אופיס 365

שירות אופיס 365 לעסקים הוא שירות שמורכב ממספר חבילות שונות בהתאם לאופי ולסוג כל ארגון. הוא משלב את כלי העבודה הרלוונטיים והמוכרים לכל ארגון ולכל משתמש Microsoft Office. ניתן למצוא בו שירותי דואר מקוון ויעיל מאוד, פתרונות ענן שונים ואפליקציות שיש להן יכולות פרודוקטיביות מאוד לכל סוג של ארגון.

מדובר על אחד ממוצרי מיקרוסופט אשר מאפשר לכל עסק שרידות, יציבות וגישה מכל מקום ובכל זמן למידע הארגוני וכן בד בבד, יכולות שיתוף מידע בצורה קלה ונוחה מאוד.

כל היתרונות של אופיס 365 לעסקים

עבור אופיס 365 לעסקים יש כאמור מגוון רחב של יתרונות. אם תבחרו שירותי מחשוב מקצועיים לעסק שלכם, הם יציעו בין היתר גם את שירותי המחשוב המדוברים שכן, מדובר על שירותי מחשוב שיכולים לסייע לכל עסק להתנהל בצורה יעילה יותר, איכותית יותר וטובה יותר.

בין היתרונות ניתן למנות: גיבוי ואפשרות להרחבה לפתרונות RDP כחלק מהשירות, אבטחת מידע ברמה הגבוהה ביותר ובתקני פיקוח, עדכוני גרסה שוטפים אשר ימנעו את הצורך לרכוש אחת לכמה שנים עדכון גרסאות שיאפשר לעסק שלכם להתקדם, שימוש באפליקציות אופיס המוכרות באופן ידידותי וזמין בכל מקום, תמיכה בגישה ממכשירים ניידים מסוגים שונים לרבות מחשבי ווינדוס, אפל, סמרטפון, טאבלט ועוד, תיבות דואר גדולות מאוד, מערכות אנטי וירוס ומערכות סינון מתקדמות שמובנות בשירות, עלות חודשית קבועה ועוד.

המערכת מציעה מגוון שירותים שונים לרבות שירות דואר אלקטרוני מתקדם, שירות אנטי ספאם, שירות הגנה ואבטחה של מידע ועוד.

אופיס 365

האם השירותים מתאימים לכל ארגון?

שירותי אופיס 365 מתאימים לכל ארגון לרבות ארגונים בעלי רגולציות מחמירות אשר תחת פיקוח כגון: בטחון ממשלתי, בנקים ועוד. לרוב הארגונים הללו יקימו סביבות סגורות ופרטיות אשר יעמדו בתקנים מחמירים שלא יאפשרו להם שימוש בענן ציבורי.

אך מעבר לכך, כל ארגון, בין אם הוא קטן ובין אם הוא גדול ימצאו את עצמו בשנים הקרובות בוחר באחד משירותי הענן ועל כן, מדובר על שירות המתאים לכל ארגון באשר הוא.

שירותי מחשוב צריכים לבוא לידי ביטוי עם אופיס שכן, מדובר על מערכת קלה להטמעה, קלה לשימוש, איננה דורשת מעבר לשימוש בכלים חדשים ובעיקר, יעילה מאוד וחיונית מאוד לכל ארגון באשר הוא.

כיצד מטמיעים את אופיס 365 בארגון?

תהליך המעבר לענן של שירותי אופיס Microsoft Office 365 כרוך במיגרציית הנתונים. מדובר על תהליך שבו כל המידע עובר לרבות רשומות וחוקים שנכתבו בשרת של הארגון ואינם נראים מבחוץ כגון: רשימת אנשי קשר, העברות של מיילים, פגישות, סיסמאות והרשאות ועוד.

חשוב מאוד לבחור בחברה הנכונה אשר תטמיע את המערכת בארגון שלכם וזאת בכדי שהיא תבצע את השלבים השונים בהתאמה לכמות המשתמשים, רשומות הדואר, הרשאות שונות וכן חוקים מיוחדים שנכתבו בארגון.

ההטמעה של המערכת איננה דורשת השבתה של הארגון. המשתמש מקבל הודעה בפתיחת האווטלוק ובו הוא מתבקש לסגור ולפתוח מחדש. עבור המכשירים הטלפוניים תידרש הגדרה מחדש, אך מדובר על תהליך קל ופשוט.

