בואו לגלות איך אוטומציה יכולה לחסוך לכם שעות עבודה, לעזור לכם להגדיל את הכנסות ולצבור עוד ועוד לקוחות מרוצים
דמיינו את משרדי החברה שלכם ב-2 בלילה, החדרים חשוכים, מכונות הקפה דוממות, אך הארגון לא ישן באמת. בזמן שהעובדים נחים, לקוח חדש נכנס לאתר, ממלא פרטים והנה: המערכת שלנו שולחת לו מייל אישי עם פרטים, נפתחת עבורו תיקייה ברשת והחשבונית על התשלום כבר מחכה אצלו במייל. אף עובד לא היה צריך לקום מהמיטה. בבוקר, כשהעובדים מדליקים את המחשב עם הקפה החם, הפגישות עם הלקוחות משובצות ביומן. תזכורות וזימונים נשלחו אוטומטית ללקוחות, וכל עובד רואה מולו רשימת משימות חכמה. כך מתחילים את יום העבודה בצורה הרבה יותר אפקטיבית.
למה אוטומציה כל כך חשובה לארגונים בישראל?
בניה של תהליכים אוטומטיים בעבודה חוסכת לכם זמן יקר בשגרה, מצמצמת טעויות ובסופו של דבר מגדילה הכנסות. העובדים מרוצים כי יש להם פחות "עבודה שחורה" ומונוטונית. יש יותר פוקוס על הדברים שגורמים לארגון לצמוח ולגדול וכמובן גם הלקוחות מרוצים כי הם מקבלים שירות מהיר ומקצועי, בכל שעות היממה עם בוט שירות הלקוחות שזמין להם גם כשהמשרד סגור.
תשמעו סיפור מהשטח
בחברת ביטוח גדולה, מחלקת הגבייה הייתה יושבת שעות על גביי שעות מול קבצי אקסל. הם היו שולחים ידנית מיילים ללקוחות חייבים ומחשבים בכל חודש כמה כל לקוח צריך לשלם. בנינו יחד איתם תהליך אוטומציה מדויק: בכל יום שני בבוקר יוצא דו"ח מרוכז שעובר על כל החיובים ממערכת הנהלת חשבונות, דרישות תשלום ותזכורות נשלחות ללקוחות בלי שמישהו בכלל פותח את האאוטלוק.
התוצאה? חיסכון של 23 שעות עבודה של עובדות המחלקה בכל חודש. הצוות סוף סוף פנוי לטפל בעסקאות הגדולות והחשובות באמת.
קליטה לעבודה בקלות
בארגון בינוני בתחום השירותים, כל עובד חדש שהצטרף היה "פרויקט" שכלל הדרכות אישיות, טפסים, נהלים, לומדות רגולציה והמון שאלות (שלרוב חוזרות על עצמן). לאחר פגישת איפיון, בנינו בוט AI שמלווה את העובד החדש בתהליך המרגש של כניסה לתפקיד. הבוט עונה על שאלות, מדריך את העובד בנהלי החברה, מסביר על מבנה תלוש השכר, ממלא איתו טפסים וחוסך שעות עבודה של מנהלת ורכזת משאבי אנוש.
התוצאה? ה־HR קיצרו את תהליך ההכשרה בחצי! העובד החדש מרגיש שיש לו מדריך צמוד שאפשר לשאול אותו כל שאלה בלי להתבייש (בוט אחרי הכל) והמנהלים הישירים חוסכים ימים יקרים של חפיפה.
הלידים שלא נופלים בין הכיסאות
חברת אחרת התמודדה עם פניות מפוזרות של לקוחות פוטנציאליים: מתעניינים מהאתר, לידים מהוואטסאפ, לקוחות מהפייסבוק, ובסוף הרבה עסקאות "נפלו בין הכיסאות".
האוטומציה שלנו איחדה את כל פרטי הלקוחות המתעניינים למערכת אחת. כל ליד (פניה) נכנס אוטומטית למערכת ה-CRM של החברה, מקבל מייל אישי עם פרטים על המוצר בו התעניין, ואיש המכירות מקבל התראה לטיפול מיידי. לאחר הטמעת הפתרון, אחוזי הסגירה עלו ב23%.
אוטומציה גם אצלכם בארגון זה לא חלום רחוק. היא כאן, והיא כבר משנה את הדרך שבה ארגונים עובדים. פחות זמן מבוזבז על מטלות שחורות, יותר פוקוס על צמיחה אמיתית.
רוצים להכיר ולשמוע איך אפשר לממש את זה גם אצלכם בארגון ולראות כיצד גם אתם יכולים לייעל תהליכים ולהגדיל הכנסות?
נקבע פגישת היכרות קצרה, ללא עלות. בפגישה נדבר על הצרכים שלכם, ונבדוק אילו תהליכים אפשר להפוך לאוטומטיים כבר מהחודש הקרוב.