שירותי מחשוב מקצועיים

שירותי מחשוב מקצועיים – מי צריך ולמה?

בעידן המודרני של היום עולם המחשוב נמצא בכל מקום ועושה כמעט כל דבר, החל מניהול אנשים, ניהול משימות, פרויקטים שונים ועוד, והכל עובר דרך המחשב, עם זאת ככול שהטכנולוגיה התפתחה ועברה אל מאחורי המסך גם הסיכונים הגיעו בדמות פריצות אבטחה ממקומות זדוניים המבקשים כופר, וירוסים הגורמים למידע לאבד ומאטים את העבודה השוטפת ועוד ולכל זאת יש פתרון בדמות חברות המעניקות שירותי מחשוב מקצועיים עם אבטחת מידע וגיבויים בכדי למנוע מצבים כאלו.

חברות לשירותי מחשוב מקצועיים

שירותי מחשוב מקצועיים אלו חברות המעסיקים אנשים בתחומי האבטחה והסייבר שתפקידם לאחסן ולהגן על המידע היקר שלכם, עם זאת חברות אלו נותנות עוד מגוון רחב של שירותים כגון שירותי תמיכה מרחוק ותחזוקה למחשבים, מחשבים מדי פעם עלולים להיות איטיים עם הפרעות שונות ותמיד כדי שיהיה בשטח מומחה בכדי לסדר כל בעיה, תשתיות תקשורת ואינטרנט, חיבור מספר רב של מחשבים לתקשורת קווית או אלחוטית באופן מסודר ובטוח, שירותי מחשוב בענן המאפשרים עבודה חלקה ורציפה מכל מקום ובכל זמן עם התחברות מהירה לשרת, וכמובן גיבוי ואבטחת מידע שאין חשוב ממנו,

למה חשוב כך כל כך לאבטח את המידע שלכם ?

כאמור בחברות רבות העבודה עם מחשבים היא רציפה, עבודה עם תוכנות שונות שאליהם מזינים מידע או מנהלים את כל סביבת העבודה שלכם, תנסו לחשוב שבוקר אחד כל המידע הזה פתאום יעלם, זו מחשבה בהחלט מציאותית לאור ההתקפות הרבות מצד מוקדים זדוניים שמאוד קשה לעלות על עקבותיהם גם אם תשכרו חוקר פרטי לא בטוח שזה יעזור, חשוב להדגיש שהמידע שנשמר במחשבים לרוב בעל ערך רב עבור החברה והמטרה היא לא רק לאבטח אותו אלא גם לגבות אותו באזור נוסף לכל מקרה שיקרה וזהו אחד השירותים היעילים שחברות שירותי מחשוב לעסקים מתגאים בהם.

עדיפות לשרת מקומי או ענן ?

שאלה מאוד פופולרית שנשאלת בכל מקום אליו מגיעים בכדי לבצע אבטחת מידע והתשובה היא אינדיבידואלית לכל מקום, יש צורך לבחון את מערך עבודת המחשוב בכדי לקבל החלטה זו אבל ניתן לומר שבמקרים רבים הפתרון היברידי כלומר שילוב של שניהם הוא האידיאלי ביותר, בכל מקרה קביעת פגישה ליעוץ ראשוני היא דרך טובה להתחיל,

כמה עולה השירות ?

בכדי לקבל מחיר יש להבין תחילה את גודל השירות המתבקש, האם מדובר בבנק שעות שנרכש מראש או תמיכה באמצעות שליטה מרחוק או הקמת מערך מחשוב עם אבטחה וגיבוי, לכל אחד מהשירותים התמחור שונה ונתון גם בגודל מערך המחשוב שבו, לכן בכדי לקבל מחיר מסודר יש לבחון תחילה את השירות המבוקש ואז לתמחר אותו בהתאם.

לסיכום

אם אתה בעל חברה שעובדת באופן מסיבי עם מחשבים ותוכנות והמידע הוא יקר בכל היבט שמסתכלים אליו אין כאן מה להסס אלא לעבוד בצמוד לחברה המספקת שירותי מחשוב מקצועיים וגיבויים ובכך לאבטח לעצמך את הנכס היקר.

cropped-logo
יזמקו שירותי מחשוב לעסקים

יזמקו פרו היא חברה מובילה בתחום שירותי מחשוב לעסקים בישראל. החברה פועלת משנת 1972 ומעניקה מגוון רחב של שירותים, החל מתמיכה שוטפת ועד לפרויקטים מורכבים. צוות החברה כולל אנשי מקצוע מוסמכים ומנוסים, בעלי ידע וניסיון רב בתחום המחשוב. החברה חרטה על דגלה מתן שירות איכותי ומקצועי, תוך התאמה לצרכים הייחודיים של כל לקוח.

שתפו את המאמר לאדם שחייב לקרוא:
אירוח שרתים

אירוח שרתים

איך אירוח שרתים יסייע לעסק שלכם? בעידן הדיגיטלי, שבו כמעט כל היבט בחיינו שזור בטכנולוגיה, לא ניתן להפריז בחשיבותו של שירות אירוח שרתים אמין. בין

למאמר המלא »
לקביעת פגישת ייעוץ ללא עלות!
פתיחת קריאת שירות
הכניסו פרטים ונשוב בהקדם
יש שאלה?
צרו קשר
הכניסו פרטים ונשוב בהקדם