שירותי מחשוב לבית עסק

למה אתם חייבים שירותי מחשוב לבית עסק

בעידן הדיגיטלי של היום, מחשבים הם חלק אינטגרלי מכל מקום עבודה מודרני. אם מדובר על תקשורת דואר אלקטרוני או על אחסון קבצים וניתוח נתונים. עסקים מעבירים משימות רבות לעבודת המחשב, אך עדיין התעדכנות בהתפתחויות טכנולוגיות חדשות וניהול מערכות מחשב מורכבות עלולות להיות אתגר לעסקים רבים.

כאן נכנסים לתמונה שירותי מחשוב לבית עסק. אלו שירותים שנועדו לנהל את התשתית הטכנולוגית של העסק שלכם, לשפר אבטחה ופרודוקטיביות. שירותים אלו כוללים הכל. תיקון ותחזוקה של מחשבים, אבטחת רשת מפני איומי סייבר, וגיבוי נתונים בענן.

במאמר זה נדבר על ההיסטוריה של שירותי מחשוב לבית עסק, ניתן 6 נקודות מעניינות בנושא, ונרחיב על מה זה.

על ההיסטוריה של שירותי מחשוב לבית עסק

ההיסטוריה של מחשבים בעסקים מתחילה, לא תאמינו, בשנות החמישים. כאשר מחשבים שימשו לעיבוד נתונים בקנה מידה גדול. הם היו גדולים ויקרים במיוחד, ורק תאגידים גדולים באמת יכלו להרשות לעצמם כאלו מחשבים.

לכן מחשבים אלו שימשו עסקים בקנה מידה בין לאומי וסוכנויות ממשלתיות. קצת אחר כך הופיע החידוש הטכנולוגי דאז שאיפשר לכמה אנשים לעבוד בו זמנית מול מחשב אחד. מה שהוביל לפיתוח של מחשבי מיינפריים, ששימשו לעיבוד וניהול נתונים.

בשנות ה- 70 וה- 80, עם התפתחות המיקרו- מעבדים, פיתחו מחשבים אישיים- אלו מחשבי  הPC. המחשבים האישיים הכניסו טכנולוגיות מחשוב עסקי לשימוש שוטף, וגם עסקים קטנים יחסית אימצו את המחשבים למשימות כמו עיבוד תמלילים, הנהלת חשבונות ומסדי נתונים.

בשנות השמונים התפתחו הרשתות המקומיות, שהקלו על עסקים לשתף נתונים ומשאבים בין מחשבי המשרד.

בשנות ה- 90 התפתחות האינטרנט הביאה עידן חדש. ובמסגרת מודלים עסקיים חדשים, עסקים עברו להשתמש ברשת לצורך תקשורת ופרסום, ולהעברת קבצים מאחד לשני בלי צורך במתווך פיזי.

בתחילת שנות ה- 2000, התחיל עידון מיחשוב ענן, שאיפשר לעסקים לאחסן נתונים ויישומים באינטרנט, ולגשת אליהם בלי צורך בשרת פיזי במשרד. עסקים החלו לאמץ את הענן כדי להישאר תחרותיים ולחסוך כסף רב.

כיום עסקים משתמשים במגוון רחב של שירותי מחשוב לבית עסק לניהול התשתית הטכנולוגית שלהם. למשל, ייעוץ ותמיכה ב- IT, אבטחת סייבר ואחסון בענן. ככל שהטכנולוגיה מתפתחת וצומחת, עסקים צריכים להישאר מעודכנים במגמות ובחידושים כדי להישאר תחרותיים בעולם הדיגיטלי המודרני.

שירותי מחשוב ימשיכו למלא תפקיד משמעותי וחיוני בתהליך, ויהוו כלי מכריע להצלחת בתי העסק. הם יסייעו להם לייעל את הפעילות שלהם ולשפר את התוצאות שלהם.

מה כוללים שירותי מיחשוב לעסקים?

מגוון השירותים תחת המטרייה של שירותי מחשוב לעסקים– רחב מאוד.

  • תמיכה בחומרה– כוללת שירותים כמו תיקון והחלפה של רכיבי חומרה פגומים כמו מדפסות תקולות, לוח אם שנהרס ועוד, וכמובן שידרוג ותחזוקה שוטפת.
  • תמיכה בתוכנה– התקנה, הגדרה, עדכון של יישומי תוכנה ואפליקציות, פתרון בעיות ועוד. בדרך כלל תמיכה זו נעשית מרחוק, בעזרת תוכנה להשתלטות על המחשב.
  • רשתות תקשורת– בניה והטמעה של תשתיות רשת, ניהול אבטחה ומתן תחזוקה ותמיכה במידת הצורך
  • גיבוי ושחזור נתונים– אחד הדברים הקריטיים בתחום שירותי מחשוב לבית עסק, הוא גיבוי של כל נתוני העסק והמידע השמור במערכות שלו. במקרה של אבדן נתונים כתוצאה מקריסה, תקיפת סייבר או אסון טבע, אפשר לשחזר את הנתונים בקלות.
  • שירותי ענן– אחסון בענן, מחשוב ענן וכמובן אפליקציות מבוססות ענן.

