תמיכת מחשבים לעסקים

כל עסק זקוק לשירות של תמיכת מחשבים לעסקים עבור מערך המחשבים שלו. לכן יש שירות מנויים עבור תמיכה בכל ציוד המחשוב שעובד מרחוק באמצעות תמיכה טכנית בטלפון, במייל, בשליטה מרחוק על המחשב ולעיתים גם בהגעה פיזית לבית העסק כדי לפתור תקלת חומרה.

מה כולל שירות תמיכת מחשבים לעסקים

שירות תמיכה למחשבים עבור בית עסק נועד קודם כל כדי לתחזק באופן שקט ובניהול קין את מערכות המחשוב של העסק. בעסקים רבים מחשבים הם כלי העבודה עיקרי לא משנה אם זה ארגון גדול, עסק בינוני או עסק קטן.

לכן, לא משנה מה גדול בית העסק, כל תקלה, גם זו שיכולה להישמע לא משמעותית יכולה חלילה להשבית את ההתנהלות התקינה של בית העסק או גרוע מכך, להשהות את פעילות העסק על לפתרון התקלה.

כדי להתמודד עם נקודת התורפה הזו יש שירות תמיכה טכנית מרחוק המתבצע דרך שליטה מרחוק על מחשבי החברה.

יש שני סוגים של תמיכה מרחוק בדרך כלל: הראשון הוא הקמת מערך IT ותמיכה טכנית בתוך הארגון עצמו שמתפל בתקלות כדי להתמודד עם כמו כמות גדולה של מערכות טכנולוגיות, מחשבים ושרתים בו זמנית.

האפשרות השנייה היא לשכור את שירותי של חברת מחשבים לתמיכה טכנית כמו מינוי לשירותי סטרימינג או לספקית אינטרנט. החברה מנהלת תדאג לפתור כל בעיה במהירות כדי להחזיר את ההתנהלות התקינה של העסק מהר ככל האפשר.

ברוב המקרים חברת תמיכת מחשבים לעסקים תוכל לעשות זאת בשליטה על מהמחשב העסקי מרחוק. רק במקרים נדירים יש צורך של הגעת טכנאי פיזית לבית העסק כדי לטפל במחשב.

תמיכת מחשבים לעסקים – לאיזה בתי עסק מתאים השירות? 

כיום קשה למצוא בתי עסק שאינם מתנהלים בעזרת מחשב אחד לפחות. מחנות לכלי בית ועד למשרד רואה חשבון, כולם זקוקים לתמיכת מחשבים לעסקים, מחשב לאחסון מידע, לניהול שירותים דרך מערכות שונות, ניהול רשתות, שימוש באינטרנט ייושם תוכנות ניהוליות ועוד.

מעבר לכך, חברות רבות כיום מתנהלות כמעט ורק על ידי שימוש במחשבים וכל העבודה מתבצעת מול צג מחשב: חברות פיננסיות, ביטוח, סחר ועוד. לכן אין הגדרה ספציפית עבור איזה עסק יש צורך לתמיכה טכנית במערך המחשוב כי מבחינתנו כל עסק זקוק לכך.

תמיכת מחשבים לעסקים

תמיכת מחשבים לעסקים מרחוק

על פי הניסיון הרב שלנו בתחום, כמעט את כל שירותי מחשוב לעסקים ניתן לפתור על ידי שליטה מרחוק. השירות אינו כולל רק פתרון תקלות אלה שירותים רבים נוספים שניתן לבצע בלי לראות פיזית את המחשב בכלל:

  • עדכון תוכנה – עסקים רבים משתמשים במערכות שונות לניהול ספקים, לקוחות, מלאי, טפסים, אופיס 365 ועוד. לעיתים מערכות אלה זקוקות לעדכון בעקבות חידושים שפותחו עבורן ופונקציות שונות מייעלות את אופן העבודה השוטפת.
    את ביצוע העדכונים ניתן לעשות בקלות ללא בזבוז זמנם של עובדים בחברה, ניתן להפנות את הבקשה לחברת תמיכה שתבצע את העבודה מרחוק.
  • שחזור מידע – לעיתים קורה שבעקבות טעות אנוש או חלילה תקלת חומרה מידע יכול להימחק או ללכת לאיבוד במחשב או בשרת. כאשר המידע חשוב ולא ניתן לשכתב אותו אפשר לבצע שחזור שלו ולהחזיר אותו לחיים. גם את השירות הזה ניתן לבצע דרך שליטה מרחוק על המחשב או על הענן.
  • גיבוי – כדי שלא ייקרו מקרים כמו איבוד מידע או מחיקת נתונים, חשוב לבצע גיבוי למידע הנמצא על המחשבים והשרתים באופן תדיר ולשמר אותו בענן או בשרתים חיצוניים. חברת תמיכה תעשה זאת עבורכם בקלות ובמהירות כך שכל המידע שלכם יישמר במספר מקומות בטוחים לאחסון.

