מחזירים את הפוקוס לעבודה יעילה בעסק

תפעול עסק איננו עניין פשוט. עליכם, כבעלי העסק, מוטלת האחריות לדאוג לכל: לאסטרטגיה ולשיווק, להפעלת העובדים ורווחתם.

וכן, בין השאר, עליכם לדאוג גם לפן הטכנולוגי, פתרונות מחשוב, התוכנות והמכשירים השונים שמשרתים את הצד שמאחורי הקלעים של העסק.

בחלק גדול מהמקרים, הסיבה לכך שבעלי עסקים ועובדים רבים אינם מגיעים לעסוק בתחום הליבה שלהם, הסיבה שלמטרתה נוסד העסק – העיסוק בתחום המקצועי הספציפי שלהם, הוא הרצון הטבעי והברור מאליו של בעלי העסק (או מנהלים בו) להיות מעורים בכל המתרחש בעסק.

רצון מבורך זה עלול להפוך בקלות לחרב פיפיות, מאחר והעיסוק בכיבוי השריפות הטכנולוגיות ואחרות, גוזל מהם את מירב זמנם ותשומת ליבם.

אתם רוצים להתקדם?

עסקים המאמצים טכנולוגיות חדישות נחשבים לעסקים מתקדמים וחדשניים, אבל, לעיתים קרובות, אותן טכנולוגיות המקדמות את העסק, הן אלו אשר עלולות להפוך למטרד לא קטן, כאשר העסק המאמץ אותן איננו מצליח להתמודד איתן בהצלחה.

ישנם תחומים מובהקים, בהם אין מצופה מכם, כבעלי עסק ומנהליו, להפגין התמצאות, לא כל שכן, יכולת לפתור תקלות, ולהתמודד עם בעיות המתגלות.

אם נתמקד, למשל, במחשוב הקיים בעסק, בין תחומים אלה ניתן למנות את אבטחת המידע, שירותי מחשוב לעסקים, ניהול מערכת המחשוב, תחזוקה של מדפסות וכן הלאה.

כל אחד מתחומים אלה נחשב לתחום התמחות מיוחד, אשר במידה והעסק איננו מתמחה בו, מוטב לו להיעזר בספקי שירות, אנשי מיקור חוץ וכד'.

תנו לאנשי המקצוע לעשות את עבודתם

ישנם תחומים רבים בפעילותו של עסק, אשר אינם קשורים ישירות לתחום הליבה שלו, אלא עוסקים בכל מה ש"מסביב" לו ואפילו ב"מסביב" של ה"מסביב" לו.

לדוגמה, עסק אשר תחום עיסוקו הוא ייצור מוצרי קוסמטיקה (תחום הליבה), מפעיל מוקד מכירות (ה"מסביב" לליבה) אשר משתמש במערכת CRM (ה"מסביב" ל"מסביב").

במידה ובשל הניסיון לחסוך, יחליטו בעלי העסק שלא לפנות לנותן שירות אשר יטמיע עבורם את המערכת בצורה נכונה ומקצועית, אלא לעשות זאת בכוחות עצמם, יש להניח שאת השנים הבאות יבלו העובדים ומנהלי העסק בניסיון לפתור תקלות טכניות (למשל, התנגשות בין המערכת למערכת ההפעלה המותקנת), לבזבז זמן עבודה יקר ולנחם את עצמם במחשבה ש"אמנם אנחנו מאבדים בכל יום זמן עבודה יקר, אבל, היי, לפחות קיצצנו בעלויות הרכישה והתפעול של המערכת".

כיצד מייעלים את העבודה? מתמקדים במה שאתם טובים בו!

העולם צועד קדימה ומבחר הטכנולוגיות והמכשור העומדים לרשותנו גדל, מתפתח ונעשה מורכב ומסובך מיום ליום.

לא מצופה מכם (אם אינכם בעלי מקצוע בתחום) להתמודד עם התקלות או לפתור אותן בכוחות עצמכם.

יתרה מזו, היזהרו מהמלכודת המחשבתית הגורסת שניתן לקצץ בעלויות כאשר אתם מבצעים שדרוגים, התקנות, הטמעות ותיקונים בכוחות עצמכם0, מאחר ובסופו של דבר, תחסכו X שקלים כאשר תנקטו בגישת DIY, אולם, במבט לאחור, תגלו שלאורך הזמן, שעות העבודה שבוזבזו והנזקים שנגרמו הצטברו ועלו לעסק הרבה יותר מאותו הסכום שחשבתם ש"חסכתם".

cropped-logo
יזמקו שירותי מחשוב לעסקים

יזמקו פרו היא חברה מובילה בתחום שירותי מחשוב לעסקים בישראל. החברה פועלת משנת 1972 ומעניקה מגוון רחב של שירותים, החל מתמיכה שוטפת ועד לפרויקטים מורכבים. צוות החברה כולל אנשי מקצוע מוסמכים ומנוסים, בעלי ידע וניסיון רב בתחום המחשוב. החברה חרטה על דגלה מתן שירות איכותי ומקצועי, תוך התאמה לצרכים הייחודיים של כל לקוח.

שתפו את המאמר לאדם שחייב לקרוא:
אירוח שרתים

אירוח שרתים

איך אירוח שרתים יסייע לעסק שלכם? בעידן הדיגיטלי, שבו כמעט כל היבט בחיינו שזור בטכנולוגיה, לא ניתן להפריז בחשיבותו של שירות אירוח שרתים אמין. בין

למאמר המלא »
לקביעת פגישת ייעוץ ללא עלות!
פתיחת קריאת שירות
הכניסו פרטים ונשוב בהקדם
יש שאלה?
צרו קשר
הכניסו פרטים ונשוב בהקדם