אלו השירותים העיקריים בשירותי מחשוב המיועדים לבעלי עסקים. לכל חברה יש את מה שהיא טובה בו בעיקר, ואת מה שפחות, ולכן חשוב שתגיעו מוכנים עם הידע מה אתם צריכים במיוחד, ולהתמקד בו, על ידי בירור מה המוניטין והנסיון של החברה, כך תקבלו את מקסימום השירות והפתרונות שנדרשים לכם.

7 נקודות מעניינות על שירותי מחשוב לבית עסק

  1. שירותי מחשוב לבית עסק יכולים לכלול מגוון רחב של תחומים, כמו ייעוץ IT, ניהול רשת, התקנת תוכנות ותיקון חומרות.
  2. שירותי מחשוב רבים ניתנים מרחוק, כך שטכנאים יכולים לסייע בטלפון או בהשתלטות מרחוק על המחשב.
  3. שירותי IT הופכים לפופולריים יותר ויותר לעסקים בכל הגדלים וההיקפים, מכיוון שהם מהווים פתרון חסכוני למיקור חוץ בתחום ה- IT.
  4. שירותי גיבוי ושיחזור נתונים הם חלק חיוני וקריטי בשירותי מחשוב לעסקים, מכיוון שהם מונעים אבדן נתונים במקרה של תקלה מערכתית, קריסה או גניבה.
  5. אבטחת סייבר היא אחת הדאגות הגדולות של בעלי העסקים, ולכן ספקי שירות מחשבים מציעים בדרך כלל שירות של אבטחה מפני תקיפות סייבר. חברות אלו עושות הכל כדי להגיע לרמה אבטחתית גבוהה, כזו שאי אפשר להגיע אליה לבד.
  6. בינה מלאכותית וניתוח נתונים הופכים להיות אינטגרלים בעסקים רבים, וחברות מחשוב רבות נעזרות בהם כדי לספק שירות מתקדם טכנולוגית.
  7. נגיף הקורונה- COVID-19, האיץ את השימוש בעבודה מרחוק, מה שהגדיל מאוד את הביקוש לשירותים מבוססים על ענן וכמובן פתרונות לאבטחה מפני איומי סייבר.

יזמקו IT- שירותי מיחשוב מתקדמים לבעלי עסקים

מתוך כל נותני השירות לבעלי עסקים בתחום שירותי המחשוב, אנחנו מוותיקי השוק. כבר כמעט 50 שנה אנחנו עובדים עם בעלי עסקים. התחלנו באספקת מדפסות למשרדים, ומאז גדלנו הרבה, וכיום אנחנו מספקים מעטפת מלאה לבעלי עסק, הכוללת מחשוב עסקי, מיכון משרדי ומכונות משקאות מכל הסוגים הלא אלכוהוליים.

שירותי המיחשוב שלנו הם מהמתקדמים ומהמובילים. שירות הלקוחות שלנו מקצועי ומיומן, צוות הטכנאים (כי אין דבר כזה מכשירים שלעולם לא חווים תקלה, לצערנו) זמין לכל הקפצה, ובאופן כללי, כולנו כאן לשירותכם.

נשמח לענות לכם על כל שאלה, ולבנות גם לכם את המעטפת המדוייקת לעסק שלכם. צרו איתנו קשר, מחכים לכם!

cropped-logo
יזמקו שירותי מחשוב לעסקים

יזמקו פרו היא חברה מובילה בתחום שירותי מחשוב לעסקים בישראל. החברה פועלת משנת 1972 ומעניקה מגוון רחב של שירותים, החל מתמיכה שוטפת ועד לפרויקטים מורכבים. צוות החברה כולל אנשי מקצוע מוסמכים ומנוסים, בעלי ידע וניסיון רב בתחום המחשוב. החברה חרטה על דגלה מתן שירות איכותי ומקצועי, תוך התאמה לצרכים הייחודיים של כל לקוח.

שתפו את המאמר לאדם שחייב לקרוא:
שירותי help desk

שירותי help desk

החשיבות של שירותי help desk בעולם העסקי והארגוני שירותי Help Desk ממלאים תפקיד חיוני בשמירה על מאמץ זה, ומשמשים כמערכת התמיכה הקדמית לטיפול בפניות, פתרון בעיות

למאמר המלא »
אירוח שרתים

אירוח שרתים

איך אירוח שרתים יסייע לעסק שלכם? בעידן הדיגיטלי, שבו כמעט כל היבט בחיינו שזור בטכנולוגיה, לא ניתן להפריז בחשיבותו של שירות אירוח שרתים אמין. בין

למאמר המלא »
לקביעת פגישת ייעוץ ללא עלות!
פתיחת קריאת שירות
הכניסו פרטים ונשוב בהקדם
יש שאלה?
צרו קשר
הכניסו פרטים ונשוב בהקדם