שירותי ענן מנוהלים

עידן המחשבים הנוכחי דורש מכם, כבעלי עסקים, לדעת להתנהל בצורה המיטבית לתפעול מערכות המחשוב והגיבוי השונות. כל תקלה א כל מערכת שאינה מייעלת את הפעילות העסקית שלכם עשויה לעלות ביוקר גם בזמן וגם בכסף.

חברות למתן שירותי ענן מנוהלים נועדו כדי לספק לכם מעטפת שירותים שייקלו על הפעילות שלכם בארגון עם הרבה פחות דאגות וכאבי ראש. מה כלול בשירות ולמה כדאי לשכור את שירותי של חברה מקצועית בתחום נפרט בשורות הבאות.

בשביל מה צריך שירותי ענן מנוהלים

כמו כל שירות שאנחנו מקבלים כדי להקל עלינו ולחסוך לנו זמן, לשם כך נועדו גם ניהול שירותי ענן לעסקים. כמו אנשי עסקים, יש גם אנשים פרטיים שמעדיפים לנהל עבור עצמם את הכל.

דוגמה לכך היא לוותר על האפשרות לניהול תיק השקעות ולבחור ללמוד לבד את השוק, לחקור, להשקיע ולתכנן את כל אסטרטגיית השקעות באופן עצמי. דוגמה נוספת היא אנשים שבוחרים לקנות שמנים, פילטרים וכלי עבודה ולבצע את הטיפולים עבור המכונית שלהם בעצמם במקום לפנות למוסך שיבצע את העבודה עבורם.

ניהול שירותי ענן מיועד לתת את שירותי הענן עבור העסק שלכם כדי שתוכלו להיות פנויים לניהול העסק שלכם ולחסוך זמן על לימוד תחום מורכב חדש וללמוד כל פעם מחדש את העדכונים בתחום וכיצד לפתור תקלות.

מה זה בעצם נותן לכם?

מהנדסי שירותי ענן נותנים שירותי ענן מנוהלים לעסקים ומספקים להם:

מחשוב – עדכון ושדרוג רשת המחשוב של בית העסק.

אחסון – אחסון נתונים במאגר בטוח שניתן לגשת אליו בכל זמן מכל מקום ללא צורך בהתחברות למחשב העסק ומצד שני בצורה מאובטחת לחלוטין.

רשת – תפעול מערכות האינטרנט והרשת הפנימית של הארגון.

מערכת הפעלה – מערכות הפעלה למחשבים, מערכות CRM, מערכות ניהול הלקוחות ומערכות לניהול ספקים.

יישומים – גיבוי ותפעול של אפליקציות ותוכנות שונות במערכת של הארגון.

פלטפורמת מסחר אלקטרוני – מתן שירות הקמת אתר אי-קומרס משוכלל לסחר שירותים ומוצרים עבור לקוחות דרך האינטרנט.

תמיכה טכנית מרחוק – שירותי IT לעסקים המתן תמיכה מרחוק בפתרון תקלות ושדרוג מערכות קיימות.

מה שירותי ענן מנוהלים כוללים

שירותי ענן כוללים 2 שירותים מרכזיים: שירותי ענן ברמת התשתית ושירותי ענן ברמת היישום.

הדרכה בבניית מערכות ותפעול, ניטור מערכות, התראה ודיווח, בדיקות ביצועים והקמת תקשורת יזומה ותמיכה בכל יום ובכל שעה, מתן נקודת קשר מרכזית אחת לתמיכה וניהול אבטחה ותאימות, גיבוי ושחזור מתקלה מאסיבית. , ניהול מסדי נתונים, הדרכה ותמיכת משתמשים.

ברמת היישום שירותי IT כוללים השמת פלטפורמת גישה המבוססת על טרמינל כניסה, כלים שונים לניהול המשתמשים לענן, אפליקציות, תוכנות, תקשורת ותמיכה על סביבת הענן.

