שירותי תמיכה ותחזוקה

ביזמקו שירותי מחשוב מערך רחב של שרותי תמיכה ותחזוקה במסלולים שונים ונוחים, המאפשרים ללקוח להנות משירותי תמיכה מהירים ומקצועיים. מערך השירות של יזמקו מונה עשרות מומחי מחשבים, אנשי help desk וטכנאי שטח מיומנים ומקצועיים, המצוידים בטכנולוגיה המתקדמת בתחומם.

שירותי התמיכה והתחזוקה של יזמקו שירותי מחשוב כוללים:

-צוות תמיכה טלפוני אדיב ומקצועי

-טיפול בקריאות באמצעות שליטה מרחוק או טכנאי בשטח

-תחזוקה שוטפת ויזומה לאיתור מוקדם של תקלות ובעיות

-תחזוקת רשתות ואתרים

-הדרכות חומרה ותוכנה

-תיעוד מלא ושוטף של כל הטיפולים שהתבצעו בעסק

-הפקת דו"חות חודשיים מפורטים הכוללים מידע כמו: טיפול בתקלות, סטטיסטיקות ועוד.

יזמקו שירותי מחשוב מציעה מספר מסלולי תמיכה ושירות לעסקים, המאפשרים בחירה במסלול שירות ייחודי התפור למידותיו ומותאם לצרכיו של העסק:

מסלול ריטיינר חודשי : במסגרת מסלול זה מקבל הלקוח שירותי תמיכה מלאים ומהירים. החבילה כוללת שירותי תמיכה מרחוק ובנוסף טכנאי שטח המגיע למקום העסק, לפי הצורך. מסלול ריטיינר חודשי מספק שירותי תמיכה בתקלות על פי קריאה, לצד תחזוקה שוטפת ויזומה. התשלום החודשי נקבע מראש ואין הגבלת שעות.

יתרון המסלול: באמצעות תשלום חודשי קבוע מקבל הלקוח שקט נפשי המתאפשר בזכות שירות תמיכה מלא ואיכותי, ללא הגבלת שעות.

מסלול תמיכה אקספרס : מסלול זה כולל תמיכה במשאבי המחשוב באמצעות סיוע מרחוק בלבד.

שרות זה כולל גם תחזוקה יזומה ושוטפת המבטיחה עבודה נטולת תקלות. התשלום הוא על בסיס חודשי וקבוע, ללא קשר לשעות העבודה בפועל.

יתרון המסלול: כיום ידוע שכ- 80% מתקלות המחשוב נפתרות על ידי שירותי תמיכה מרחוק. מסלול תמיכה אקספרס מספק תמיכה מקצועית, ללא הגבלת שעות, במחיר אטרקטיבי.

מסלול בנק שעות : מסלול זה מספק שירותי תמיכה במשאבי המחשוב באמצעות מומחה מרחוק לצד שירותיו של טכנאי שטח, המגיעים לעסק במקרה של תקלה. שירות זה כולל גם שירותי תחזוקה יזומה ושוטפת לאיתור ומניעת תקלות המתבצעים בתאום עם הלקוח. התשלום מתבצע באמצעות רכישת בנק שעות התואם לצורכי העסק, הניתן למימוש ללא הגבלה כל עוד קיימות שעות בבנק השעות.

יתרון המסלול: קבלת תמיכה מקצועית ומהירה, בהתאם לשיקול דעתו ותקציבו של העסק.

מסלול תוכנית שירות אישית : תוכנית השירות האישית נבנית באופן פרטני עבור העסק, בהתאם לצרכיו. במסלול זה מתקיימת פגישת אפיון מקדימה לניתוח כולל של מבנה העסק, צרכי המחשוב שלו והתקציב העומד לרשותו. בסיום התהליך מקבל הלקוח תוכנית מודולארית וגמישה המותאמת במדויק לצרכיו.

יתרון המסלול: שירותי תמיכה מקצועיים תפורים על פי מידה.