מכירת מוצרי מחשוב

תשתית IT מתקדמת היא הכוח המניע מאחורי כל עסק מצליח ב-2024. היא מאפשרת תקשורת נתונים אמינה ומאובטחת – לצד ייעול תהליכי עבודה ופרודוקטיביות גבוהה יותר. כל אלו, מובילים יחדיו להפחתת עלויות והעצמת השרותים והמוצרים של העסק שלך. עם זאת, חשוב לזכור שלמרות היתרונות הרבים, תכנון התשתית עשוי תהליך מורכב ומאתגר. בבניית התשתית נדרשת התאמה מדוייקת בין חומרה, תוכנה ורמות שירות, לבין דרישות העסק, כגון המבנה הארגוני, כמות המשתמשים, המטרות והיעדים.

יזמקו פרו מספקת פתרונות Taylor Made עבור תשתיות IT לעסקים קטנים ובינוניים.

 

תועלות לקהל היעד

בעידן בו טכנולוגיה מכתיבה את קצב העסקים, יזמקו פרו פותחת עבורך שער למבחר יתרונות תחרותיים שיעזרו לך לצמוח ולהתמודד עם אתגרי העתיד.

נבנה עבורך תשתית IT אלסטית ומאובטחת שתאפשר לך לגדול ללא צורך בשדרוגים קבועים. התשתית תתבסס על חבילה מקיפה של פתרונות תוכנה וחומרה הכוללת את כל מוצרי ,Microsoft 365 החוזקה של מערכות EDR  ומגוון פתרונות  Taylor Made יחודיים. כמו כן, הלקוחות שלנו מקבלים גישה מועדפת לספקים חומרה פרימיום, במחירים הוגנים המגובים ברמת שירות גבוה במיוחד.

התשתיות שאנו בונים הן סימן היכר של מצוינות, המתבטאת בסינרגיה מלאה עם החזון העסקי ומטרות הארגון של לקוחותינו. מוצרי המחשוב של יזמקו פרו כוללים את כל החומרה הנדרשת לתשתיות-IT, לרבות מחשבים על כל סוגיהם, שרתים, נתבים רישיונות מלאים עבור כל מוצרי מיקרוסופט ,פתרונות לניטור וניהול מרחוק (RMM), מערכות אבטחת מידע, וציוד היקפי נוסף.

לשיחת ייעוץ ללא עלות
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!
או חייגו - 3730*

יתרונות יזמקו פרו:

יזמקו פרו – המובילים בתחום רכש IT בישראל.

היכרותנו המעמיקה בשוק המקומי, בשילוב עם הסכמי בלעדיות עם ספקים גלובליים מובילים, מאפשרת לנו לספק שירותים מותאמים אישית, לצד אפקטיביות גבוהה ועלות נמוכה.

סל המוצרים שלנו כולל מגוון רחב של טכנולוגיות, החל מ-Microsoft 365 ומחשוב ענן, ועד אבטחת מידע ואוטמציות תהליכים עסקיים. אנו מציעים את הטכנולוגיות המתקדמות ביותר בשוק, תוך התחשבות בצרכים היחודיים והתקציב של כל לקוח.

תפקידנו אינו מסתיים במכירת החומרה או בהטמעת הטכנולוגיה. אנו רואים עצמנו כשותפים אסטרטגיים שמטרתם לעזור לך להשיג את יעדי העסק או הארגון שלך.

נלמד את העסק שלך לעומק, ונפתח אסטרטגיה טכנולוגית שתאפשר לך לשפר את היעילות, הפרודוקטיביות והרווחיות שלך. שיתוף הפעולה הפורה בין הצדדים יאפשר לבנות תוכנית כוללת שתתמוך בהשגת יעדי הארגון. צרו קשר עוד וקבעו פגישת יעוץ עם צוות המומחים שלנו!

פתיחת קריאת שירות
הכניסו פרטים ונשוב בהקדם
יש שאלה?
צרו קשר
הכניסו פרטים ונשוב בהקדם