למה יזמקו?

למה שתתפשרו? יזמקו - הבחירה החכמה!

אנו מאמינים שללקוחותינו מגיע הטוב ביותר. החל מהמוצר וכמובן ברמת השירות.

לפיכך, בכל אחת מהמחלקות שלנו, אנו מציעים אך ורק את המוצרים האיכותיים ביותר שעברו את בדיקות האיכות שלנו:

מחלקת המחשוב העסקי – שרתים, מחשבים ומוצרי חומרה מהיצרנים המוכרים והמובילים בעולם

מחלקת המיכון המשרדי – מדפסות לייזר, מכונות צילום ומדפסות משולבות תוצרת KYOCERA היפנית, הנחשבים למכשירים האיכותיים והאמינים ביותר

מחלקת המשקאות למשרד – מכונת DRINKA ALL IN ONE  – המכשיר הראשון מסוגו בעולם המציע את כל סוגי המשקאות למשרד, מכונות קפה למשרד עם טחינת פולי קפה במקום ושימוש בחלב מוקצף וכן ברי סודה עם מערכת סינון מקסימלית

חברת יזמקו חרטה על דגלה את נושא השירות וזהו החזון שמלווה אותנו כבר למעלה מ- 45 שנים. תפקידנו לסייע למשרד לנהל את עסקיו כרגיל בעזרת השירות המקצועי והאמין אותו אנו מספקים

מקצועיות ואמינות לאורך זמן

אנו מציעים ללקוחותינו פתרון מקיף למשרד בתחומים שונים – מחשוב, מדפסות ושתיה. אין צורך לעבוד מול מספר רב של ספקי שירות אשר איכותם המקצועית ורמתם שונה – יזמקו זמינה בטלפון אחד לכל השירותים עם מענה מהיר ומקצועי.

טכנאי יזמקו עוברים הכשרות ומיומנים במתן שירות במחלקות השונות והמוקד הטלפוני מאוחד לכולם.

כך, במספר טלפון אחד תקבלו מענה לכלל הדרישות של המשרד!

מוקד טלפוני אנושי

זקוקים לשירות במערך המחשוב? רוצים להזמין קפה? מעוניינים במדפסת?

לכל פניה שלכם תמצאו תשובה אצלנו.

אחד הדברים המתסכלים ביותר, שכל אחד מאתנו נתקל בו, הוא המענה האוטומטי לשיחות הטלפון.

אנו ביזמקו חסכנו את התסכול הזה ולכן אצלנו תמיד תקבל מענה אנושי כבר בשיחה הראשונה.

ובמקרה של תקלות – נציגי המוקד מיומנים במתן מענה ראשוני מיידי כדי לחסוך לכם לך זמן ועצבים.

תמיכה מרחוק

למה לחכות ולהפסיד זמן יקר?

לפעמים המחשב עובד לאט ותמיד זה קורה בזמן הכי קריטי.

רוב קריאות השירות נפתרות באמצעות התמיכה מרחוק של יזמקו.

מחלקת המחשוב שלנו פותרת 85% מהבעיות על ידי התחברות מרחוק!

בעזרת כלים טכנולוגיים מתקדמים, התומכים שלנו פותרים מיידית את הבעיה בהתחברות מרחוק, במינימום זמן וחוסכים המתנה מיותרת!

מערך פריסה של טכנאי שירות בכל רחבי הארץ

מקצועיות בראש ובראשונה!

אנו מעסיקים כ-60 טכנאים בפריסה ארצית, המגיעים במהירות למשרדי החברה.

כל הטכנאים מצוידים במערכת GPS  ברכבם המאפשרת איתור הטכנאי הקרוב ביותר ללקוח לצורך שליחתו המיידית לטיפול בתקלה. כמו כן, כל טכנאי מחזיק ברשותו מחשב נייד המחובר באופן קבוע למערכות החברה, לצורך קבלת מידע רלוונטי בטרם הגיעו לטיפול בקריאה.

רוב הטכנאים המועסקים אצלנו נמצאים בחברה פרק זמן העולה על 10 שנים ואף 20 שנים, מתוקף זאת הם האוטוריטה בתחומים הרלוונטיים ויעמדו לצידכם בכל בעיה.

ספק אחד בטלפון אחד

אנו מציעים ללקוחותינו פתרון מקיף למשרד בתחומים שונים – מחשוב, מדפסות ושתיה

אין צורך לעבוד מול מספר רב של ספקי שירות אשר איכותם המקצועית ורמתם שונה – יזמקו זמינה בטלפון אחד לכל השירותים עם מענה מהיר ומקצועי.

טכנאי יזמקו עוברים הכשרות ומיומנים במתן שירות במחלקות השונות והמוקד הטלפוני מאוחד לכולם.

כך, במספר טלפון אחד תקבלו מענה לכלל הדרישות של המשרד!

יעוץ וליווי אישי

יש על מי לסמוך!

התאמת המוצרים הנכונים ובנייה נכונה של מערך המחשוב בעסק הינה החלטה חשובה, העשויה להשפיע על הפעילות השוטפת.

במחלקת המחשוב של יזמקו תמצאו אוזן קשבת לכל שאלה ותוכלו להעזר במומחי המחשוב שלנו לצורך תכנון ויישום מערך המחשוב המתאים לארגונכם.

ייעוץ והכוונה נכונה יכולים לחסוך לכם הוצאות מיותרות בעתיד ולייעל את העבודה.

פיתוח פתרונות

לכל עסק צרכים שונים ודרישות ייחודיות. צוות הפיתוח שלנו מפתח פתרונות תוכנה המותאמים לאותן דרישות וזאת לאחר שביצענו יחד אפיון צרכים.

במחלקת המחשוב העסקי אנו מפתחים פתרונות לצורך ניהול טוב יותר של מערך המחשוב בארגון כגון גיבוי ושחזור, פתרונות ענן, הגנה מפני תוכנות כופר ועוד.

בנוסף, אנו מבצעים פרויקטים בתחום האינטגרציה ובניה נכונה של מערכת המחשב.

מלאי חלפים

כל טכנאי שטח מחזיק ברכבו את כלל הציוד לפתרון כלל הבעיות. 

הטכנאי גילה בעיה שמצריכה רכיב מיוחד? לא תאלצו לחכות להגעת הרכיב ולתיאום הגעת טכנאי פעם נוספת. הטכנאי שלנו יפתור את הבעיה בעת גילוייה ולא יעזוב עד אשר המשרד שלכם יחזור לפעילות תקינה.

במידה ולא ניתן לפתור את התקלה במקום, יזמקו מתחייבת להציב אצל הלקוח מכונה חלופית עד לסיום תיקון התקלה במעבדות החברה.

פתיחת קריאת שירות
הכניסו פרטים ונשוב בהקדם
יש שאלה?
צרו קשר
הכניסו פרטים ונשוב בהקדם