איך למנוע פריצה למחשב בארגון

הפרטים הקריטיים איך למנוע פריצה למחשב בארגון

בעידן הדיגיטלי של היום, חשוב מתמיד לנקוט בצעדים קפדניים למניעת פריצה למחשבים בעסק. האקרים ותוקפי סייבר מחפשים כל הזמן איך לקבל גישה למערכות מחשבים בארגונים ועסקים, ולגנוב נתונים רגישים.

במצבים כאלו אתם עלולים למצוא את עצמכם תחת התקפת סייבר, או מול דרישת כופר עצומה כדי לשחרר את הנתונים והמידע במחשבים שלכם.

לצורך כך, חשוב להבין איך למנוע פריצה למחשב בארגון, כך שתהיו מוגנים היטב מפני איומים אלו, ותוכלו להשקיע את מיטב האנרגיה בקידום העסק שלכם במקום בהגנה עליו.

במאמר זה נשטח את ההצעות החזקות ביותר למניעת פריצה.

טיפים חזקים איך למנוע פריצה למחשב בארגון

להלן כמה טיפים למניעת פריצה למחשבים:

  • סיסמאות חזקות: סיסמאות צריכות להיות באורך של שמונה תווים לפחות, ולכלול שילוב של אותיות גדולות וקטנות באנגלית, מספר וסמל. כמובן שאסור לשתף סיסמאות עם אף אחד.
  • תוכנה מעודכנת: עדכוני תוכנה כוללים תיקוני אבטחה שיכולים לסייע לכם איך למנוע פריצה למחשב בארגון מפני פגיעויות. התקינו עדכוני תוכנה ברגע שהם זמינים כדי לחסוך בזמן שהמחשב שלכם פגיע.
  • חומת אש: חומת אש מסייעת להגן על מערכות המחשבים של הארגון מגישה לא מורשית. אפשר להגדיר חומת אשר שתחסום סוגים מסויימים של תעבורה. למשל, חיבור נכנס מהאינטרנט.
  • תוכנת אנטי וירוס: תוכנת אנטי וירוס יכולה לסייע לכם להגן על המחשבים בארגון מפני וירוסים, סוסים טרויאניים ותוכנות זדוניות נוספות. עדכנו את האנטי וירוס בקביעות, והגדירו אותה כך שתסרוק את כל התעבורה היוצאת והנכנסת.
  • נהלים: הגדירו נהלים וחדדו לעיתים קרובות, לגבי סיכונים באבטחת המחשב, ואיך העובדים יגנו על עצמם מפני התקפות ופריצות. עובדים חייבים להיות מודעים לסכנות של מייל דיוג ולעולם לא ללחוץ על קישורים או לפתוח קבצים מצורפים משולחים אלמוניים.
  • גבוי נתונים: הגדירו גיבוי בתדירות קבועה, ואחסנו את המידע בשרת מאובטח או בענן מאובטח. במקרה של פריצה, תוכלו להשתמש בגיבויים כדי לשחזר את מערכות המיחשוב לש הארגון שלכם.
  • הגדירו תכנית תגובה לאירועים: במקרה של התקפת סייבר או פריצה למחשבים שלכם, חשוב שתהיה לכם תוכנית תגובה. תכנית לאירועי אבטחה כאלו צריכה לכלול שלבים לזיהוי ההתקפה, לבלימת נזק, ולשיחזור מערכות המחשוב שלכם.

על ידי ביצוע הטיפים האלו, תדעו איך למנוע פריצה למחשב בארגון, ואיך להגן על עצמכם מפני התקפות סייבר, אך חשוב לזכור שאין אמצעי אבטחה מושלם, ושתמיד יהיו האקרים שבסופו של דבר עלולים לפרוץ אליכם. לכן היו עירניים ונקטו צעדים מתחדשים להגן על מערכות המיחשוב שלכם.

כלים נוספים למניעת פריצת למחשבי העסק

ישנם כלים נוספים לא פחות חשובים, ונפרט אותם להלן:

  • אימות רב שלבי: אימות רב שלבי מחייב את המשתמשים לספק כמה פרטי מידע כדי שהמערכת תאמת את זהותם. למשל: שם משתמש, סיסמא, קוד אבטחה, טביעת אצבע, שאלה עם תשובה מוסכמת, תאריך לידה ועוד.
  • הרשאות נמוכות: משתמשים שלא צריכים הרשאות גבוהות, יקבלו רק את מידת ההרשאה המינימלית שהם נדרשים לעבודתם. זה לא נובע מחוסר אמון, אלא מאמצעי זהירות כדי למנוע גישה לא מורשית לנתונים רגישים.
  • פילוח רשת: זוהי יצירת רשתות משנה בתוך מערכת ניהול רשתות. למשל, לכל עובד תת רשת משלו. כך בכל מעבר מרשת משנה אחת לשניה, חומת האש, האנטי וירוס ושאר מערכות האבטחה סורקות שוב את המידע המועבר ביניהן. כך גדלה רמת האבטחה בארגון שלכם במאמץ יחסית לא גדול.
  • ניטור תעבורת רשת: מעקב אחרי תעבורת רשת יכול לעזור לזהות פעילות חשודה, עמו העברת נתונים גדולה, או נסיונות פריצה למקומות בלי הרשאת גישה.
  • SIEM: ניהול אבטחת מידע ואירועים. זהו פתרון אבטחה שמנתח נתונים ופעילות כדי לספק הגנה מפני איומים על הארגון.

