תוכנות אנטי וירוס מומלצות

מחפשים בנרות תוכנות אנטי וירוס מומלצות, איכותיות וחינמיות? הגעתם למקום הנכון. כיום אין בנמצא עסקים שלא דואגים לנושאים כמו שירותי גיבוי מקצועיים ואפילו עסקים קטנים דואגים לכל מה שקשור לנושא של שירותי אבטחת מידע. למרבה הצער, ישנם רבים במגזר העסקי וגם במגרש הביתי, שלא דואגים לעצמם לתוכנות אנטי וירוס מומלצות. אם טרם השכלתם להתקין תוכנת אנטי וירוס על המחשבים שלכם, הרשו לנו להמליץ לכם לקרוא בעיון את המאמר שכתבנו במיוחד עבורכם.

Avast Antivirus 17.4.2294

אווסט אנטי וירוס היא בין התוכנות הפופולאריות ביותר בעולם ולמעשה אין בכך שום דבר מפתיע שכן מדובר בתוכנת אנטי וירוס ראויה לשמה. היא כוללת מאגר וירוסים עצום ומתעדכנת באופן תדיר.

אווסט אנטי וירוס עוקבת אחרי הופעה של איומים חדשים ללא הפסקה ומאפשרת לבצע סריקה יסודית וקפדנית של כל הקבצים במחשב. מעבר לזה, התוכנה מאפשרת למשתמש לסרוק בקלות את הרשת הביתית, על מנת שיוכל לאתר פרצות אבטחה, להיפטר בקלות מתוספים לא רצויים ולחסום אתרי אינטרנט זדוניים, מה שעושה אותה לאחת מתוכנות אנטי וירוס מומלצות ביותר.

Panda Cloud 2.0.0

כל החברות שמספקות שירותי גיבוי בענן לעסקים, עושות שימוש בענן. אך יש מעט מאוד חברות המספקות שירותי אבטחת מידע בתחום ההגנה מווירוסים, המריצות את התוכנות שלהן בענן.

ההטמעה של אנטי וירוס במחשוב ענן מהווה יופי של דרך להקטין את משאבי המחשוב המקומיים שלכם. כמו כן התוכנה החכמה כוללת קישור אוטומטי רציף למעבדות פנדה, שבהן נאסף מידע מודיעיני נרחב על איומים חדשים.

התוכנה נחשבת לקלה במיוחד (היא כמעט שלא גוזלת משאבים מהמחשב) ולפיכך ההשפעה שלה על המשתמש, מינימאלית.

Microsoft Security Essential 4.10.209.0

תוכנת האנטי וירוס של מיקרוסופט 32 ביט היא הרבה יותר מאנטי וירוס ויעיד על כך השם שנבחר לה: Microsoft Security Essential. התוכנה מספקת הגנה מלאה על המחשב בזמן אמת, בין אם אתם נמצאים בעבודה או בבית.

היא פועלת באופן יעיל ושקט מאוד וקל ביותר להתקין אותה על המחשב. כמו כן, היא חינמית לחלוטין.

ESET NOD32 Antivirus

נוד 32 היא תוכנה עטורת פרסים, המגלה במהירות שיא מגוון רחב של תוכנות זדוניות ובכלל זה וירוסים, סוסים טרויאניים, תולעים ועוד. התוכנה כוללת מודל חדש ומתקדם של אנטי-פישינג, המגן על המשתמש באופן מלא מפני אתרים המנסים לגלות עליו מידע אישי.

אי לכך, הזהות של המשתמש מוגנת בצורה אבסולוטית. כל משתמש מוזמן לבנות את פרופיל האבטחה המתאים לו באופן אישי בהתאם לצרכים ולהעדפות שלו, כשלצורך כך עומדות לו יותר מ-150 אפשרויות שונות.

Avira Antivirus 15.0.27.34

חמישה קליקים בלבד נדרשים כדי להתקין את התוכנה היעילה והמוצלחת הזאת.

