הסרת וירוס כופר

הסרת וירוס כופר בעזרת אנשי מקצוע

כל בית עסק מבין את החשיבות של שירותי מחשוב הכוללים בין היתר גם שירותי אבטחת מידע. שירותים מעין אלה המוצעים על ידי חברה מקצועית, יסייעו לכם לאבטח בצורה הטובה ביותר את המידע החשוב ביותר והרגיש ביותר של העסק.

מעבר לכך, שירות מעין זה המוצע על ידי חברה מקצועית, יכלול בין היתר אנשי מקצוע שידעו כיצד להתנהל במקרים שונים שבהם ישנו איום על המידע הרגיש של העסק. אחד האיומים הבולטים ביותר שכמעט כל בית עסק חושש ממנו כיום הוא וירוס כופר.

וירוס כופר הפך בשנים האחרונות לצרה הגדולה ביותר של כל בית העסק. מדובר על וירוס אשר גורם להצפנה של כל קבצי המערכת שהעסק עובד איתם בעבודה השוטפת וכך הוא בעצם לא מאפשר לעסק להתנהל בצורה תקינה. במקרה שכזה כאמור, חשוב שיהיו לכם אנשי מקצוע המומחים בתחום הסרת וירוס כופר.

מהו וירוס כופר?

וירוס כופר הוא וירוס אשר מבצע הצפנה של רוב הקבצים הנגישים למחשב, הן במחשב שבו הווירוס קיים והן בהתקנים של הרשת המחוברים ונגישים למחשב המדובר. הווירוס, כשמו כן הוא מקפיץ התראות שכל הקבצים מוצפנים ואין שום אפשרות לגשת אליהם אלא אם יבוצע תשלום דמי כופר שנקבע מראש.

לפני שאתם מאבדים שליטה ומוכנים לשלם כל דמי כופר באשר הם, חשוב שתדעו שאם יש לכם אנשי מקצוע שאחראים בעסק שלכם על שירותי אבטחה בעסק, הם ידעו כיצד להתמודד עם הסרת וירוס כופר בצורה טובה ויעילה.

מראש, מכיוון שמדובר על וירוס שיכול לתקוף כל בית עסק, יש צורך לבחור באנשי המקצוע הטובים ביותר בתחום אבטחת מידע לעסקים. אנשי המקצוע הללו צריכים לדעת את כל מה שניתן על הסרת וירוס כופר וזאת בכדי שהם יוכלו להתמודד עם מצב שכזה, מבלי שיהיה לכם צורך לשלם את הכופר.

הסרת וירוס כופר

כיצד מתרחשת מתקפת וירוס כופר?

וירוס כופר יגיע לרוב באמצעות קישור או צרופה כלשהי במייל. פתיחת הקישור או הצרופה יכולה להתחיל את התהליך של הצפנת הקבצים במחשב המקומי וברשת הארגונית. לעיתים, לאחר שפותחים את הקובץ המצורף הווירוס נטען למערכות וממתין לסוף השבוע על מנת להתחיל את פעולת ההצפנה.

מכיוון שבסופי השבוע לרוב אין שימוש במערכות המחשב, פעילות ההצפנה תתבצע בצורה מהירה יותר ויכולה לסיים את הפצת הווירוס והצפנת הקבצים באופן מוחלט.

אם אתם תוהים מדוע חשוב להתקין אנטי וירוס, כדאי שתדעו שלא פעם אנטי וירוס איכותי יכול לזהות את הקישור המצורף לכם במייל שמהווה וירוס ולמנוע מכם ללחוץ עליו או לפתוח אותו. מיד כאשר מזהים את הווירוס הכופר בכל אופן, יש לפנות לאנשי מקצוע המתמחים בתחום הסרת וירוס כופר.

סוגי מתקפות של וירוס כופר

מתקפות וירוס כופר הפכו להיות עבודה מאוד משתלמת עבור האקרים בכל רחבי העולם. כל האקר יכול להגיע להכנסה יפה מאוד מהווירוסים המדוברים ועל כן, כמעט בכל יום מופצים מוטציות של הווירוס המדובר אשר המטרה היא לבצע הצפנות של הקבצים ולדרוש תשלום כופר בעד שחרור הקבצים.