לסיכום, כמו שראיתם, בתשובה לשאלה איך למנוע פריצה למחשב בארגון, באבטחת רשת ומידע לעולם אין כזה דבר יותר מדי. תמיד יש עוד מה לעשות ולשפר, ותמיד הטכנולוגיה תתקדם ותתפתח ותדרוש תגובה מיידית לפרצות חדשות. לכן הקפידו להתעדכן בקביעות כדי שתהיו מוגנים באופן מתמיד.

מה חברת אבטחת מידע נותנת לכם?

כמו שראיתם, דרושים מאמצים גדולים מאוד להתמודד מול איומי פריצה וסייבר. חברה לאבטחת מידע והגנת סייבר יכולה לחסוך לכם מאמצים גדולים מאוד בהגנה על המידע והנתונים של החברה שלכם, על ידי מתן שירותים שונים כמו:

  • הערכת פגיעות: חברת סייבר יודעת איך למנוע פריצה למחשב בארגון, קודם כל על ידי הערכת פגיעות- זיהוי של הנקודות החלשות באבטחת המידע שלכם. כך היא יודעת איפה לשפר את האבטחה ולהפחית סיכון לפריצת מידע.
  • ייעוץ אבטחה: יועצי אבטחה יכולים לתת לכם עצות איך לעבוד נכון בארגון ומה כדאי לכם לשנות ולשפר, אילו כלי אבטחה וטכנולוגיות חדשות חשוב שתאמצו, וכמובן יתנו לכם כלים לשנות את מדיניות ונהלי האבטחה.
  • ניטור אבטחה ותגובה לאירועים: חברת אבטחת מידע תעשה את זה בשבילכם, בצורה מקצועית ומהירה.
  • שמירה על רמת עדכניות גבוהה והדרכה לעובדים: חברת אבטחת מידע תעזור לכם עם עדכניות מול האיומים האחרונים, וכן תספק הדרכה לעובדים שלכם כדי לשמור על כל המידע שלכם אצלכם בלבד.

מיקור חוץ של שירותים אלו, יאפשרו לכם להתעסק במה שאתם טובים באמת, ולהשאיר את החור בראש הזה לאנשים שזה המקצוע שלהם. העסק שלכם יוכל לגדול בלי לחצים ובלי סיכוני פריצה, ותהיו רגועים שהאחריות על איך למנוע פריצה למחשב בארגון, לא מונחת על הכתפיים שלכם.

יזמקו IT- אבטחת סייבר מקצועית לארגונים ועסקים

אנחנו ביזמקו IT מחזיקים מחלקה מהשורה הראשונה, המעסיקה עובדים מקצועיים ומומחים ביותר בתחום ההגנה מפריצות למחשבים. אצלנו תוכלו להיות רגועים שאתם בידיים טובות, ולהפרד מהלחץ שמישהו אורב לכם בפינה החשוכה.

אנו מספקים בנוסף שירותי ענן, מיכון משרדי ומכונות משקאות למשרדים, ובכך מציעים מעטפת שלימה לבעלי עסקים.

צרו איתנו קשר לקבלת הצעת מחיר על הגנת המחשוב שלכם מפני תקיפות ופריצות, ותהנו משקט נפשי.

cropped-logo
יזמקו שירותי מחשוב לעסקים

יזמקו פרו היא חברה מובילה בתחום שירותי מחשוב לעסקים בישראל. החברה פועלת משנת 1972 ומעניקה מגוון רחב של שירותים, החל מתמיכה שוטפת ועד לפרויקטים מורכבים. צוות החברה כולל אנשי מקצוע מוסמכים ומנוסים, בעלי ידע וניסיון רב בתחום המחשוב. החברה חרטה על דגלה מתן שירות איכותי ומקצועי, תוך התאמה לצרכים הייחודיים של כל לקוח.

שתפו את המאמר לאדם שחייב לקרוא:
שירותי help desk

שירותי help desk

החשיבות של שירותי help desk בעולם העסקי והארגוני שירותי Help Desk ממלאים תפקיד חיוני בשמירה על מאמץ זה, ומשמשים כמערכת התמיכה הקדמית לטיפול בפניות, פתרון בעיות

למאמר המלא »
אירוח שרתים

אירוח שרתים

איך אירוח שרתים יסייע לעסק שלכם? בעידן הדיגיטלי, שבו כמעט כל היבט בחיינו שזור בטכנולוגיה, לא ניתן להפריז בחשיבותו של שירות אירוח שרתים אמין. בין

למאמר המלא »
לקביעת פגישת ייעוץ ללא עלות!
פתיחת קריאת שירות
הכניסו פרטים ונשוב בהקדם
יש שאלה?
צרו קשר
הכניסו פרטים ונשוב בהקדם