דסקטופ וירטואלי – 5 דרכים לתמיכה בתשתית

עולם המחשוב עבר שינויים רבים לאורך השנים, ובהתאם לכך משתנה גם ההגדרה של סביבת העבודה. אחד החידושים בתחום הוא דסקטופ וירטואלי המייתר את הצורך בעמדת עבודה נייחת. הדסקטופ הווירטואלי מאפשר גישה מהירה ונוחה לסביבת העבודה מכל מקום.

פישוט של תהליך הניהול

מכיוון שכל בית עסק היום נעזר בשירותי מחשוב כאלה ואחרים, בעסקים רבים מתעורר הצור ב- שירותי IT הנותנים תמיכה תמידית למחלקות השונות. עובדי המחשוב נאלצים להתמודד יום יום עם אתגרים רבים ולעתים אף עם סכנות אבטחה מסוגים שונים.

על כן, על מנת להקל את עבודתה של מחלקת ה-IT ניתן להשתמש בדסקטום וירטואלי. דסקטופ מסוג זה מאפשר ניהול של סביבת העבודה מרחוק, וכך ניתן לבצע בקלות ובמהירות את עדכון המערכות, וכמו כן לטפל בתקלות שונות בהתאם לצורך.

במקרים אלו, עובד מחלקת ה-IT אינו נדרש להגיע באופן פיזי לעמדה הדורשת טיפול, אלא יכול לטפל בה מרחוק, תוך כדי השלמתן של פעולות נוספות.

אבטחת מידע מירבית עם דסקטופ וירטואלי

אחת הבעיות המרכזיות המשותפת לכל תשתיות מחשוב באשר הן, הוא נושא אבטחת המידע. בבתי עסק רבים לא קיימת יחידה מרכזית אחת לאחסון המידע, מה שיכול ליצור בעיות במקרים של פגיעה בשירותי המחשוב.

לעומת זאת, כאשר בוחרים בדסקטופ וירטואלי, המידע העסקי מאוחסן במרכז מידע אחד וזוכה לגיבוי על בסיס קבוע. כך, גם במקרים שבהם המחשב האישי של העובד מתקלקל, נגנב או אובד, ניתן לבצע שחזור מהיר וקל של המידע.

אפשרות עבודה על המחשב האישי

סביבת העבודה השתנתה באופן משמעותי בשנים האחרונות. בעבר, לכל עובד הוקצבה עמדת עבודה משלו, אך כיום רבים בוחרים לעבוד על המחשב האישי שלהם בעמדות עבודה משתנות.

שיטה זו נקראת גם BYOD שמשמעותה היא -bring your own device. בזכות שיטה זו יכולים עובדים רבים להשלים את מטלות העבודה גם מהבית, והיא צוברת פופולריות רבה בשנים האחרונות.

לשיטת עבודה זו יתרונות רבים גם עבור המעסיק; כעת הוא אינו נדרש לבחור בעובד בהתאם למקום מגוריו, אלא על פי כישוריו המקצועיים בלבד. כמו כן, במידה שהעובד נדרש להישאר בביתו בשל סיבות אישיות או על מנת לטפל בילד חולה, עדיין יש באפשרותו לעבוד, לפחות חלק מהזמן, מהבית.

התאוששות מהירה

על מנת להבטיח את המשך תפקודו התקין של העסק, חשוב מאוד להקדיש זמן לבנייתה של תוכנית גיבוי ראויה. חלק מתוכנית זו יכול לכלול סביבת עבודה של דסקטופ וירטואלי.

כך, גם במקרה של אסון, או במקרה שבו לא ניתן מסיבה כלשהי לגשת למשרד, תהיה בכל זאת אפשרות להתחבר לדסקטופ הווירטואלי מכל מקום אחר ולהמשיך בעבודה השוטפת.

באופן זה, באמצעות הדסקטופ הווירטואלי יוכל בית העסק להתאושש במהירות, לחזור לעבודה שוטפת ורגילה, ולצמצם למינימום את הפגיעה בקשר עם לקוחותיו.

התאמה לצרכי בית העסק

את העבודה באמצעות דסקטופ וירטואלי ניתן להתאים בקלות לצרכים הפרטניים כל בית העסק. גם התחלפות כוח האדם נעשית בצורה פשוטה הרבה יותר. אין צורך להגדיר מחדש את עמדת העבודה של העובד, אלא ניתן להתחבר למערכת העסקית דרך הדסקטופ הווירטואלי ולהתחיל בעבודה באופן מיידי וללא כל עיכובים.

cropped-logo
יזמקו שירותי מחשוב לעסקים

יזמקו פרו היא חברה מובילה בתחום שירותי מחשוב לעסקים בישראל. החברה פועלת משנת 1972 ומעניקה מגוון רחב של שירותים, החל מתמיכה שוטפת ועד לפרויקטים מורכבים. צוות החברה כולל אנשי מקצוע מוסמכים ומנוסים, בעלי ידע וניסיון רב בתחום המחשוב. החברה חרטה על דגלה מתן שירות איכותי ומקצועי, תוך התאמה לצרכים הייחודיים של כל לקוח.

שתפו את המאמר לאדם שחייב לקרוא:
אירוח שרתים

אירוח שרתים

איך אירוח שרתים יסייע לעסק שלכם? בעידן הדיגיטלי, שבו כמעט כל היבט בחיינו שזור בטכנולוגיה, לא ניתן להפריז בחשיבותו של שירות אירוח שרתים אמין. בין

למאמר המלא »
לקביעת פגישת ייעוץ ללא עלות!
פתיחת קריאת שירות
הכניסו פרטים ונשוב בהקדם
יש שאלה?
צרו קשר
הכניסו פרטים ונשוב בהקדם