חשיבות גיבוי המידע של העסק

נכון שמידי פעם עולה בכם ההתרסה הילדותית "אז מה יקרה אם לא אגבה? אין לי כוח עכשיו להתחיל להתעסק בהגדרות…" כאשר מדובר במחשב הפרטי שלכם בביתכם, אתם צודקים (אולי), כי לכל היותר, בעת קריסה, אתם עלולים לאבד את התמונות שצילמתם מהטיול האחרון לפריז, את תמונות בר המצווה של הילד ואולי גם את המועדפים שאספתם ומעט מידע פרטי, אז תנו לנו לספר לכם על חשיבות גיבוי המידע של העסק שלכם.

עם כל העצבים הנלווים לדיסק קשיח ביתי שנמחק, לא מדובר בשום דבר שיפיל אתכם לקרשים וממנו לא תוכלו להתאושש. אבל, כאשר מדובר במידע עסקי, הסיפור שונה לגמרי!

מהו משקלו של המידע בפעילותו של גוף עסקי?

כולנו יודעים כי כיום, בעידן המידע, מידע הוא ה"דלק" המאפשר לכל עסק, בכל גודל ובכל תחום עיסוק- לנוע קדימה, להתפתח ולגדול.

אבל כעת, אחרי שאמרנו את המשפט הנדוש הזה, ניכנס לעובי הקורה ונבין בדיוק עד כמה רבה חשיבותם של המידע והנתונים הנצברים בעבודה השוטפת. גופים עסקיים מייצרים כמויות ענקיות של מידע ונתונים בכל יום.

בין אם מדובר בנתוני לקוחות אשר משמשים את העסק לטרגוט ולרימרקטינג, מסמכים חשבונאיים, הצעות מחיר, מסמכים אסטרטגיים, נתונים ופרטים אישיים של לקוחות, דוחות הכנסות והוצאות וכן הלאה.

כל אחד מפריטי המידע האלה איננו רק משמש את העובדים למיטוב העבודה המופקת בהווה, אלא אף משמש את המנהלים לצורך קבלת תמונת מצב מלאה נוכחית של העסק ולצורך קבלת החלטות אסטרטגיות-עסקיות הנוגעות לדרכי הפעולה שינקטו בהווה ובעתיד, שירותי אבטחת מידע נחוצה לכל עסק.

חשיבות גיבוי המידע של העסק

מה היא החשיבות גיבוי המידע של העסק?

אחרי שעמדנו על חשיבותו הרבה של המידע לפעילות העסקית, ברור לגמרי שאנחנו צריכים להגן על המשאב היקר הזה מכל כיוון ומכל סכנה המאיימת עליו. ישנן גישות הגנה ואבטחה רבות ושונות, אבל הצעד הבסיסי והראשון בכל תהליך הוא גיבויו של המידע.

שכפולם של הנתונים, המסמכים והמידע באופן סדיר, בכל נקודת זמן מסוימת, יפתח בפני העסק או הארגון את האפשרות לשוב לפעילותו באופן מהיר ככל האפשר, בכל מקרה בו הנתונים המקוריים ייפגעו.

מהי חשיבותם של שירותי גיבוי חיצוניים?

ארגונים חשופים לסוגים רבים של סכנות, בין השאר, פגיעה פיזית כשריפה, שיטפון, פגיעת טיל וכיו"ב. גיבוי המידע על שרת גיבוי הנמצא בתוך תחומי הארגון יכול להגן עליו מפני סכנות רבות, אולם, פגיעה פיזית מהסוגים שהוזכרו עלולה להשמיד את הגיבויים, יחד עם מתחם/מבנה הארגון עצמו.

כך שבמקרה כזה, המידע לא יהיה שמיש. בנוסף לכך, בשל חשיבותו הרבה של המידע לארגון, מומלץ להפקיד בידי אנשי מקצוע את שירותי גיבוי המידע, שיספקו לכם גיבוי בענן לעסקים.

כאשר הגיבוי נעשה על ידי אנשים מתוך הארגון או על ידי שירותים שאינם מקצועיים, עלול להיווצר מצב בו הוגדרו הגיבויים ותדירותם אך בפועל אף אחד לא יבדוק אם הגיבוי אכן בוצע, אם ניתן לשחזר את המידע מהגיבוי שנוצר וכן הלאה.

cropped-logo
יזמקו שירותי מחשוב לעסקים

יזמקו פרו היא חברה מובילה בתחום שירותי מחשוב לעסקים בישראל. החברה פועלת משנת 1972 ומעניקה מגוון רחב של שירותים, החל מתמיכה שוטפת ועד לפרויקטים מורכבים. צוות החברה כולל אנשי מקצוע מוסמכים ומנוסים, בעלי ידע וניסיון רב בתחום המחשוב. החברה חרטה על דגלה מתן שירות איכותי ומקצועי, תוך התאמה לצרכים הייחודיים של כל לקוח.

שתפו את המאמר לאדם שחייב לקרוא:
אירוח שרתים

אירוח שרתים

איך אירוח שרתים יסייע לעסק שלכם? בעידן הדיגיטלי, שבו כמעט כל היבט בחיינו שזור בטכנולוגיה, לא ניתן להפריז בחשיבותו של שירות אירוח שרתים אמין. בין

למאמר המלא »
לקביעת פגישת ייעוץ ללא עלות!
פתיחת קריאת שירות
הכניסו פרטים ונשוב בהקדם
יש שאלה?
צרו קשר
הכניסו פרטים ונשוב בהקדם