אפיון והטמעת פתרונות מתקדמים בסביבת Microsoft 365

בעולמות ה-IT ניתן למצוא מגוון רחב של מוצרים ושירותים מבית Microsoft 365, מוצרים אלו מספקים מענה מעולה לדרישות סביבת העבודה העסקית של 2024, כגון: עבודה משותפת, פגישות און ליין, הגנת סייבר היקפית, כל תוכנות אופיס בזמינות מקוונת, שיתופי קבצים, למידה מרחוק וסביבת עבודה מותאמת אישית לכל משתמש.

מגוון יישומים אלו לרבות Microsoft Teams מבוססים על פתרונות הענן של מיקרוסופט Azure ו-Office 365. מוצרי Microsoft 365 מהווים אבן פינה בבניית סביבת עבודה, והם אידיאליים עבור צרכיהם המשתנים של משתמשים בארגונים קטנים כגדולים.

תועלות לקהל היעד

פתרונות הענן של Microsoft 365 מייצרים אקו סיסטם אידיאלי לצמיחה עסקית. בתוך כך, לקוחות יזמקו פרו זוכים ליתרונות משמעותיים הודות להטמעת תהליכי עבודה בסביבת Microsoft Teams  – הפלטפורמה האידיאלית למרחבי עבודה שיתופיים לכל עסק או ארגון.

בנוסף ליתרונותיה הרבים בתחומי הפרודוקטיביות, Microsoft 365 מציעה מערך נרחב של פתרונות אבטחת מידע, המאפשרים לארגונים להגן על הנתונים והנכסים שלהם מפני איומי סייבר.

Microsoft Intune

פתרון ניהול מכשירים מרוחק (MDM) המאפשר לארגונים לפקח על מכשירים ניידים, כגון מחשבים אישיים, טאבלטים וסמארטפונים, וליישם עבורם מדיניות אבטחה וניהול. Intune מאפשר לארגונים להתקין אפליקציות, לעדכן תוכנה, לנהל מדיניות אבטחה ולהגן על המכשירים הניידים שלהם מפני התקפות סייבר.

Microsoft Defender

ישומי הDefender - מקנים לארגונים את היכולת להגן על נתונים ונכסים דיגיטליים בפני ספקטרום מלא של איומי סייבר. מערך אבטחת המידע מבית Microsoft נועד להגן על תחנות עבודה, שרתי דואר אלקטרוני ובמגוון תצורות IT. מערך זה כולל מערכות הגנה קריטיות, כגון אנטי-וירוס, אנטי-ספאם ואנטי-פישינג.

Microsoft SharePoint

פלטפורמת שיתוף קבצים ועבודה מרחוק המאפשרת לארגונים לאחסן ולשתף מסמכים, תמונות, וידאו וכל סוגי הקבצים באופן מאובטח. SharePoint כולל מגוון פונקציות, כגון ניהול זכויות גישה, בקרה על היסטוריית שינויים, הגנה על נתונים ועוד. SharePoint מאפשר לכל עסק או ארגון לשתף קבצים ומידע בצורה אינטואיטיבית ומעל הכל בטוחה.

הודות לאינטגרציה מלאה של Microsoft 365, כל מסמכי הארגון והתוכנות ברשיון E5 יאוחדו תחת פלטפורמה הוליסטית אשר תשפר את האבטחה ואת הפרודוקטיביות. כמו כן, מוצרי אבטחת המידע יקנו הגנה מקיפה מפני איומי סייבר, ניהול נתונים וניהול מכשירים, החיוניים לשמירה על סביבת עבודה מאובטחת.

כמוצר משלים יזמקו פרו מציעה סדנת הכנה ייעודית ל-Microsoft Copilot, בסדנה זו נלמד ארגונים כיצד להתאים את אסטרטגיות היישום ומבטיחה פריסה וניצול מיטבי של כלי Microsoft 365. הסדנה מתאימה לארגונים בכל הגדלים והתחומים.

לשיחת ייעוץ ללא עלות
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!
או חייגו - 3730*

יתרונות יזמקו פרו:

שותפות רבת השנים שלנו עם מיקרוסופט, והמומחיות בהטעמת פתרונות ותהליכים בסביבת Microsoft Teams  Surface, Microsoft 365, ו-Azure, הם חלק מהסיבות לכך שיזמקו פרו מובילה את שוק שירותי ה-IT בישראל.

השותפות הרחבה שלנו עם מיקרוסופט, מעצימה יכולתנו לספק פתרונות מתקדמים למגוון רחב של דרישות עסקיות – בעוד השילוב בין הארכיטקטורה של יזמקו פרו ומוצרי Microsoft 365 מהווים פלטפורמה הוליסטית חזקה המאפשרת לעסקים לשפר את הניידות, יכולת השיתוף ועבודה ברשת וכמובן הפרודוקטיביות הכוללת של הארגון.

נסיון רב השנים שלנו ממקם אותנו כחלוצים בשוק הIT- בישראל.

לאחר מאות סביבות עבודה שבנינו בהצלחה עבור עסקים וארגונים עם מספר גדול של משתמשי קצה – אנו יודעים לספק ללקוחותינו את הפתרונות הטכנולוגיים המתאימים ביותר עבורם, תוך ליווי מלא בכל שלב בתהליך, ועמידה בסטנדרטים הגבוהים ביותר של איכות ושירות.

פתיחת קריאת שירות
הכניסו פרטים ונשוב בהקדם
יש שאלה?
צרו קשר
הכניסו פרטים ונשוב בהקדם