מיטב שירותי ההגנה של סיסקו

 

כל בית עסק נדרש להתמודד מדי יום עם איומים שונים ומגוונים למערכת המחשוב שלו. התקפות סייבר ופריצות למערכת המחשבים של בית העסק עלולה לשתק אותו ועם זה בדיוק מנסה חברת סיסקו להתמודד. להלן מאמר קצר על שירותי ההגנה המספקים את המענה המתאים בזמן אמת.

חומת אש של הדור הבא

חומת אש היא היום אחד האמצעים הנפוצים ביותר להגנה על מערך המחשוב של בית העסק. אלא שסיסקו נמצאת צעד אחד קדימה לפני כולם, ומציעה מערכת מורכבת אדפטיבית שנועדה להתמודד עם אתגרי האבטחה החדשים שקיימים היום. המטרה שלה היא לתת שירותי מחשוב לעסקים ולהגן על מחשבי הארגון מפני התקפה, לאבטח אותם במקרים שבהם מתרחשת פריצת אבטחה באותו הרגע, ולהבטיח כי גם בסופה יצליחו המחשבים לעמוד בפני הגורמים העוינים וימשיכו לשרת את בית העסק.

הגנה רב שכבתית

חומת האש של סיסקו – ASA FirePOWER, מיועדת לטפל באיומים האמיתיים והיומיומיים שכל בית עסק חשוף אליהם. היא אינה מתמקדת ברשת הפנימית, אלא מסייעת להתמודד עם איומים שמקורם מבחוץ. כך היא מאפשרת ליצור רשת הגנה מפני איומים מוכרים הקיימים ברשת האינטרנט, אך גם מסייעת במקרים של איומים מורכבים ו"עקשניים".

אין מדובר בשירותי אבטחת מידע סטנדרטיים. סיסקו עושה שימוש בכלים מתקדמים כגון סינון URL, מערכת בקרה הבודקת את זהות המשתמשים, ומערכת סינון הקיימת בתוך הרשת הפנימית, כך שניתן לנהל את הרשת הפנימית ולשלוט בה בקלות.

לא על המחשב לבדו

סביבת העבודה הפכה בשנים האחרונות להיות דינמית יותר ויותר, כשלעתים קרובות חלק גדול מהמשימות שעל העובדים למלא מבוצעות שלא באמצעות מחשבים נייחים של בית העסק. במקרים רבים יעשה העובד שימוש במחשב האישי שלו, או שישלים משימות שונות באמצעות הטלפון הנייד. טלפונים ניידים משמשים פעמים רבות גם כ"נקודה חמה" ובשל החיבור שלהם לרשת האינטרנט הם גם מהווים מקור לאיומים שונים.

סיסקו מודעת היטב לסכנות אלו ולכן מציעה גם פתרונות המתאימים לבתי עסק שבהם העובדים נעזרים במכשירים שונים שאינם בהכרח חלק ממערך המחשוב הקיים. אמצעים אלו מסייעים לשמור על תהליך עבודה מהיר ויעיל, מבלי להתפשר על איכותה של אבטחת המידע ועל טיבם של שירותי גיבוי בענן שהחברה צורכת. אמצעי ההגנה של סיסקו שנקרא Visibility מאפשר לפקח על כל המכשירים המחוברים לרשת הפנימית ולהגן עליהם מפני איומים שונים

גמישות מוגברת

אחד היתרונות המרכזיים המאפיינים את אמצעי ההגנה של סיסקו היא הגמישות של המערכת שלה. הFireSIGHT Management system פועלת בטכנולוגיה של streamline המאפשרת גישה מהירה וטיפול יעיל בפרצות אבטחה. כך יכול בית העסק לסלק באופן אפקטיבי את האיום על רשת המחשבים ולחזור לפעילות מלאה בפשטות ובמהירות.

הגמישות של המערכת מאפשרת לה להיות קלה לתפעול ומכאן יתרונה לעומת מערכות מורכבות הרבה יותר המחייבות השקעה כספית גבוהה וזמן עבודה יקר. המערכת של סיסקו מתאימה את עצמה לסביבת ה-IT הקיימת, וניתן להשתמש בה גם כשמדובר בבית עסק בעל מספר סניפים שונים.

המוצר של סיסקו מאפשר ליצור חומת הגנה אפקטיבית וקלה לשימוש העשויה להתאים לכל בתי העסק, גדולים וקטנים כאחד.

cropped-logo
יזמקו שירותי מחשוב לעסקים

יזמקו פרו היא חברה מובילה בתחום שירותי מחשוב לעסקים בישראל. החברה פועלת משנת 1972 ומעניקה מגוון רחב של שירותים, החל מתמיכה שוטפת ועד לפרויקטים מורכבים. צוות החברה כולל אנשי מקצוע מוסמכים ומנוסים, בעלי ידע וניסיון רב בתחום המחשוב. החברה חרטה על דגלה מתן שירות איכותי ומקצועי, תוך התאמה לצרכים הייחודיים של כל לקוח.

שתפו את המאמר לאדם שחייב לקרוא:
אירוח שרתים

אירוח שרתים

איך אירוח שרתים יסייע לעסק שלכם? בעידן הדיגיטלי, שבו כמעט כל היבט בחיינו שזור בטכנולוגיה, לא ניתן להפריז בחשיבותו של שירות אירוח שרתים אמין. בין

למאמר המלא »
לקביעת פגישת ייעוץ ללא עלות!
פתיחת קריאת שירות
הכניסו פרטים ונשוב בהקדם
יש שאלה?
צרו קשר
הכניסו פרטים ונשוב בהקדם