פתרונות תקשורת לעסקים

כשמכניסים את כל כלי התקשורת יחד עם ניהול היחסים עם הלקוחות לתוך מערכת אחת ויחידה, זה מבטיח הפעלה דינמית ויתרון על פני מתחרים חזקים אחרים.

שילוב אוטומטי, שמכנס לתוך חוט אחד ויחיד, את כל הנתונים המקושרים באמצעות ערוץ תקשורת מודרני החל מטלפון, דואר אלקטרוני, SMS, אינטראקציה במדיה החברתית ושיחות ועידה בווידיאו – נותן לך את כל פתרונות תקשורת לעסקים שתצטרכו.

לחברות הסטארט-אפ זו הזדמנות ייחודית למנף פתרונות תקשורת לעסקים וטכנולוגיה משולבת ואוטומטית זו, היישר אל מחוץ לשערי החברה.

אין ספק שלחברות סטארט-אפ יש יתרון אחד עיקרי: והוא, זריזות. ככול שהמיזם קטן יותר, כך הוא יכול לנוע במהירות, לאמץ את הטכנולוגיה העדכנית ביותר, לשווק במהירות רבה יותר ולנצל במהירות הזדמנויות חדשות.

אם משלבים זריזות זו יחד עם ציפיות הלקוחות מהשירותים ומהמוצרים המותאמים אישית, אפשר למקם את המיזם החדש כך שיוכל להצליח גם בטווח הארוך.

יתרונות אלה בולטים במיוחד במכירות, שבדרך כלל דורשים מאמץ וזמן רב. בעבר, אנשי מכירות היו מגיעים מוקדם כדי לנסות ליצור פגישות, לשבת בלובי ולבחון את האנשים שעוברים, הם היו צופים בספקים מתחרים ומנסים לקלוט רמזים קונטקסטואליים אחרים שיעזרו להם לבנות יחסי קרבה עם הלקוחות.

היום, הטכנולוגיה יכולה לאסוף עבורכם את המידע הזה הרבה יותר מהר וטוב מאשר אנשי המכירות. היום, כלים בזמן אמת, שסוקרים את הלקוחות הפוטנציאליים ומעניקים נתונים ותובנות לחברות הסטארט-אפ הזריזות, כמעט ללא מאמץ – עוזרים למצוא את הדרך הנכונה ונותנים פתרונות תקשורת לעסקים.

פתרונות תקשורת לעסקים

שירותי המחשוב לפתרונות תקשורת לעסקים

חברה של שירותי מחשוב לעסקים מאפשרת לעסק הצעיר ביותר ליהנות מכול כלי התקשורת, התוכנות והפלטפורמות שמהם יכולות ליהנות חברות אמידות שהתקציב שלהן מאפשר להתעדכן ולרכוש רישיונות לשימוש בתוכנות ובאפליקציות העדכניות ביותר.

שירותי מחשוב מספקים פתרונות תקשורת לעסקים, שירותי תחזוקה ותיקונים יחד עם תוכנות שיאפשרו לעסק למחשב את כול הנושאים הניהוליים – שאינם בליבת העסק – כמו הנהלת חשבונאות, מכירות ולקוחות, כוח אדם ומשכורות, ניהול נתונים עדכני ואמתי ושמירת ארכיון נתונים מסודר ומאובטח.

מסיבה זו כדאי לחברת סטארט-אפ להשתמש בכלים חדשים שמציעים פלטפורמות מבוססות על מחשוב ענן לעסקים. פלטפורמות אלה מספקות מערכת משולבת באופן מלא, עם מודלים שמאפשרים אינטראקציה עם הלקוחות הפוטנציאליים בזמן אמת.

מחשוב ענן ישנה את התקשורת העסקית, בין היתר, מהסיבות הבאות:

  • הדרישה לניהול שירותי מחשוב ענן תגדל באופן משמעותי.
  • כל המכשירים (טלפון, מחשב וטבלט) יוכלו ליהנות משירותי מחשוב ענן.
  • עבודה רק באמצעות הטלפון החכם או הטבלט תהפוך לאופציה הפופולרית.

הענן יהפוך עסקים קטנים לענקיים ויגרום לכך שיותר לקוחות יהיו מרוצים.

למה לא לפחד מתוכנות מבוססות ענן

כל מי שאי פעם התחיל עסק, יודע שההוצאות על תקשורת ומידע הן קריטיות להצלחה. והענן, בעצם מספק גישה לפלטפורמות ברמת הארגון, בלי העלויות שכרוכות ברכישת פלטפורמות אלה.

לתוכנה מבוססת ענן יש לעיתים קרובות תכונות אבטחה מתקדמות שהחברה הצעירה לא יכולה להרשות לעצמה. בגלל שהתוכנה יקרה והתחזוקה שלה יקרה. שירותי ענן מעניקים לכם את השירות במחיר סביר, ובמקרים רבים גם ללא תשלום.

למשל, עסק שרוצה להתמקד בליבת העשייה שלו ובחדשנות של המוצר שהוא מיצר ולא בשמירה על מרכז הנתונים שלו, יכול להשתמש באחסון בענן שמקטין את האפשרות של אובדן נתונים. במקום אחסון הנתונים במקום פיזי אחד, המידע ממוקם במספר שרתים במקומות רבים, כך שאם שרת אחד נופל, הנתונים לא נעלמים.

תכונות אלה בעצם הופכות את הענן למתנה מהשמיים עבור חברות סטארט-אפ שבדרך כלל לחוצות מבחינת המזומנים.

cropped-logo
יזמקו שירותי מחשוב לעסקים

יזמקו פרו היא חברה מובילה בתחום שירותי מחשוב לעסקים בישראל. החברה פועלת משנת 1972 ומעניקה מגוון רחב של שירותים, החל מתמיכה שוטפת ועד לפרויקטים מורכבים. צוות החברה כולל אנשי מקצוע מוסמכים ומנוסים, בעלי ידע וניסיון רב בתחום המחשוב. החברה חרטה על דגלה מתן שירות איכותי ומקצועי, תוך התאמה לצרכים הייחודיים של כל לקוח.

שתפו את המאמר לאדם שחייב לקרוא:
אירוח שרתים

אירוח שרתים

איך אירוח שרתים יסייע לעסק שלכם? בעידן הדיגיטלי, שבו כמעט כל היבט בחיינו שזור בטכנולוגיה, לא ניתן להפריז בחשיבותו של שירות אירוח שרתים אמין. בין

למאמר המלא »
לקביעת פגישת ייעוץ ללא עלות!
פתיחת קריאת שירות
הכניסו פרטים ונשוב בהקדם
יש שאלה?
צרו קשר
הכניסו פרטים ונשוב בהקדם