כדי להבין עד כמה השירות של תמיכת מחשבים לעסקים פשוט נדגים כיצד זה עובד ברוב המקרים:

בשלב הראשון, המשתמש מגיש תלונה אודות תקלה לחברת התמיכה בין אם דרך האינטרנט (מייל, אתר, טופס מכוון) או דרך שיחת טלפון פשוטה.

בחברת התמיכה מתקבלת קריאה והיא מועברת לצוות התמיכה. בצוות התמיכה ישנו אחראי אחד להתקשר אל המשתמש ולאפיין במדויק את התקלה. לאחר מכן הוא מתחבר מרחוק לשליטה על המחשב של המשתמש, מוצא פתרון לתקלה ומטפל בה. לאחר מכן המשתמש יכול לחזור לפעילות שלו במחשב.

אם במהלך הבירור מתגלה שהתקלה מצריכה הגעה של טכנאי מחשבים, מתואם זמן נוח להגעת הטכנאי והוא מגיע בזמן שנקבע כדי לתפור את התקלה.

כמה עולה תמיכת מחשבים לעסקים

תמחור תמיכת מחשבים עשויה להשתנות מעסק לעסק בהתאם לגודל העסק, מספר המערכות והמחשבים שיש בארגון ועוד. ניתן לחלק את השירות לתשלום בריטיינר חודשי שעלותו הבסיסית ביותר מתחילה באזור ה-600 ₪ לחודש עבור העסק.

אופציה נוספת היא לרכוש בנק שעות עבודה של צוות התמיכה כאשר שעת עבודה יכולה לנוע בין 200 ל-500 ₪ לשעה.

  • האם יש תמיכה טכנית מרחוק בחינם?

אם אתם מתעקשים לפתור תקלות בעצמכם ישנם פורומים שונים באינטרנט וקבוצות פייסבוק בהם טכנאי שירות יכולים לסייע בכל שאלה בחינם. אין זה אומר שהם יודעים כיצד לפתור כל תקלה, בדרך כלל רובם חובבנים או כתוך כדי שלבי למידת התחום וסיוע בחינם מאפשר להם לרכוש ניסיון בתחום המחשבים.

  • מה עושים אם יש תקלה טכנית בשבת?

אם העסק שלכם פעיל בשבת ויש תקלה טכנית חמורה שמשביתה את המשך פעילות העסק, ישנן חברות מחשוב עסקי שיכולות לסייע ולספק תמיכת מחשבים לעסקים גם בשבת.

cropped-logo
יזמקו שירותי מחשוב לעסקים

יזמקו פרו היא חברה מובילה בתחום שירותי מחשוב לעסקים בישראל. החברה פועלת משנת 1972 ומעניקה מגוון רחב של שירותים, החל מתמיכה שוטפת ועד לפרויקטים מורכבים. צוות החברה כולל אנשי מקצוע מוסמכים ומנוסים, בעלי ידע וניסיון רב בתחום המחשוב. החברה חרטה על דגלה מתן שירות איכותי ומקצועי, תוך התאמה לצרכים הייחודיים של כל לקוח.

שתפו את המאמר לאדם שחייב לקרוא:
שירותי help desk

שירותי help desk

החשיבות של שירותי help desk בעולם העסקי והארגוני שירותי Help Desk ממלאים תפקיד חיוני בשמירה על מאמץ זה, ומשמשים כמערכת התמיכה הקדמית לטיפול בפניות, פתרון בעיות

למאמר המלא »
אירוח שרתים

אירוח שרתים

איך אירוח שרתים יסייע לעסק שלכם? בעידן הדיגיטלי, שבו כמעט כל היבט בחיינו שזור בטכנולוגיה, לא ניתן להפריז בחשיבותו של שירות אירוח שרתים אמין. בין

למאמר המלא »
לקביעת פגישת ייעוץ ללא עלות!
פתיחת קריאת שירות
הכניסו פרטים ונשוב בהקדם
יש שאלה?
צרו קשר
הכניסו פרטים ונשוב בהקדם