ניטור וניהול מרחוק - RMM

ניטור וניהול מרחוק או Remote Monitor and Management) – RMM) הוא כלי רב עוצמה בעולמות ה-.IT הודות לניטור מדוייק 24/7 של תשתית השרתים ורשת הארגון, ניתן יהיה לזהות ולתקן בעיות עוד לפני שהן מתרחשות.

עוד על RMM

ניטור זה מאפשר לצוותי IT לקבל התראות בזמן אמת על בעיות פוטנציאליות, כגון עלייה בשימוש במשאבים, שגיאות מערכת או פעילות חשודה. התראות מאפשרות נקיטת פעולה מיידית על מנת לפתור את הבעיה, עוד לפני שהיא הופכת לתקלה חמורה שעשויה להסתיים בהשבתה ארוכה או אבדן נתונים.

ב-2024 סביבת ה-IT הינה נכס אסטרטגי קריטי לפעילות העסקית שלך. הרשת חייבת להיות זמינה ומוגנת מפני התקפות סייבר 24/7 וכמובן אופטימלית עבור מטרות הארגון. יזמקו פרו מציעה פתרונות RMM  שיעזרו לך להשיג את יעדים אלו ולאפשר לעסק שלך לצמוח.

הפתרונות האינטגרטיביים שלנו מתכוננים לפעול כמערכת העצבים המרכזית של סביבת ה-IT שלך. הם עובדים כל הזמן ברקע, מתאמים, מפקחים ומנהלים היבטים שונים כדי להבטיח אופטימיזציה מלאה של השרתים לצד רשת מהירה ומאובטחת.

תועלות לקהל היעד:

במערכות משולבות ובסביבה טכנולוגית דינמית, עלינו להיות מסוגלים לצפות תקלות עוד לפני שהן מתרחשות. אנו משתמשים בטכנולוגיות מתקדמות, מבוססות Machine Learning  וניתוח AI, על מנת לזהות נקודות תורפה פוטנציאליות במערכות שלך – בטרם הן גורמות לתקלה של ממש.  יכולות ניטור אלו מאפשרות לנו לפעול במהירות, ולמנוע תרחישים חמורים שעשויים להוביל לזמני השבתה ארוכים או אבדן נתונים. 

ניהול מרכזי הוא עקרון מנחה בשירות ה-RMM, המערכת שלנו תציג לוח מחוונים שבאמצעותו נוכל לנטר ולנהל את רשת הארגון בזמן אמיתי. טכנאי יזמקו פרו יוכלו לבצע עדכוני תכנה, שינוי הגדרות, הקצאת משימות והפעלת התראות ברמה רשתית. מערכת ה RMM תבנה אוטומציות של משימות שגרתיות מה שיאפשר חוסן גבוה בפני השבתה או אבדן נתונים, זמינות גבוהה וסקיילביליות. כמו כן,במסגרת ה-RMM נטמיע רכיבי אבטחה סייבר ונגן על המערכות שלך מפני איומי אבטחה פוטנציאליים.

יתרונות יזמקו פרו

יזמקו פרו, מובילת שוק ה-IT בישראל, משיקה לראשונה שירותי ניטור מרחוק (RMM) מתקדמים לחברות בגודל קטן ובינוני. הפתרונות החדשים כוללים אוטומציה וניטור ברמת הארגון, ומספקים לחברות את הכלים הדרושים להבטיח תשתית IT אופטימלית, להגדיל את הפרודוקטיביות ולשפר את האבטחה.

הכלים שלנו מאפשרים ל-SMB גישה לטכנולוגיות מתקדמות שהיו זמינות בעבר רק לתאגידי גדולים עם מספר רב של משתמשים.

הודות לניטור שוטף, נוכל להבטיח מניעה של זמני השבתה ארוכים, ושיפור פרודוקטיביות משתמשי הקצה. לצד אלו, נוודא יציבות וביצועי מערכת אופטימליים. כמו כן, פתרונות RMM שלנו צפויים להאריך את אורך חיי המדף של רכיבי חומרה עם תג מחיר גבוה- בכך תקבל החזר גבוה יותר עבור השקעתך ב-IT

יזמקו פרו היא הבחירה האידיאלית לארגונים הבשלים לקפוץ קדימה אל עבר עולם IT המתקדם של 2024

פתרונות ה- RMM שלנו עבור חברות בגודל קטן ובינוני כוללים:

ניהול אינטגרציה

הפתרונות שלנו מאפשרים לארגונים לנהל את כל החלקים הנעים ברשת ה-IT שלהם ממרכז פיקוד אחד, מה שמקל על ביצוע משימות ומפחית את עלויות.

הגברת האבטחה

ה-RMM של יזמקו פרו מספק כלי אבטחה מתקדמים, המגנים על המערכות של הארגונים מפני איומי סייבר.

אפקטיביות מירבית

הפתרונות שלנו מאפשרים לארגונים לעקוב אחר מצב המערכות שלהם ולזהות בעיות פוטנציאליות לפני שהן גורמות השבתה או אבדן נתונים.

ROI גבוה יותר

הפתרונות שלנו מאפשרים לארגונים להפחית את הסיכון לתקלות והארכת תוחלת החיים של המערכות.

יזמקו פרו היא הבחירה האידיאלית עבור חברות בגודל בינוני המחפשות פתרון RMM מתקדם, איכותי ומותאם אישית. גלו את הפוטנציאל המלא של העסק שלכם עם תשתית ה-IT שלכם עם יזמקו פרו רוצים לדעת עוד? צרו קשר עוד היום וקבעו פגישה עם מומחי ה IT שלנו!

לשיחת ייעוץ ללא עלות
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!
או חייגו - 3730*
פתיחת קריאת שירות
הכניסו פרטים ונשוב בהקדם
יש שאלה?
צרו קשר
הכניסו פרטים ונשוב בהקדם