פתרונות מחשוב לעסקים

פתרונות מחשוב לעסקים, היום לכל עסק או חברה ישנו מערך מחשוב מורכב, בלעדיו העסק אינו יכול להתקיים.

מכלול המחשבים והתוכנות הקיים בכל חברה תחת אגף המחשוב שלה מחייב תחזוקה שוטפת ומתן פתרונות מידיים בכל מקרה של תקלה, כדי למנוע מצבים של פגיעה בעבודה השוטפת.

בעלי חברות ועסקים מבינים כיום את הצורך בשירותיה של חברה המעניקה פתרונות מחשוב עסקי, הכוללים את כל צרכי המחשוב של החברה, מקטן עד גדול, וכוללים נושאים כמו תחזוקה שוטפת, תיקון תקלות, שדרוגים, שירותי גיבוי ואחסון מידע ועוד.

כיום ניתן למצוא מספר גדול של חברות המתמחות בתחום שירותי המחשוב ומעניקות מגוון של שירותי תמיכה לעסקים.

היתרונות של פתרונות מחשוב לעסקים

כל בעל עסק או חברה מודע לכך שמספיקה תקלה אחת באחת ממערכות המחשוב בעסק כדי לגרום להפרעה בפעילות או אפילו השבתת העסק מפעילותו, מה שעלול לגרום לנזק עצום לעסק ולהפסדים כספיים ניכרים.

חברות שירותי פתרונות מחשוב לעסקים מציעות לבעל העסק את כל התמיכה לה העסק זקוק, באופן המהיר ביותר.

חברת שירותי מחשוב לעסקים מקצועית מספקת לעסק תמיכה מיידית המאפשרת תגובה מהירה בכל מקרה של תקלה ומניעת קטסטרופות.

רשת ההגנה הזו מאפשרת לבעלי העסק לישון טוב בלילה ולרכז את מאמציהם ומחשבותיהם ביתר הנושאים החשובים לקידום החברה.

כחלק מהשירות מציעות רוב החברות שירותי תמיכה מסוג Help Desk, הניתנים בכל שעות היום וחוסכות לבעל העסק את העלויות הכרוכות בהחזקת איש שירות בעסק או שכירת ספק חיצוני.

התמיכה כוללת מתן פתרונות טלפוניים לטיפול בבעיות או תקלות, שירותי תמיכה מרחוק על ידי התחברות למערכת המחשוב ובמקרים של תקלות מורכבות יותר שלא ניתן לפתור טלפונית – שליחת טכנאי מקצועי ומיומן לבית העסק.

לבחור חברה שמספקת פתרונות מחשוב לעסקים

בנוסף, חברות המספקות שירותי פתרונות מחשוב לעסקים מספקות פתרונות תקשורת וניהול רשתות, הכוללים הקמה ופריסה של פתרונות תקשורת פנימיים בחברה, ניהול חומת אש, שירותי ניהול תשתית מחשוב פנימיות, ניהול משתמשים, אספקת ציוד קצה ועוד.

כמו כן, מרבית החברות מציעות שדרוגים של מערכות המחשוב הקיימות, כמו: שדרוג שרתים, העברה למחשוב ענן, רכישה והתקנה של תוכנות חדשות והתאמתם לצורכי החברה.

שירותים נוספים והכרחיים לא פחות הם שירותי גיבוי ואבטחת מידע.

כיוון שכל המידע העסקי מאוחסן על גבי מחשבים, הוא חשוף לפריצות של האקרים, לוירוסים, לתוכנות רוגלה ועוד מרעין בישין.

חברות שירותי מחשוב לעסקים מעניקות לעסק פתרונות אבטחה וגיבוי מתקדמים באיכות גבוהה המסוגלת להילחם באיומים וירטואלים שונים ולשחזר את המידע במקרה של תקלה.

שירות זה מעניק לבעל העסק בטחון ושקט נפשי שהמידע העסקי הרגיש שלו נמצא בידיים טובות.

  • לסיכום, חברות שירותי מחשוב ענן מציעות מגוון שירותים בהתאמה אישית לעסק ולהיקפי הפעילות שלו הכוללים צוות תמיכה מקצועי ומיומן המסוגל לתת מענה מיידי ונמצא תמיד עם היד על הדופק.
cropped-logo
יזמקו שירותי מחשוב לעסקים

יזמקו פרו היא חברה מובילה בתחום שירותי מחשוב לעסקים בישראל. החברה פועלת משנת 1972 ומעניקה מגוון רחב של שירותים, החל מתמיכה שוטפת ועד לפרויקטים מורכבים. צוות החברה כולל אנשי מקצוע מוסמכים ומנוסים, בעלי ידע וניסיון רב בתחום המחשוב. החברה חרטה על דגלה מתן שירות איכותי ומקצועי, תוך התאמה לצרכים הייחודיים של כל לקוח.

שתפו את המאמר לאדם שחייב לקרוא:
לקביעת פגישת ייעוץ ללא עלות!
פתיחת קריאת שירות
הכניסו פרטים ונשוב בהקדם
יש שאלה?
צרו קשר
הכניסו פרטים ונשוב בהקדם