6 דרכים להגן על האימייל העסקי שלך

כיום אנו חיים בעולם דיגיטלי, לכל אחד מאתנו לפחות תיבת דואר אלקטרוני אחת, יכולה להיות זו כתובת מייל של העסק או כתובת פרטית, אבל אין ספק באשר לדבר אחד – אבטחת המיילים הינה חשובה מאין כמותה.

להימנע מסיכונים כדי להגן על האימייל שלכם

לעיתים, בשל חוסר אבטחה נאותה, תיבת הדואר עלולה להיפרץ, וכך כל התכתובות והמיילים יהיו נתונים לסיכון. לא מעט פעמים מדובר במידע סודי ופרטי. אולם, בהחלט ניתן למנוע בעיות אבטחה, זאת באמצעות שירותי גיבוי בענן לעסקים, הגדרתם של תקני אבטחה וגם שירותי אבטחת מידע.

להגן על האימייל

6 דרכים מומלצות להגן על האימייל

  1. שימוש בשרתים מאובטחים SSL – זוהי טכנולוגיה אשר באמצעותה ניתן להצפין את המיילים, בסיוע אבטחה עם הצפנה איכותית. אפשר גם להצפין את שרת האימייל באמצעות מפתח פרטי או מפתח ציבורי. בדרך זו, רק לבעל תיבת הדואר תהיה גישה אליו. והיה ותיבת הדואר האלקטרוני תיורט, לא ניתן יהיה לקרוא את המיילים.
  2. סינון דואר זבל – לכל עסק באשר הוא מומלץ לסנן את תיבת דואר הזבל, לא מעט פעמים אותם גורמים אשר שולחים את המיילים, הינם בעלי כוונות זדון. כאשר מסננים דואר זבל בארגונים ועסקים, המיילים לא יגיעו לתיבת הדואר הנכנס, אלא רק בתיבת דואר הזבל. כך ניתן להימנע מסיכונים.
  3. להגדיר מדיניות ונהלים בעסק – גם מדיניות ונהלים יכולים לסייע באבטחת תיבת הדואר של העסק. יש להסביר לעובדים, מה הם רשאים לעשות ומה לא. כמו כן יש להבהיר להם מדוע עבודת צוות יכולה לתרום לאבטחת הדואר האלקטרוני.
  4. סגירת או העברת חשבונות של עובדים שאינם מועסקים יותר – כאשר סוגרים חשבון של עובד לשעבר, ניתן להבטיח שכך לא תהיה לו יותר גישה לתיבת הדואר, או יכולת להתערב באיזושהי פעילות עסקית.
  5. לא רצוי לשלוח דואר מרובה נמנעים עם OUTLOOK – ישנם אתרי אינטרנט באמצעותם ניתן לשלוח דואר להמוני נמנעים. כאשר עושים שימוש בחשבון OUTLOOK אישי ורוצים לשלוח באמצעות דואר המוני, כתובת הדואר שלכם עלולה להיות מסומנת כספאם, וכך ספק הדואר האלקטרוני, יכול לקבוע כי אתם נמצאים בסיכון ולכן יש לסגור את תיבת המיילים.
  6. יש להגן על הסיסמה – פרצות אבטחה לדואר אלקטרוני לא תמיד מתרחשות דרך הרשת. לעיתים מדובר בגניבת המחשבים הניידים של עובד זה או אחר. חשוב שהעובדים יהיו מודעים לכך שבאמצעות הטלפונים הניידים שלהם, תתאפשר להם גישה לנתונים של החברה, על מנת לאבטח סיסמאות. כך תיבת הדואר תהיה מוגנת יותר ותימנע גישה של גורמים לא רצויים שעלולים לחבל בפעילות העסקית.

צריכים שירותי מחשוב מקצועיים? יזמקו שירותי מחשוב כאן בשבילכם! צרו קשר עוד היום.

cropped-logo
יזמקו שירותי מחשוב לעסקים

יזמקו פרו היא חברה מובילה בתחום שירותי מחשוב לעסקים בישראל. החברה פועלת משנת 1972 ומעניקה מגוון רחב של שירותים, החל מתמיכה שוטפת ועד לפרויקטים מורכבים. צוות החברה כולל אנשי מקצוע מוסמכים ומנוסים, בעלי ידע וניסיון רב בתחום המחשוב. החברה חרטה על דגלה מתן שירות איכותי ומקצועי, תוך התאמה לצרכים הייחודיים של כל לקוח.

שתפו את המאמר לאדם שחייב לקרוא:
אירוח שרתים

אירוח שרתים

איך אירוח שרתים יסייע לעסק שלכם? בעידן הדיגיטלי, שבו כמעט כל היבט בחיינו שזור בטכנולוגיה, לא ניתן להפריז בחשיבותו של שירות אירוח שרתים אמין. בין

למאמר המלא »
לקביעת פגישת ייעוץ ללא עלות!
פתיחת קריאת שירות
הכניסו פרטים ונשוב בהקדם
יש שאלה?
צרו קשר
הכניסו פרטים ונשוב בהקדם