תמיכה ותחזוקה ברשתות מחשוב ושרתים

תמיכה ותחזוקה ברשתות מחשבים ושרתים הם אלמנט בלתי נפרד מניהול תשתיות ה-IT של כל ארגון.

שירותי תמיכה ב-IT זה נועדו להבטיח שהרשתות והשרתי הארגון פועלים ביעילות מקסימלית, מאובטחים ונגישים בכל עת עבור כל משתמשים. בדרך כלל התמיכה תכלול ניטור ותחזוקת רכיבי הרשת, ניהול שרתי וירטואליזציה, תחזוקה שוטפת ותיקונים, גיבוי נתונים ושחזור במקרה הצורך.

פעולות יזומות אלו זו חיונית לשמירה על יציבות וביצועים אופטימליים של המערכות, והן מסייעת למנוע תקלות ולטפל בהן במהירות ובזמן אמיתי. לצדן, התחזוקה המונעת מקנה שקט נפשי לארגונים, ומאפשרת להם לצמוח ולהתמקד בליבת הפעילות שלהם.

תועלות לקהל היעד:

מדוע שירותי IT במיקור חוץ היא הבחירה הנכונה לעסק שלך?

מיקור חוץ של שירותי תמיכה ותחזוקה ברשתות מחשוב ושרתים, מאפשר לעסקים להתרכז באסטרטגיות הצמיחה של הארגון, תוך תיעול מומחיות חיצונית מקצועית.

בחירה במיקור חוץ תבטיח גישה לידע טכנולוגי מתקדם ולרמת זמינות מעולה, שני גורמים קריטיים לתחזוקה אפקטיבית ולמניעת תקלות. שירות זה מאפשר לחסוך בהוצאות הנדרשות להכשרת צוות IT פנימי ולרכישת ציוד טכנולוגי מתקדם, ובכך מסייע להפחית משמעותית את העלויות הכוללות. זוהי הבחירה האידיאלית לעסקים המעוניינים להישאר בחזית הטכנולוגיה ובד בבד להשאר Cost Effective.

בנוסף, מיקור חוץ מבטיח גישה למומחים בתחומים מגוונים, מה שמאפשר פתרון מהיר ויעיל לבעיות מורכבות. השירות מקנה גמישות רבה בטיפול בתקלות ובניהול המערכת, ומאפשר לעסק להתאים את רמת השירות לצרכים המשתנים שלו.

יתרונות יזמקו פרו:

יזמקו פרו מובילה את עולם מיקור החוץ בתחום ה-IT בישראל. אנחנו מציעים פתרונות IT במיקור חוץ המותאמים בדיוק לצרכי העסק שלך. טכנולוגיית מידע היא האומנות שלנו, ואנחנו נוודא שהמערכות שלך יפעלו ברציפות וברמת אבטחה גבוהה עם מאות מערכי שירות במיקור חוץ שהוקמו והוטמעו בהצלחה, יזמקו פרו מבטיחה רמת איכות גבוהה עבור כל צרכי ה-IT ויודעת לספק מענה מדוייק לצרכים הייחודיים של כל עסק או ארגון.

אנו מציעים שני מסלולים עיקריים:

ריטיינר חודשי

מסלול ריטיינר חודשי מציע שקט נפשי בכל הנוגע לצרכי ה-IT עבור העסק או הארגון שלך. במסלול זה לקוחותינו זוכים לפרודוקטיביות עסקית מקסימלית הודות להפחתה משמעותית של זמני ההשבתה. הריטיינר של יזמקו פרו מבטיח תמיכה טכנית מקיפה ועקבית, אשר חיונית ביותר עבור תשתיות ה-IT והמשתמשים בה. אנו נספק תמיכה מלאה וזמינות גבוהה עבור כל צרכי ה-IT שלך, לרבות Help Desk 24/7 וביקורי טכנאי לצורך בדיקות ותחזוקה. כמו כן, במסגרת השירות תמנעו מהוצאות לא צפויות עבור מחשוב, שכן כל שירותי ה-IT כלולים בתשלום חודשי קבוע. הריטיינר חודשי הוא המסלול המועדף לעסקים המעוניינים למנוע זמני השבתה, ולהעצים את התפוקה העסקית.

בנק שעות

מסלול בנק שעות מעניק לעסקים גמישות מרבית, כאשר לקוחותינו רוכשים מראש חבילת שעות ומשתמשים בה לפי צרכי תשתית ה-IT וצרכי המשתמשים . מסלול זה מתאים לעסקים בכל הגדלים, אך הוא במיוחד מתאים לעסקים עם דרישות משתנות. במידה ואינכם יודעים מהי מסגרת השעות המתאימה לעסק שלכם, תוכלו להתחיל עם חבילת שעות קטנה ולשנות אותה בהתאם לצרכים שלכם. גם במסלול זה יוגדר מגוון השירותים המקיף הנדרש עבור תחזוקה שוטפת, 24/7 Help Desk לצד קריאות שירות.

עם יזמקו פרו, מערך המחשוב שלכם נמצא בידיים המקצועיות ביותר בתחום ה-IT. ביחד נמצא את פתרון המתאים ביותר לצרכי העסק או הארגון שלכם.

השאירו את פרטיכם ואנו נצור עמכם קשר!

לשיחת ייעוץ ללא עלות
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!
או חייגו - 3730*
פתיחת קריאת שירות
הכניסו פרטים ונשוב בהקדם
יש שאלה?
צרו קשר
הכניסו פרטים ונשוב בהקדם