אחסון וגיבוי מידע

מערכות מידע כיום הם חלק בלתי נפרד מכל ארגון, חברה או עסק. מערכות המידע מאפשרות אחסון וגיבוי מידע וגם ניהול של כל המידע הארגוני, עיבודו ושליפתו מאוחר יותר. מערכות אחסון וגיבוי מידע נמצאות כיום בשימוש בכל תחום: פיננסי, תעשייתי, גאוגרפי, וכדומה. משרדים ממשלתיים, בתי חולים, בתי משפט, עסקים מקוונים – כולם מתבססים כיום על מערכות מידע מסוגים שונים.

אחת הבעיות המרכזיות עמה נאלצים להתמודד ארגונים וחברות בימינו היא כיצד להתמודד עם נפחי המידע ההולכים וגדלים. מערכות אחסון וגיבוי מידע בחברות הן נדבך מרכזי המסייע לטיפול בנפחי המידע.

זוהי תשתית המחשוב הארגונית העיקרית אשר תפקידה הוא לספק את נפחי האחסון וביצועי הדיסק הנדרשים לתפעולה התקין של החברה.

בנוסף, מערכות אחסון וכן גיבוי בענן של המידע משמשות כבסיס להקמת תשתית שרתים וירטואלית ואיחוד שרתים. מערכת אחסון וגיבוי מידע מסוגלת גם לשפר את יכולות גיבוי המידע והשחזור ולאפשר לחברה להתאושש מאסונות כמו איבוד מידע או מחיקת מידע.

בממוצע, כל שנתיים נפחי המידע מכפילים את עצמם ועל חברות וארגונים המודעים לחשיבות השמירה על המידע להיערך לכך מבעוד מועד.

אחסון וגיבוי מידע

פתרונות אחסון וגיבוי מידע

גיבוי נתונים ושחזורם הם אחת מהבעיות העיקריות איתן ארגונים נאלצים להתמודד בשנים האחרונות.

נפחי האחסון העצומים והמעבר לתשתיות וירטואליות מאלצת את הארגונים, גדולים כקטנים, לחפש פתרונות אחסון וגיבוי חדשות אשר יסייעו להם להתמודד עם צרכי הגיבוי ההולכים וגדלים של הארגון.

אחסון מערכות המידע ושרתי הארגון על גבי ענן יכולים לספק לארגון ניהול יעיל יותר של צרכי המחשוב הארגוניים שלו.

השימוש בענן חוסך לארגון הוצאות של רכישת משאבים של חומרה ורשיונות הפעלה, עלויות תחזוק שוטפות, עלויות שדרוג חומרה ועלויות של גיבוי ושחזור נתונים.

כמו כן, האחסון בענן מספק לארגון את הגמישות הנחוצה לו במקרים של צמצום או הרחבת משאבי המחשוב לאורך הזמן, בהתאם לצרכים המשתנים של הארגון.

כיום ישנן חברות המספקות שירותי מחשוב לעסקים המציעות מגוון של פתרונות מחשוב לארגונים בעלי מערכות מחשוב מסועפות וגדולות.

שירותי אחסון וניהול מערכות מידע כולל מרכיבים כמו: הגדרת משאבי החומרה, האבטחה ורוחב הפס הנדרשים לאחסון המידע, התקנת תוכנות מתאימות הנדרשות לניהול ואחזקת המידע, העברת מידע קיים מהשרתים לענן, תחזוקה שוטפת לשרת, ביצוע בדיקות תקופתיות, שירותי סטטיסטיקה, גיבוי יומי מלא של כל המידע ושל מסד הנתונים, הענקת שירותי תמיכה טכנית במקרי תקלות ועוד.

cropped-logo
יזמקו שירותי מחשוב לעסקים

יזמקו פרו היא חברה מובילה בתחום שירותי מחשוב לעסקים בישראל. החברה פועלת משנת 1972 ומעניקה מגוון רחב של שירותים, החל מתמיכה שוטפת ועד לפרויקטים מורכבים. צוות החברה כולל אנשי מקצוע מוסמכים ומנוסים, בעלי ידע וניסיון רב בתחום המחשוב. החברה חרטה על דגלה מתן שירות איכותי ומקצועי, תוך התאמה לצרכים הייחודיים של כל לקוח.

שתפו את המאמר לאדם שחייב לקרוא:
לקביעת פגישת ייעוץ ללא עלות!
פתיחת קריאת שירות
הכניסו פרטים ונשוב בהקדם
יש שאלה?
צרו קשר
הכניסו פרטים ונשוב בהקדם