבות עבודה – ארגונים רבים משתמשים בשירותיו של אופיס 365 ויוצרים סביבת עבודה וירטואלית עבור העובדים שלה. תמיכה והדרכה של שימוש נכון במערכת יהיה שימושי עבורכם מתמיד.

אם נמאס לכם לדאוג אם הטכנולוגיה שלכם תפעל כמו שצריך, אל תחפש עוד. חברת 'יזמקו' תציע עבורכם צוות של אנשי מקצוע המוכנים לשנות את השקפתכם על שימוש בטכנולוגיה מתקדמת. חברת 'יזמקו' מוכנים לעבוד איתכם ולספק יעילות מוגברת, אסטרטגיות ייעוץ, אבטחה טובה יותר ועוד שירותי מחשוב רבים אחרים.

תמיכת מחשוב לעסקים – שאלות ותשובות

  • למה חשוב לשכור שירותי תמיכת מחשוב לעסקים?

תמיכת שירותי IT עוזרים בשיפור הפרודוקטיביות, ביטול אילוצים קריטיים ובקשות אחרות כאשר תוכנה וחומרה דורשות תפעול של צוות מוסמך.

  • האם פתרונות מחשוב עוזרים מפני מתקפות סייבר?

האם ידעתם שלרוב תוך שישה חודשים עסקים חדשים נתקלים בהתקפת סייבר? רוב הזמן, זה רק תוכניות חדירה אוטומטיות שעוברות ברשימה. אם השרת שלכם נכנס איכשהו לרשימה שנוצרה באקראי, אז הנזק שנגרם יכול להיות די נרחב. שמירה על אמצעי אבטחה עדכניים צריכה להיות בראש סדר העדיפויות, ללא קשר לגודל העסק שלכם, כאן שירותי IT באים לעזרתכם.

cropped-logo
יזמקו שירותי מחשוב לעסקים

יזמקו פרו היא חברה מובילה בתחום שירותי מחשוב לעסקים בישראל. החברה פועלת משנת 1972 ומעניקה מגוון רחב של שירותים, החל מתמיכה שוטפת ועד לפרויקטים מורכבים. צוות החברה כולל אנשי מקצוע מוסמכים ומנוסים, בעלי ידע וניסיון רב בתחום המחשוב. החברה חרטה על דגלה מתן שירות איכותי ומקצועי, תוך התאמה לצרכים הייחודיים של כל לקוח.

שתפו את המאמר לאדם שחייב לקרוא:
לקביעת פגישת ייעוץ ללא עלות!
פתיחת קריאת שירות
הכניסו פרטים ונשוב בהקדם
יש שאלה?
צרו קשר
הכניסו פרטים ונשוב בהקדם