שירותי תחזוקת מחשבים לבית עסק

מה זה שירותי תחזוקת מחשבים לבית עסק, איזה עסקים זקוקים לזה, כמה זה עולה ומה היתרונות של זה, כל התשובות בשורות הבאות.

מה זה שירותי תחזוקת מחשבים לבית עסק

בעידן של היום, כל בית עסק צריך לשפר את התפוקה שלו ואת שיטות העבודה באמצעות שימוש בעזרים טכנולוגיים. אך גם בשימוש בטכנולוגיה צריכה לסייע ולהעצים את הביצועים של העסק ולא להיפך, לעקב את רצף העבודה בגלל תקלות בלתי צפויות.

כדי שההתנהלות התקינה תתבצע באופן שוטף במינימום הפתעות ופתרונות מהירים, רצוי לשכור את שירותיה שלה חברת תחזוקה.

המינימום שכל בית עסק מחזיק ברשותו זה מחשב אחד לפחות לתפעול וניהול מערכות שונות עבור העסק. גם בתי עסק כמו בתי מלאכה (נגירה, מסגירה, סנדלריה) צריכים להחזיק במחשב לצורך הנפקת חשבוניות, שליחת וקבלת מיילים, שמירת נתונים, ספירת מלאי ועוד.

שירותי תחזוקת מחשבים לבית עסק מאפשרים לפנות את כוח האדם בעסק מלהתעסק בניירת או טיפול במערכות השונות במחשב.

בשביל מה צריך שירותי תחזוקה למחשבים לבית עסק

השירותים הנפוצים ביותר של שירותי תחזוקת מחשבים לבית עסק שניתנים בידי חברת תחזוקת מחשבים לבתי עסק הם:

שירותי ענן – מחשבים מודרניים יכולים להכיל בתוכם כמויות עצמות של מידע חושב לעסק עמו חשבוניות, קבלות, דוחות, מלאי ועוד.
בדרך כלל מחשבים יכולים לפעול לאורך שנים ללא שום בעיות מיוחדות אך לעיתים יכולים לצוץ מצבים בהם המחשב יכול להתקלקל וכל המידע שעליו יימחק. כדי למנוע איבוד מידע חשוב כל כך, ניתן שירות גיבוי הקבצים ברשת האינטרנט ב"ענן".

תכנון מערכות – במידה ובית עסק זקוק למספר מערכות טכנולוגיות במקביל כמו מערך מצלמות במעגל סגור, מחשב קבלה, אופיס 365, מחשב משרד, מחשב למערכת האבטחה, מחשב לניהול מערכות בטיחות וכו', יש צורך בבניית המערך בצורה נכונה. במקרה כזה נמליץ לשכור את שירותי של חברת מחשבים לעסקים.

תמיכה טכנית – בשימוש במחשבים בבית עסק יכולות לקרות גם תקלות שונות.
את רוב התקלות ניתן לפתור ע"י תמיכה מרחוק על רשת המחשבים של העסק. שירות זה נקרא IT והוא נחוץ כיום כבור כל בית עסק כדי שבמקרה של תקלה מול לקוח, ניתן יהיה לפתור אותה בו במקום ללא המתנה להגעתו הפיזית של טכנאי מחשבים.

ליווי לבחירת/הטמעת מערכת ספקים – לניהול הסחורה בעסק, הזמנות מספקים הזמנות מלקוחות ורכישות יש צורך במערכת מתקדמת מצד אחד כדי שתוכל לתת את כל האפשרויות לעי, ומצד שני, פשוטה מספיק כדי שעבודי החברה יוכלו להתנהל איתה.
חברת שירותי מחשוב לעסקים תדע לסייע בהקמת המערכת המתאימה ביותר עבורכם.

הקמת תשתיות מחשוב – כדי לשמור על מידע בתוך הארגון ומצד שני להעביר אותו ממחשב למחשב יש צורך בהקמת מערך מחשוב סגור המחובר לשרתים מרכזיים. בכך לא ניתן יהיה לפרוץ למערכות המחשבים של הארגון מרחוק דרך האינטרנט מכיוון שהכל נמצא בתוך בית העסק.

תחזוקת מחשבים

מהן היתרונות?

