מנהל רשתות

מנהל רשתות בחברה

בואו נעשה תרגיל קטן: האם בארגון שבו אתם עובדים יש מנהל רשתות, מנהל שירותי אבטחת מידע או תשתיות מחשוב? אם אתם לא בטוחים במה מדובר או מוצאים את עצמכם מגלגלים עיניים למשמע השאלה הזו – השורות הבאות מוקדשות במיוחד בשבילכם.

הכירו את חברת "ניסים ונפלאות"

חברת "ניסים ונפלאות" היא חברת ביטוח דמיונית באיזור המרכז. בכל בוקר מחדש מתכנסים העובדים בחללי העבודה שלהם ועובדים במרץ עד שעות הערב המאוחרות. יש ימים בהם הכל מתנהל על מי מנוחות, המים בקומקום חמים, המשרד נקי וגם האינטרנט עובד כמו שצריך.

אך לעומת זאת, יש גם ימים אחרים, בהם אתר אינטרנט אחד קורס, השני מחליט על שביתה איטלקית והרשת כולה – אוי ואבוי – מתנתקת לחלוטין.

אז איך מנהלים חברת ביטוח בלי תשתית אינטרנט נאותה? ובכן, כאן נכנס לתמונה אחד מעובדי החברה, שהוכשר, בכלל, להיות מנהל תיקי לקוחות. הוא, אתם מבינים, לא זקוק להכשרה כדי לעסוק בתחום המחשבים ואבטחת המידע – הנסיון שלו מספיק לו כדי לטפל בתקלות נקודתיות כשהן מתעוררות.

"אין שום בעיה", אומר העובד הנאמן, "אני מיד פותר את התקלה".

חיש קל הוא ניגש אל תיבת הבקרה ומושך בחוטים – והפלא ופלא, ניסים ונפלאות של ממש – האינטרנט חוזר לפעולה! אך אל לנו לשמוח בטרם עת, כיוון שכעבור דקות מספר – האינטרנט חוזר לשבוק חיים.

בטרם מספיק העובד המצטיין לטפל בתקלה הנקודתית, כבר הוא צריך לטפל בפניה מאחד מלקוחות החברה, לסייע לקולגה להבין מדוע המסך שלה מחשיך בכל כמה שניות ולקפוץ לחברים מהקומה למעלה כדי לסייע להם בתקלה ממוחשבת נוספת – ואם זה לא מספיק, בסוף היום הוא מקבל נזיפה מהבוסית על כך שלא הספיק לבצע את כל מטלות העבודה השוטפות שלו באופן יעיל – ומה יגיד לה? שהוא "מחלטר" כמנהל רשתות מעת לעת?

מנהל רשתות
מנהל רשתות

וכעת, הכירו את חברת "הכל סבבה"

חברת "הכל סבבה" היא גם חברת ביטוח דמיונית באיזור המרכז. גם אצלה מדי בוקר העובדים מתכנסים בחללי העבודה שלהם ועובדים במרץ, גם שם יש קפה טוב וחברה נעימה – אך שם, בניגוד לחברת "ניסים ונפלאות" – יש מנהל רשתות מוסמך. מנהל רשתות דואג שטכנולוגיית המידע כולה תתבצע כהלכה – בלי ניתוקים, בלי תקלות – העבודה זורמת חלק, על מי מנוחות.

מנהל הרשתות בחברה יודע שתחת תחומי אחריותו נכללים תשתיות המחשוב של החברה – המתגים, המרכזות, כרטיסי הרשת, המודמים וציוד התקשורת כולו – הכל בידיו. וכך, מאחורי הקלעים, הוא טווה חוטים עדינים של טכנולוגיה שעובדת כמו שצריך – זו העבודה שלו. בזה הוא מומחה.

לאיזו חברה אתם הייתם רוצים להשתייך? אין ספק שכל חברה שמכבדת את עצמה, חייבת להעסיק מנהל רשתות מוסמך המטפל בכל שירותי מחשוב לעסקים בחברה – לא "להפיל" את המשימה על מתנדבים עם ידע מועט (אם בכלל) – אלא להשקיע בבעלי מקצוע. אחרי הכל, הם המפתח של החברה להצלחה.

cropped-logo
יזמקו שירותי מחשוב לעסקים

יזמקו פרו היא חברה מובילה בתחום שירותי מחשוב לעסקים בישראל. החברה פועלת משנת 1972 ומעניקה מגוון רחב של שירותים, החל מתמיכה שוטפת ועד לפרויקטים מורכבים. צוות החברה כולל אנשי מקצוע מוסמכים ומנוסים, בעלי ידע וניסיון רב בתחום המחשוב. החברה חרטה על דגלה מתן שירות איכותי ומקצועי, תוך התאמה לצרכים הייחודיים של כל לקוח.

שתפו את המאמר לאדם שחייב לקרוא:
לקביעת פגישת ייעוץ ללא עלות!
פתיחת קריאת שירות
הכניסו פרטים ונשוב בהקדם
יש שאלה?
צרו קשר
הכניסו פרטים ונשוב בהקדם