שירותי ענן מנוהלים

ההמלצה שלנו עבור שירותי ענן

מי שבכל זאת מתעניין שירותי ענן מנוהלים ורוצה לדעת כיצד לבצע ניהול תשתיות וענן לעסק שלו באופן עצמאי נפרט על האפשרויות השונות. אנחנו כמובן ממליצים להתייעץ ולשכור את שירותי של חברת ניהול רשתות כדי לחסוך זמן יקר, כסף ולקבל את התמיכה הדרושה לניהול לקין של המערכות לתפקודו התקין של העסק. להלן החלופות העיקריות:

השכרת ענן לא מנוהל – במקום לקנות שרת או לקנות שטח אחסון בהמון כסף בענן, ניתן לשכור שטח אחסון מחברות המספקות את השירות כמו אמזון, גוגל ומייקרוסופט.
הייתרון בכך הוא שזה זול יותר מחברת ניהול. החסרונות הם שיש צורך לדעת כיצד לתפעל את השירות באופן עצמאי, ללמוד בעצמכם כיצד לפתור תקלות וכיצד ליישם את המערכות.

הפרדת הניהול לכמה כוחות – אם אתם יודעים כיצד לתפעל חלק מהדברים באופן עצמאי וברצונכם לעשות את זה בעצמכם כדי לחסוך כסף זה גם אפשרי. פשוט פנו אל חברת הניהול רק כדי לתספק חלק מהשירותים שאתם זקוקים להם ואת השאר תעשו בעצמכם או ע"י איש מקצוע בחרה/הארגון שלכם.
חשוב להבין רק שייתכן האפשרות זו אינה בהכרח תחסוך זמן או כסף ולא בטוח שהיא תייעל את הפעילות כפי שציפיתם. תמיד טוב ובטוח יותר כשכל הפעילות נמצאת בידי גוף אחד שלוקח אחריות על הכל.

מיקור חוץ מחברות גדולות – ניתן לפנות אל חברות שירותי מחשוב לעסקים הפועלות במיקור חוץ כמו HP ו-IBM. היתרון בכך שהם בחלט יכולים לספק לכם את המעטפת הדרושה לניהול תקין.
מצד שני, החיסרון הוא היכולת המוגבלת של החברות לספק שירות מידי ולעיתים לוקח שבועות עד שמתבצע עדכון רצוי במערכות. כמו כן, החברות הגדולות יקרות יותר מחברות ניהול מקומיות והשירות תאגידי ולא אישי.

מה זה שירותי ענן?

המינימום שכל בית עסק מחזיק ברשותו זה מחשב אחד לפחות לתפעול וניהול מערכות שונות עבור העסק. גם בתי עסק פשוטים ככל שיהיו כמו בתי מלאכה צריכים להחזיק במחשב לצורך הנפקת חשבוניות, שליחת וקבלת מיילים, שמירת נתונים, ספירת מלאי ועוד.
שירותי ענן מאפשרים לפנות את כוח האדם בעסק מלהתעסק בניירת או טיפול במערכות השונות במחשב.

למה שירותי ענן מנוהלים משמשים?

שירותי ענן כוללים גיבוי בענן לעסקים, אחסון, תכנון מערכות לפנים העסק, תמיכה טכנית 24/7, ליווי והטמעת מערכות ספקים והקמת תשתיות מחשוב על גבי הענן.

cropped-logo
יזמקו שירותי מחשוב לעסקים

יזמקו פרו היא חברה מובילה בתחום שירותי מחשוב לעסקים בישראל. החברה פועלת משנת 1972 ומעניקה מגוון רחב של שירותים, החל מתמיכה שוטפת ועד לפרויקטים מורכבים. צוות החברה כולל אנשי מקצוע מוסמכים ומנוסים, בעלי ידע וניסיון רב בתחום המחשוב. החברה חרטה על דגלה מתן שירות איכותי ומקצועי, תוך התאמה לצרכים הייחודיים של כל לקוח.

שתפו את המאמר לאדם שחייב לקרוא:
אירוח שרתים

אירוח שרתים

איך אירוח שרתים יסייע לעסק שלכם? בעידן הדיגיטלי, שבו כמעט כל היבט בחיינו שזור בטכנולוגיה, לא ניתן להפריז בחשיבותו של שירות אירוח שרתים אמין. בין

למאמר המלא »
לקביעת פגישת ייעוץ ללא עלות!
פתיחת קריאת שירות
הכניסו פרטים ונשוב בהקדם
יש שאלה?
צרו קשר
הכניסו פרטים ונשוב בהקדם