לעסקים הנדרשים למענה מסביב לשעון, במשך כל ימות השנה,
מערך התמיכה שלנו מספק שרות מיידי לכל פניה. ניתן להוסיף שרות זה לכל מסלול.
השרות מופעל על ידי מנהלי הרשתות שלנו 365 ימים בשנה ומעניק ללקוחותינו
שקט ובטחון כי כל תקלה קריטית, בכל רגע, תקבל טיפול מיידי ללא דיחוי.
חבילת שירותי ניהול רשת, תמיכה בשרתים ,תחזוקת תחנות הקצה והכל
בהתחברות מיידית מרחוק מול מנהלי הרשתות שלנו במרכז התמיכה.
במסלול זה נהנים לקוחותינו מצוות מקצועי המכיר את הפעילות הקיימת בארגון,
עונה במהירות ומקצועיות לפניות ודואג שהמערכת תתוחזק ותעבוד ברצף.
גם במסלול זה המחיר ידוע וקבוע מראש.
חבילת השירות המקיפה אשר מכסה את כל תחזוקת מערך המחשוב הקיים בעסק,
כולל ניהול השרתים, תחזוקת תחנות הקצה, אבטחת מידע גיבויים, תקשורת וניהול הרישוי.
מסלול זה מאפשר ללקוחותינו מענה לכל תחזוקת מערך המחשוב הקיים, הן בתמיכה
מרחוק והן בהגעה לאתרי הלקוח. הכל במחיר ידוע וקבוע מראש, ללא תוספות.
חבילת שרות על בסיס שעתי עם זמינות של מערך מקצועי הכוללת הן תמיכה
מיידית מרחוק והן שרות באתר, במידת הצורך.מסלול זה כולל רכישת חבילת
שעות עבודה מראש, בהתאם לגודל העסק וציוד המחשוב הקיים. לקוחותינו
יכולים לקבוע את היקף וכמות השירות הניתנת במסגרת בנק השעות.
שירותי התמיכה והתחזוקה של יזמקו PRO מבוצעים על ידי צוות מומחים וטכנאים הן בתמיכה מרחוק והן על ידי מערך טכנאי שטח בפריסה ארצית. 85% מתקלות נפתרות באמצעות התחברות מרחוק במהירות וביעילות, על ידי מוקד שירותי Helpdesk.
טכנאי השירות והתמיכה של יזמקו PRO עוברים הדרכות והכשרות מקצועיות באופן קבוע כדי להתאים עצמם לשוק המתפתח.
מטרתנו היא להעניק ללקוחותינו שקט וביטחון מלא בכל הקשור בסביבת המחשוב שלהם.