ניתן כמובן להשתמש בשירותיהן של חברות שונות, כל אחת לכל מטרה אחרת ניהול רשתות אך כאשר מדובר בחברה אחת ומקצועית שיודעת לתת את כל השירותים יחד יש יתרונות שאין להם תחליף:
היכרות עם בית העסק תסייע בהקמת מערכות אבטחת מידע בצורה יעילה ובטוחה יותר, חיסכון של זמן וכסף בקיצור תהליכים והקמת מערך בצורה חכמה ונכונה יותר בלי כפל מערכות מיותר, פתרונות גיבוי ואחסון נתונים בשרתי החברה או בענן והיתרון הכי משמעותי הוא אספקת שירותי תחזוקת מחשבים לבית עסק במערכות המחשוב המוכרות לחברה המקימה – היכרות מעמיקה עם כל המערכות וכיצד הן מורכבות.

כיצד למצוא שירותי תחזוקה למחשבים

כדי להיות בטוחים שבחרתם בחברת הקמה ותחזוקה מתאימה עבורכם בדקו עם היא עומדת בשני קריטריונים מרכזיים – ייעול ארגוני וחיסכון בכסף.

אם חברת המחשוב תספק לכם את שני אלו בעקבות השירות שהיא נותנת אז היא משתלמת לכם ותשפר את ביצועי העסק במקום לעקב אותו עם מערכות מסורבלות שאינכם זקוקים להן וכמובן ללא בזבוז כספים מיותרים על שירותים שאינכם צריכים בהכרח.

את חברת התחזוקה תוכלו למצוא דרך בתי עסק אחרים שאתם מכירים שעובדים עם חברה כזו או לבדוק בעצמכן באינטרנט איזו חברה קיבלה ביקורות טובות, מספקת המון מידע אודות הנושא ואם היא כמובן זמינה עבורכם.

מה החשיבות של שירותי תחזוקת מחשבים לבית עסק?

חברת שירותי תחזוקת מחשבים לבית עסק צריכה לסייע בראש ובראשונה בהקמת מערך מחשוב מקצועי הכולל גיבוי, אחסון, סנכרון בין מחשבים ומערכות בעסק ולבסוף גם לתת את שירות התמיכה לפתרון תקלות, שיפור מערכות וכו'.

בתי עסק ללא שירותי תחזוקה יכולים לאבד ביום אחד מידע רב שהם שומרים המחשב שלהם, במקרה של תקלה קריטית באחת המערכות ללא פתרון מידי עשויה להגביל את המשך פעילות העסק ולהפסיד כסף רב ממכירות שלא יכלו להתבצע, איבוד נתונים אודות מלאי ורכישות קודמות וכדומה.

כמה עולים השירותים לבית העסק?

קשה לענות על שאלה זו מכיוון שכמו בכל תחום המחירים משתנים בהתאם להיקף וסוג העבודה. זה כמו לשאול כמה עולה להפיק חתונה. הרי שגם גודל העסק משפיע, כמות המחשבים והעזרים הטכנולוגיים המצויים בו ועוד.הסכום הבסיסי להקמת שרת וירטואלי לעסק קטן והחזקתו יעלה כ-500 ₪ לחודש. בכל אופן, מומלץ לפנות לחברת שירותי תחזוקה ולקבל מהן יעוץ והצעת מחיר.

cropped-logo
יזמקו שירותי מחשוב לעסקים

יזמקו פרו היא חברה מובילה בתחום שירותי מחשוב לעסקים בישראל. החברה פועלת משנת 1972 ומעניקה מגוון רחב של שירותים, החל מתמיכה שוטפת ועד לפרויקטים מורכבים. צוות החברה כולל אנשי מקצוע מוסמכים ומנוסים, בעלי ידע וניסיון רב בתחום המחשוב. החברה חרטה על דגלה מתן שירות איכותי ומקצועי, תוך התאמה לצרכים הייחודיים של כל לקוח.

שתפו את המאמר לאדם שחייב לקרוא:
שירותי help desk

שירותי help desk

החשיבות של שירותי help desk בעולם העסקי והארגוני שירותי Help Desk ממלאים תפקיד חיוני בשמירה על מאמץ זה, ומשמשים כמערכת התמיכה הקדמית לטיפול בפניות, פתרון בעיות

למאמר המלא »
אירוח שרתים

אירוח שרתים

איך אירוח שרתים יסייע לעסק שלכם? בעידן הדיגיטלי, שבו כמעט כל היבט בחיינו שזור בטכנולוגיה, לא ניתן להפריז בחשיבותו של שירות אירוח שרתים אמין. בין

למאמר המלא »
לקביעת פגישת ייעוץ ללא עלות!
פתיחת קריאת שירות
הכניסו פרטים ונשוב בהקדם
יש שאלה?
צרו קשר
הכניסו פרטים ונשוב בהקדם