שירותי ענן מנוהל

חושבים על גיבוי ענן לעסק שלכם? אל תוותרו על שירותי ענן מנוהל!

כדי להבטיח תפעול חלק של תשתית הענן, עליה להיות מנוהלת כראוי. ללא שירות ענן מנוהל חברות חושפות את מערכות ה-IT שלהן לאיומי אבטחה, אובדן נתונים וזמני השבתה יקרים.

לרוב, ארגונים פונים לספק חיצוני לצורך ניהול שירותי ענן. ספק הענן לוקח על עצמו את ניהול אבטחת הענן, האחסון, תהליכי הרשת, האפליקציות ועוד.

הצורך להטיל את האחריות על הספק נובע בעיקר מחוסר יכולת של ארגונים להתמודד עם כל המשימות הקשורות לעננים, מה שהוביל בסופו של דבר לפיתוח שירותים מנוהלים. על פי הסטטיסטיקה העדכנית ביותר, שירותים כאלה הופכים מבוקשים יותר ויותר.

מהם שירותי ענן מנוהלים?

שירות ענן מנוהל כולל העברת משימות לניהול המערכת של תשתית הענן לספק. בחלק מהמקרים, הספק יכול להחליף לחלוטין את מחלקת ה-IT הפנימית, במקרים אחרים הוא יכול לשמש כתוספת לה, ולוקח על עצמו רק חלק מהאחריות, למשל אלו הקשורות לניטור שוטף של התשתית או גיבוי בענן לעסקים.

במילים פשוטות, ספק ענן הופך גם לספק, גם לאינטגרטור וגם למיקור חוץ עבור הלקוחות. על ידי מיקור חוץ של משימות שגרתיות לאיש מקצוע מנוסה, העסק יכול להתרכז במלואו בניהול העסק ולא לדאוג לבעיות הקשורות לתקינות התשתית בענן.

שירותי ענן מנוהל
שירותי ענן מנוהל

האם שירות ענן מנוהל הוא שירות יעיל?

עם מחשוב ענן, אתה יכול לקבל משאבי IT לפי דרישה. עליכם לשלם לפי מודל תמחור של תשלום לפי שימוש. זה מאפשר לעסקים להימנע מההשקעה הראשונית בחומרה ובתוכנה ולשלם רק עבור המשאבים שהם משתמשים בהם.

ניתן להגדיל או להקטין את המשאבים במהירות כדי לענות על הצרכים העסקיים המשתנים, מה שיכול להביא לחיסכון משמעותי בעלויות. בנוסף, מחשוב ענן יכול לעזור לארגונים לשפר התאוששות מאסון ותכנון המשכיות עסקית שכן הם יכולים לשכפל במהירות ובקלות את תשתית ה-IT והיישומים שלהם בענן.

מה כוללים שירותי ענן מנוהל?

שירות ענן מנוהל מבוקש בחברות בכל ענף וגודל. בעוד שלעסקים קטנים ובינוניים משתלם יותר לבצע מיקור חוץ של כל התשתית מאשר לתחזק את צוות ה-IT שלהם, חברות גדולות משתמשות בשירותים מנוהלים באופן סלקטיבי. כאשר לרוב שירותי ענן מנוהל לעסקים כוללים: 

  • ניהול תשתיות IT – מומחי הספק עוקבים אחר כל הרכיבים הפיזיים והווירטואליים של התשתית: שרתים, אחסון ענן, רשתות, DBMS וכו' וכן יישומים ומסייעים במניעה ובתיקון כשלים. כמו כן, מנהלי מערכת יכולים לבצע מעת לעת משימות שלא משתלם להעסיק מומחים במשרה מלאה.
  • ניהול אבטחה – עם הסיכון ההולך וגובר של התקפות זדוניות, חברות מסוימות מוצאות שיותר יעיל לבצע מיקור חוץ של ניהול אבטחה כדי לטפל בבעיות אבטחת נתונים יומיומיות בענן, כמו גם לנהל תיקונים, גיבויים וכל תגובה לפריצה.
  • העברת ענן – מעבר לענן עוזר להפחית את העומס על צוות ה-IT הפנימי שלך, אבל זה לא אומר שלצוות ה-IT לא תהיה עבודה לעשות. סביבה לא מוכרת יכולה להיות קשה לניהול ולתחזוקה. זה המקום שבו ספק שירות ענן מנוהל בא להציל – מומחי ענן מכינים את התשתית ומנחים את כל תהליך ההטמעה.
  • גיבוי ושחזור מאסון – אלו הן משימות שגרתיות שעלולות לגרום לצרות רבות, אך בכל זאת יש לבצע אותן. העברת משימה זו לספק מעניקה לחברה ביטחון שהתהליך מוגדר, מבוצע באופן קבוע, הנתונים לא יאבדו בשום מקום, ובמקרה של משבר ניתן לקבל את התמיכה הטכנית הדרושה.

היתרונות בשירותי ענן מנוהלים

עזרה בניהול סביבות היברידיות– עם השנים של שימוש בפתרונות היברידיים, התברר שלא כל כך קל ליישם ולנהל אסטרטגיית ענן אמינה. באופן לא מפתיע, כמעט 90% מהארגונים פונים לעזרה של מומחים.

מכיוון שספקי ענן מתמקדים אך ורק בפתרון בעיות הקשורות לענן, יש להם ידע מעמיק יותר. הניסיון והמומחיות שלהם יקרי ערך בתחומים כמו ניהול ותאימות בענן, אחסון, עיצוב וניהול מתמשך.