חברות האנטי וירוס השונות אשר קיימות בשוק לא מתחייבות למנוע מתקפות וירוסים ב100 אחוזים ולרוב כאשר מדובר על וירוסים חדשים, האנטי וירוס לא יזהה אותם בהכרח. לכן, כל עסק שדואג לכל מה שקשור לתחום אבטחת מידע בארגון, חייב ללא ספק לדאוג בין היתר גם לאנשי מקצוע שיודעים להתמודד עם הסרת וירוס כופר.

האם אפשר לשחזר את הקבצים?

התשלום של הכופר הוא המוצא האחרון ועל כן, בהחלט לא כדאי לכם להתחיל עם תשלום. חשוב מאוד לבדוק בתחילה האם יש לכם גיבויים עדכניים או שקיים מנגנון גיבוי אוטומטי שמופעל בשרת. במידה וקיימים גיבויים שונים יש צורך לבצע הסרה של שאריות וירוס כופר מהמערכת ולבצע את השחזור של הגיבוי. במידה והגיבויים שקיימים בעסק שלכם לא מספקים, ניתן לבחור במספר דרכים לצורך הסרת וירוס כופר לרבות פתיחת ההצפנה על ידי מאגר המפתחות העולמי לפתיחת וירוס כופר.

במקרה שגם התהליך המדובר לא צלח ובמידה והקבצים חשובים מאוד לפעילות העסקית שלכם, אז לא יהיה לכם מנוס מלשלם את הכופר, אך חשוב מאוד לדעת שאנשי מקצוע המתמחים בתחום הסרת וירוס כופר, ידעו כיצד להתמודד עם הווירוס בצורה הטובה ביותר.

כיצד תבחרו אנשי מקצוע עבור הסרת וירוס כופר?

חשוב מאוד לדעת כי כחלק משירותי מחשוב לעסקים, חברות רבות מציעות גם שירותי אבטחת מידע הכוללים גיבויים מיוחדים בדיוק למקרים שבהם תוקף וירוס מעין זה את מחשבי העסק. אולם, מעבר לכך, בין השירותים שהחברה מציעה היא כמובן תציע גם שירות של הסרת וירוס כופר במקרה הצורך.

חשוב מאוד לבחור בחברה אשר ידוע כי אנשי המקצוע שמציעים את השירות המדובר הם אמינים, מקצועיים ומנוסים בתחום. כדאי מאוד שיהיו לאותם אנשי המקצוע אחוזי הצלחה גבוהים בתחום הסרת הווירוס המדובר.

שאלות ותשובות על הסרת וירוס כופר

  • כמה עולה להסיר וירוס כופר?

העלות של ההסרה תלויה בפרמטרים שונים כגון: עד כמה מורכבת העבודה, האם חלק מהקבצים או כולם מגובים וניתן לשחזר אותם ועוד.

  • האם שירותי אבטחה ברשת יכללו גם שירות הסרת וירוס כופר?

כאשר מדובר על חברה רצינית ואמינה שבוחרים בה עבור שירותי אבטחת מידע בארגון, היא לוקחת בחשבון כי יכולים להתרחש מקרים שכאלה ובהתאם לכך, היא מציעה בו במקום פתרונות ודרכי התמודדות מתאימים למצב.

cropped-logo
יזמקו שירותי מחשוב לעסקים

יזמקו פרו היא חברה מובילה בתחום שירותי מחשוב לעסקים בישראל. החברה פועלת משנת 1972 ומעניקה מגוון רחב של שירותים, החל מתמיכה שוטפת ועד לפרויקטים מורכבים. צוות החברה כולל אנשי מקצוע מוסמכים ומנוסים, בעלי ידע וניסיון רב בתחום המחשוב. החברה חרטה על דגלה מתן שירות איכותי ומקצועי, תוך התאמה לצרכים הייחודיים של כל לקוח.

שתפו את המאמר לאדם שחייב לקרוא:
לקביעת פגישת ייעוץ ללא עלות!
פתיחת קריאת שירות
הכניסו פרטים ונשוב בהקדם
יש שאלה?
צרו קשר
הכניסו פרטים ונשוב בהקדם