תמיכה במשתמשי קצה - Help Desk

בעולם העסקי המודרני, שירותי Help Desk ותמיכה טכנית הם קריטיים עבור כל חברה וארגון. הם מהווים את קו ההגנה הראשון במתן מענה לתקלות טכניות, ומאפשרים לעסקים לשמור על תפקוד תקין ללא נוכחות טכנאי.


יזמקו פרו מציעה פתרונות מתקדמים מבוססי שליטה מרחוק, המותאמים באופן אישי לצרכי כל עסק או ארגון. מערך התמיכה שלנו מהיר, מדוייק ובעל יכולת לספק מענה לרובם המוחלט של תרחישי התקלה, ובכך למנוע זמני השבתה ארוכים.

תועלות לקהל היעד:

במסגרת שירותי ה-Help Desk שאנו מספקים, נאבחן ונטפל בתקלות בזמן אמת מרחוק, ללא צורך בביקור טכנאי. יכולתנו לתמוך טכנית באופן מיידי, מבטיח שתשתית ה-IT ויישומי הרשת שלכם יפעלו באופן רציף ותקין תוך שמירה על פרודוקטיביות וחיסכון במשאבי זמן יקרים. 

שירות ה-Help Desk מתאים לכל סוגי העסקים והארגונים, ומספק פתרון מלא לכל צורך טכני. זמינות 24/7 (בהתאם לצורך ולהסכם השירות) מבטיחה תמיכה מהירה ואיכותית בכל זמן ומקום, כך שתוכלו להמשיך בעבודתכם ללא הפרעות.

יתרונות יזמקו פרו:

יזמקו פרו מומחים בבניית מערכי Help Desk במיקור חוץ התפורים לפי מידה. 

פתרונות מיקור החוץ שלנו יאפשרו לעסק שלכם להתמקד בליבת פעילותו תוך שימוש במומחיות שלנו בניהול ותחזוקת מערכות ה-IT. אנו מספקים שירות איכותי, גמיש ומותאם אישית, שיחסוך לכם בעלויות וישפר את פרודוקטיביות העסק שלכם.

טכנאי יזמקו פרו בעלי רמת מקצועיות גבוהה וניסיון מצטבר של למעלה מ-20 שנות ותק בעולמות ה-IT.

אנשי הצוות שלנו עוברים השתלמויות והסמכות על בסיס קבוע על מנת להישאר בחוד החנית של הטכנולוגיה ולספק לכם את השירות הטוב ביותר. צוות ה Help Desk יתחבר למחשב שלכם מרחוק, יאבחן את התקלה ויפעל לתקן אותה במהירות וביעילות.

אנו מבינים היטב שקריאות שירות עלולות יכולות להתרחש בכל זמן נתון, לכן אנחנו ערוכים לספק תמיכה בזמני תגובה מהירים מאוד בכל עת ובכל מקום בו יש חיבור לרשת.  

רמת הזמינות שלנו עבורכם הינה 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע. 

נדע לספק פתרון מלא לכל תרחיש קריאת שירות: החל מתמיכה בסיסית ועד לתמיכה מורכבת. מתקלות תוכנה, חומרה, ואף ההתקנה ותפעול של מערכות מחשוב מורכבות.

לשיחת ייעוץ ללא עלות
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!
או חייגו - 3730*
פתיחת קריאת שירות
הכניסו פרטים ונשוב בהקדם
יש שאלה?
צרו קשר
הכניסו פרטים ונשוב בהקדם