למרות שהגרסה החינמית לא מפסיקה להקפיץ פרסומות שמטרתן לשדל את המשתמש לרכוש את הגרסה המלאה, הרי שגם הגרסה שלא עולה ולו שקל אחד, עושה עבודה מוצלחת ביותר.

היא מספקת הגנה מצוינת נגד תוכנות ריגול, פרסומות, תולעים, סוסים טרואיניים ווירוסים ואף מסוגלת לזהות וירוסים לא מוכרים.

מהם הקריטריונים של תוכנות אנטי וירוס מומלצות?

אתר AV-TEST, המתמחה בבחינה אובייקטיבית של תוכנות אנטי וירוס, גורס כי ישנם ארבעה קריטריונים עיקריים לבחירה. הראשון בהם הוא מערכת ההפעלה המותקנת במחשב.

כך, למשל, נראה שעבור מחשבים בהם מותקנת מערכת ההפעלה Windows 10, תוכנת האנטי וירוס Avira Antivirus Pro 2016 הינה האפקטיבית ביותר, בעוד עבור מחשבים שמערכת ההפעלה שלהם היא ממשפחת ה- Windows 8 האנטי וירוס LabKaspersky Lab Internet Security 2017 מבית Kaspersky ישיג את התוצאות הטובות ביותר, ולמשתמשים ב- Windows 7, מוצע להשתמש ב-Bitdefender Internet Security 2016 & 2017.

ההיבטים הטכניים:

שלושת הקריטריונים הנוספים לבדיקה הם קריטריונים טכניים, הנוגעים לתכונות תוכנת האנטי וירוס עצמה:

  • Protection – "היקף" ההגנה שמספקת תוכנת האנטי וירוס למשתמשים. בסעיף זה זוכות לנקודות זכות תוכנות בעלות עדכונים שוטפים ועדכניים, אשר מצמצמות ככל האפשר את פער הזמן בין יציאת הווירוס לבין הפצת העדכון והתקנתו אצל המשתמשים.
  • Performance – ביצועים. תוכנות אנטי וירוס מאטות את פעילות המחשב, גם כאשר הן פועלות ברקע (למשל, בעת הורדת עדכון והתקנתו) ולאו דווקא בסשן של סריקה מתוזמנת או יזומה. נקודות הזכות מוענקות בסעיף זה לתוכנות אשר השפעתן היא המועטה ביותר.
  • Usability – שמישות. נמדדת על פי הפשטות, היעילות והמהירות בה מבוצעות פעולות שונות בתוכנה. בתוכנות האנטי וירוס (ובתוכנות בכלל) היא מתייחסת ל-GUI (ממשק משתמש) קל ואינטואיטיבי שעוזר לתת את מירב שירותי המחשוב.
cropped-logo
יזמקו שירותי מחשוב לעסקים

יזמקו פרו היא חברה מובילה בתחום שירותי מחשוב לעסקים בישראל. החברה פועלת משנת 1972 ומעניקה מגוון רחב של שירותים, החל מתמיכה שוטפת ועד לפרויקטים מורכבים. צוות החברה כולל אנשי מקצוע מוסמכים ומנוסים, בעלי ידע וניסיון רב בתחום המחשוב. החברה חרטה על דגלה מתן שירות איכותי ומקצועי, תוך התאמה לצרכים הייחודיים של כל לקוח.

שתפו את המאמר לאדם שחייב לקרוא:
אירוח שרתים

אירוח שרתים

איך אירוח שרתים יסייע לעסק שלכם? בעידן הדיגיטלי, שבו כמעט כל היבט בחיינו שזור בטכנולוגיה, לא ניתן להפריז בחשיבותו של שירות אירוח שרתים אמין. בין

למאמר המלא »
לקביעת פגישת ייעוץ ללא עלות!
פתיחת קריאת שירות
הכניסו פרטים ונשוב בהקדם
יש שאלה?
צרו קשר
הכניסו פרטים ונשוב בהקדם