טעויות שעצמאיים עושים

טעויות שעצמאיים עושים, כולנו עושים טעויות ומטעויות למדים! במידה ואתם עצמאים עשיתם ודאי לא מעט טעויות עוד בתחילת הדרך וסביר להניח שגם עכשיו. חשוב לדעת שאין דרך למנוע טעויות במידה ומטרותינו הסופית היא להצליח. אך יחד עם זאת ניתן למזער אותן על ידי כמה טיפים ניוסיון כושל של עצמאיים אחרים.

תמיד לראות את המחר

גם כשאתם עסוקים בפרויקט אחד אתם חייבים כל הזמן להביט קדימה, לא לשכוח שברגע שמסתיימת עבודה אצל לקוח אחד חייבת להתחיל או להתבצע במקביל עבודה במקום חדש. להיות תמיד עם יד על הדופק לגבי הפרויקט הבא- זאת התנהלות שמחייבת עצמאי על מנת להחזיק את העסק כל הזמן מתפקד ופועם.

להמשיך להתפתח כל הזמן

עצמאיים רבים מוצאים את עצמם נחים על זרי דפנה, אולי מפאת עומס עבודה, אך מחובתו של כל עצמאי להישאר כל העת מעורה ולהתפתח במקצועו. זאת ניתן לעשות על ידי חיפוש תמידי של חומר ומידע מעודכן, השתלמויות וקורסים. עוד חשוב להקפיד להכיר מי המתחרים שלך ומה הם מציעים לשוק הלקוחות אליו אתה פונה.

אתם המנהלים של עצמכם

עצמאיים רבים סבורים שברגע שהם עצמאיים הם יכולים לעבוד בעיסוק הספציפי שלהם בלבד. הם אינם מבינים שעצמאי זאת אופרציה שלמה של ניהול, הצבת יעדים, הפצה שיווק ושיחות רבות של שכנוע ומכירות ללקוחות. יש כאלה שמאוד טובים בביצוע הוראות אבל לא מסוגלים לתת אותן לעצמם, הם זקוקים להגדרת יעדים והוראות מדויקות ממשהו אחר. כעצמאי לא קיימת לך הפריבילגיה הזו, אתה עושה את כל אותן הפעולות במקביל לעיסוק שלך- והאחראיות כולה מוטלת עליך.

להשתמש בשירות גיבוי

רבים מהעצמאים שוכחים או לא רואים חשיבות בלגבות את החומרים שלהם על המחשב שלהם, הם מעריכים שכל עוד הם עובדים לבד ב"חדר האינטימי שלהם", ורק להם יש גישה למחשב, הכל סמוך ובטוח. אך האמת היא שונה ואם טרם שמעתם על תוכנות כופר, נא הכירו את הסכנה הגדולה ביותר של עסקים בישראל. בשבריר שנייה אתה יכול לאבד כל גישה למחשב שלך, ואם תרצה אותה חזרה תאלץ לשלם מאות ואף אלפי דולרים לפורצים. שירותי גיבוי בענן לעסקים יכול להבטיח לך את כל השקט ולהיות בטוח שהחומר שלך שמור ומוגן ואפשר יהיה לשחזר אותו תמיד.

תדע להגביל את זמניי העבודה

מאוד קל להיגרר כעצמאי לשעות נוספות ולעבוד במהלך כל היום. אתה זה שקובע לעצמך את השעות וכל העת יכולה להיכנס עבודה, גם בשעות לעיתים לא שגרתיות. אם לא תדע לשים גבול תמצא את עצמך עובד סביב השעון ולא נח. תגביל את השעות בהתאם למשימות של העסק ולאופי העבודה שלך, תרשום לעצמך כמה זמן לוקחת כל משימה וכך תוכל לעקוב אחר הזמנים ותדאג לפנות זמן עבור מנוחה וצבירת אנרגיות.

cropped-logo
יזמקו שירותי מחשוב לעסקים

יזמקו פרו היא חברה מובילה בתחום שירותי מחשוב לעסקים בישראל. החברה פועלת משנת 1972 ומעניקה מגוון רחב של שירותים, החל מתמיכה שוטפת ועד לפרויקטים מורכבים. צוות החברה כולל אנשי מקצוע מוסמכים ומנוסים, בעלי ידע וניסיון רב בתחום המחשוב. החברה חרטה על דגלה מתן שירות איכותי ומקצועי, תוך התאמה לצרכים הייחודיים של כל לקוח.

שתפו את המאמר לאדם שחייב לקרוא:
שירותי help desk

שירותי help desk

החשיבות של שירותי help desk בעולם העסקי והארגוני שירותי Help Desk ממלאים תפקיד חיוני בשמירה על מאמץ זה, ומשמשים כמערכת התמיכה הקדמית לטיפול בפניות, פתרון בעיות

למאמר המלא »
אירוח שרתים

אירוח שרתים

איך אירוח שרתים יסייע לעסק שלכם? בעידן הדיגיטלי, שבו כמעט כל היבט בחיינו שזור בטכנולוגיה, לא ניתן להפריז בחשיבותו של שירות אירוח שרתים אמין. בין

למאמר המלא »
לקביעת פגישת ייעוץ ללא עלות!
פתיחת קריאת שירות
הכניסו פרטים ונשוב בהקדם
יש שאלה?
צרו קשר
הכניסו פרטים ונשוב בהקדם