האקטיבציה מתבצעת באופן טכנולוגי על ידי הקלדת שם משתמש וסיסמא של הדואר במחשב המקומי. עדכוני הגרסאות והשדרוגים השונים יגיעו באופן אוטומטי לכלל המשתמשים.

כל משתמש יהיה זכאי ל5 התקנות של חבילת האופיס המדוברת על מחשבי הקצה שלו לרבות ממחשב ביתי, מחשב עסקי שולחני, מחשב נייד, טאבלט ועוד. ההתקנה תהיה מהירה ונוחה.

יש צורך להטמיע כלים נוספים כגון: אפליקציות חדשות, שירותי שיתוף קבצים. מדובר על תוספות שלא פעם ידרשו הדרכה או הכוונה של איש מקצוע רלוונטי וזאת כמובן בהתאם לרמת הידע של המשתמשים.

כמה יעלה לכם?

המחירון של מיקרוסופט אופיס 365 נע בין 5 דולר לחודש למשתמש ועד 12.5 דולר למשתמש לחודש בהתחייבות לשנה. מדובר על מחירים הנוגעים להתקנה עצמית ותחזוקה עצמית ועל כן, אם אתם זקוקים לאנשי מקצוע שיטמיעו את המערכת ויתחזקו אותה הרי שהמחיר יהיה שונה כמובן.

המחיר אצל אנשי מקצוע שמטמיעים את המערכת יהיה מעט גבוה יותר ממחיר המחירון המקוון של מיקרוסופט וזאת בשל השירות שהם מספקים לעסק לרבות התקנה, תחזוקה, תמיכה שוטפת, אינטגרציה עם מערכות עסקיות שמצויות בעסק, הגנות נוספות, שירותי פורטל עסקי, ניהול שדרוגים, שילוב כלים חדשים, שילוב מערכות שיחות וועידה, שילוב של מערכות אזעקה, מצלמות אבטחה, ניהול בקרת כניסה וניהול עובדים, קופה רושמת, חיבור לרשתות תקשורת מהדור החדש ועוד.

האם מדובר על מערכת בטוחה?

מדובר על מערכת בטוחה לחלוטין. המערכת של מיקרוסופט עונה על כל דרישות הרגולציות המחמירות ביותר שקיימות בישראל.

מעבר לכך, הפתרון של מיקרוסקופ מגיע עם הסכם רמת שירות בכדי לספק את השקט הנפשי הנדרש לבעל העסק. כמובן שהדבר לא צריך להוריד מהצורך של נקיטת אמצעי הגנה מקומיים נוספים בעסק וזאת בהתאם לרמת הסיכונים של העסק שיש צורך לרענן ולנתח אותם מדי שנה בשנה.

חשוב להוסיף מערכות הגנה ספציפיות עבור עסקים שיש בהם מידע רגיש.

שאלות ותשובות של אופיס 365

  • האם גם ארגונים קטנים יכולים לרכוש את אופיס 365 המדובר?

בהחלט. מדובר על מוצר של מיקרוסקופט הרלוונטי לכל ארגון בכל סדר גודל. המוצר יכול לתרום רבות ליעילות של הארגון ולהתנהלות ארגונית טובה ואיכותית.

  • באיזו חברה כדאי לבחור בכדי להתקין את המוצר?

חשוב מאוד לבחור בחברה אמינה, מקצועית ומומלצת אשר לא מעט עסקים בחרו בה לצורך הטעמת המוצר בעסק שלהם בצורה הטובה ביותר.

cropped-logo
יזמקו שירותי מחשוב לעסקים

יזמקו פרו היא חברה מובילה בתחום שירותי מחשוב לעסקים בישראל. החברה פועלת משנת 1972 ומעניקה מגוון רחב של שירותים, החל מתמיכה שוטפת ועד לפרויקטים מורכבים. צוות החברה כולל אנשי מקצוע מוסמכים ומנוסים, בעלי ידע וניסיון רב בתחום המחשוב. החברה חרטה על דגלה מתן שירות איכותי ומקצועי, תוך התאמה לצרכים הייחודיים של כל לקוח.

שתפו את המאמר לאדם שחייב לקרוא:
לקביעת פגישת ייעוץ ללא עלות!
פתיחת קריאת שירות
הכניסו פרטים ונשוב בהקדם
יש שאלה?
צרו קשר
הכניסו פרטים ונשוב בהקדם