חמש סיבות לבחור בשירותי ענן גם בתעשייה הפיננסית


שירותי מחשוב לעסקים ושירותי ענן הפכו להיות סביבת העבודה המועדפת בתחומים רבים בעולם העבודה. בזכות הגמישות הרבה, היכולת לעבוד מאתרים שונים, והאפשרות לגבות את המידע בקלות ובמהירות, שירותי הענן נעשו לכלי עבודה מבוקש והכרחי.

אלא שהעולם הפיננסי לא מיהר לאמץ את שיטת עבודה זו, בשל שיקולי אבטחה שונים. כיום לעומת זאת נושא האבטחה של שירותי הענן התקדם עד מאוד, ועל כן הופכים שירותי הענן לרלוונטיים גם עבור התעשייה הפיננסית.

אבטחה מוגברת

בניגוד לעבר, כיום דווקא ארגונים וחברות הנעזרות בשירותי ענן זוכות לרמת אבטחה גבוהה הרבה יותר. במהלך השנים נותני השירות בתחום זה שִכללו את מנגנוני האבטחה, ומנגנונים אלו צפויים אף להתחזק בהמשך. מידע עסקי, ובפרט מידע פיננסי הכולל גם חלקים רגישים מאוד, חייב להיות מגובה כל העת על מנת שבית העסק יוכל להמשיך ולפעול באופן סדיר ותקין.

על צורך זה עונים שירותי הענן הדואגים לגבות את המידע במספר שרתים, כך שאם חלילה תהיה תקלה או שאחד השרתים "יתרסק" הפגיעה במידע העסקי תהיה מינימלית או לא קיימת. חלקם הגדול של השרתים כולל גם הגנה מפני וירוסים ומפני מזיקים אחרים, כמו גם הגנה מספאם, המאפשרת לאבטח בצורה מלאה יותר את תיבת הדוא"ל.

דרישות תשתית מינימליות

ככל שבית העסק מתפתח וגדל, כך גם גדלים הצרכים הנוגעים לטכנולוגיית המידע שלו. מנהלי בית העסק נדרשים לרכוש רשיונות תוכנה נוספים ונאלצים גם להתמודד עם הצורך הגובר בחומרה. במקרים שבהם בית העסק צפוי לגדול עוד יותר, כדאי בהחלט לשקול את המעבר לשירותי מחשוב ענן, המאפשרים שמירה על תשתית מינימלית. כך נחסך ממנהלי העסק הצורך לטפל בנושאי תוכנה וחומרה, והם גם אינם נדרשים לרכוש מספר רב של שרתים וציוד תומך אחר.

עלויות תפעול מופחתות

כפי שמשתמע מהכתוב לעיל, המעבר לטכנולוגיית ענן, מאפשר למנהלי העסק להחליף את התשתית העמוסה והיקרה בשירותי ענן המציעים פתרון אלגנטי ומינימלי. כך יש אפשרות להוזיל באופן משמעותי את העלות היומיומית שבית העסק נדרש לשלם.

מעבר לחיסכון שמאפשר הוויתור על תשתית נרחבת ויקרה, קיים גם היבט נוסף; בזכות הבחירה בטכנולוגיה חדישה יותר, ניתן להגיע גם להישגים מרשימים יותר וכך גם לשפר את הביצועים של בית העסק.

גמישות רבה יותר בניהול העסק

סביבת עבודה המבוססת על ענן כוללת יתרון נוסף – גמישות רבה יותר. שירותי הענן, המציעים גם שירותי גיבוי בענן, מותאמים הרבה יותר לעולם העבודה כפי שהוא כיום. בזכות העבודה באמצעות הענן ניתן ליצור סביבת עבודה גמישה המאפשרת להשלים משימות שונות גם אם העבודה נעשית מחוץ למשרד. אם למשל העובד נדרש להישאר בבית מסיבה כלשהי (בעת המתנה לטכנאי לדוגמה), הוא יוכל להמשיך לעבוד גם במצב זה.

כשנעזרים בשירותי ענן ניתן לגשת לסביבת העבודה כמעט מכל מכשיר התומך בזה, כך שאם המחשב הנייד מתקלקל חלילה, אין צורך להתעכב, ואפשר להמשיך ולעבוד בעזרת המכשיר החלופי. יתרון נוסף לשירותי הענן, הוא שעדכונים שונים בתוכנות מתבצעים על בסיס יומיומי ואינם גוזלים מזמנם היקר של העובדים.

בואו נתקדם

כל היתרונות שהוצגו לעיל מובילים בעצם למטרה אחת, והיא קידומו של בית העסק ופיתוחו. היום, שירותי ענן הם אחד הכלים המרכזיים המאפשרים למנהלים להסתגל במהירות למציאות המשתנה, וכך לקדם את העסק.

כשבית העסק גדל, ומתעורר הצורך לגייס עובדים חדשים, אין הדבר אומר בהכרח כי נדרשת השקעה כספית רבה. בעזרת שירותי ענן ניתן ליצור סביבת עבודה במהירות וביעילות ולהקל את קליטתו של העובד החדש בחברה. כך מתאפשר לבית העסק, בעזרת שירותי הענן, להתקדם ולצמוח בלי שמנהליו יצטרכו להתעכב ולעסוק באינספור פרטים טכניים.

cropped-logo
יזמקו שירותי מחשוב לעסקים

יזמקו פרו היא חברה מובילה בתחום שירותי מחשוב לעסקים בישראל. החברה פועלת משנת 1972 ומעניקה מגוון רחב של שירותים, החל מתמיכה שוטפת ועד לפרויקטים מורכבים. צוות החברה כולל אנשי מקצוע מוסמכים ומנוסים, בעלי ידע וניסיון רב בתחום המחשוב. החברה חרטה על דגלה מתן שירות איכותי ומקצועי, תוך התאמה לצרכים הייחודיים של כל לקוח.

שתפו את המאמר לאדם שחייב לקרוא:
אירוח שרתים

אירוח שרתים

איך אירוח שרתים יסייע לעסק שלכם? בעידן הדיגיטלי, שבו כמעט כל היבט בחיינו שזור בטכנולוגיה, לא ניתן להפריז בחשיבותו של שירות אירוח שרתים אמין. בין

למאמר המלא »
לקביעת פגישת ייעוץ ללא עלות!
פתיחת קריאת שירות
הכניסו פרטים ונשוב בהקדם
יש שאלה?
צרו קשר
הכניסו פרטים ונשוב בהקדם