פינוי משאבים לפיתוח– בעידן הטרנספורמציה הדיגיטלית, ארגונים משנים באופן אקטיבי תהליכים ותפעול עסקי קיימים. ארגונים רבים מצפים שפניה אל שירות ענן מנוהל ישחרר את צוות ה-IT שלהם למצוא פתרונות חדשניים לבעיות עסקיות.

כאשר ספק הנותן שירותי ענן לעסקים לוקח אחריות על ניהול שירותי הענן, זה מפנה לצוות ה-IT זמן ליצור פתרונות IT חדשניים נוספים עבור הארגון שיביאו ערך מוסף ויתרון תחרותי לארגון.

ייעול עלויות– חברות רבות משתמשות בענן כדי לחסוך בעלויות ה-IT. עם זאת, חלקם סבורים שהעלויות בפועל גבוהות בהרבה מהצפוי. לרוב, עסקים קטנים ובינוניים אינם זקוקים לשירותי IT משלהם, ושיתוף פעולה עם ספק שירותי מחשוב ענן באמת מועיל עבורם.

בעזרת שירות ענן מנוהל, חברות יכולות לשלוט בעלויות בענן – הספק עוקב אחר חלוקת עומס העבודה המוסמכת בענן, מערך שירותים וביצועי תשתית, שעל בסיסם הוא עוזר לייעל את עלויות ה-IT החודשיות.

מה חשוב לדעת על המחשוב בענן?

שירותי ענן מנוהלים יכולים להיות הדבק שעוזר להפגיש בין סביבות עבודה מגוונות. עם תכנון קפדני ומתחשב ומשאבים מספקים, שירות ענן מנוהל יכול להגביר את מהירות הפיתוח, להפחית עלויות תפעול ולשמור על גמישות עתידית כדי להעביר עומסי עבודה למקום שבו הם עובדים בצורה הטובה ביותר.

לסיכום, המורכבות של מערכות ה-IT של היום פירושה שארגונים מתמודדים עם יותר אתגרים מאי פעם. עם זאת, רבות מהבעיות הללו ניתנות לפתרון בקלות על ידי ספק אמין, ממש כמו חברת יזמקו IT.

שירותים המנוהלים על ידי חברת יזמקו IT  מאפשרים לחברות לחסוך בתחזוקת תשתיות IT, להפחית סיכונים, לשמור על מערכות IT פועלות, ולפנות משאבי החברה לצמיחה עסקית.

יזמקו IT מחויבים לעזור לעסקים להפיק את המרב מפתרונות ענן. כספק שירותי מחשוב ענן, הם מעצבים, מנהלים ומאבטחים את הענן כך שתוכלו להתמקד בהגדלת העסק שלכם. שירותי ענן מנוהל אידיאליים עבור חברות שרוצות לייעל את פעילותן.

יש לו מספר יתרונות מחשוב ענן כדי להפוך את העסק שלכם לתחרותי ויעיל יותר. בנוסף, זה הוא שירות שחוסך כסף ומגביר את שיתוף הפעולה והגמישות.

שירותי ענן מנוהל – שאלות תשובות

  • מהם שירותי ענן מנוהלים?

שירותי ענן מנוהלים מתייחסים למיקור חוץ של ניהול תשתית הענן של החברה, לרבות שרתים, מסדי נתונים ואפליקציות, לספק צד שלישי. זה מאפשר לחברה להתמקד בעסק הליבה שלה בעוד הספק דואג להיבטים הטכניים של ניהול סביבת הענן.

  • אילו יתרונות מציעים שירותי ענן מנוהלים?

שירותי ענן מנוהלים מציעים מגוון יתרונות, כולל עלויות IT מופחתות, אבטחה משופרת, מדרגיות מוגברת וביצועים טובים יותר. על ידי מיקור חוץ של ניהול תשתית הענן שלהן, חברות יכולות לגשת למומחיות של אנשי מקצוע מנוסים, מה שיכול לעזור להן לייעל את סביבת הענן שלהן ולהשיג את היעדים העסקיים שלהן בצורה יעילה יותר.

cropped-logo
יזמקו שירותי מחשוב לעסקים

יזמקו פרו היא חברה מובילה בתחום שירותי מחשוב לעסקים בישראל. החברה פועלת משנת 1972 ומעניקה מגוון רחב של שירותים, החל מתמיכה שוטפת ועד לפרויקטים מורכבים. צוות החברה כולל אנשי מקצוע מוסמכים ומנוסים, בעלי ידע וניסיון רב בתחום המחשוב. החברה חרטה על דגלה מתן שירות איכותי ומקצועי, תוך התאמה לצרכים הייחודיים של כל לקוח.

שתפו את המאמר לאדם שחייב לקרוא:
אירוח שרתים

אירוח שרתים

איך אירוח שרתים יסייע לעסק שלכם? בעידן הדיגיטלי, שבו כמעט כל היבט בחיינו שזור בטכנולוגיה, לא ניתן להפריז בחשיבותו של שירות אירוח שרתים אמין. בין

למאמר המלא »
לקביעת פגישת ייעוץ ללא עלות!
פתיחת קריאת שירות
הכניסו פרטים ונשוב בהקדם
יש שאלה?
צרו קשר
הכניסו פרטים ונשוב בהקדם