חברת שירותי תמיכה

כל בית עסק כמעט עושה שימוש יומיומי במחשבים לשם ניהול תקין. אלא שעם השנים נוספות תוכנות ופונקציות רבות, המצריכות יידע רב. על כן, חברות רבות מעדיפות לעשות שימוש של שירותי מחשוב לעסקים המאפשרים שליטה כללית על המחשבים ובקרה מתאימה.

המלצות

גם כאשר מחפשים אחר חברת שירותי תמיכה טובה, כדאי מאוד להיעזר בהמלצות של לקוחות קודמים.

על מנת לקבל המלצות מהימנות, רצוי לפנות לאנשים שאנו סומכים על דבריהם, ושצברו ניסיון ארוך טווח מול חברת שירות התמיכה שעליה הם ממליצים.

אם אפשר, כדאי שלא להסתפק בהמלצה אחת בלבד, אלא רצוי כמובן לעשות סקר שוק מעמיק שיכלול את מפרט השירותים שמספקת כל חברה ואת המחיר שהיא מציעה.

זמינות ושירות

אחד הדברים הבסיסיים והחשובים ביותר הוא מידת הזמינות של חברת שירותי התמיכה, ואיכות השירות שלה.

על כן, לפני שמתחילים לעבוד עם חברה מסוימת, יש לבצע תיאום ציפיות  ולוודא מהם השירותים שהיא מספקת, והאם שירותים אלו עונים על צרכי בית העסק.

רוב בתי העסק נזקקים לשירותים הבאים: סיוע בניהול רשת המחשבים של העסק, תמיכה טלפונית במידת הצורך וייעוץ מקצועי בעת התלבטות בנושאים הקושרים לטכנולוגיה.

שירותי תמיכה

שירותי תמיכה

כשבוחנים את התמיכה הטלפונית שמעניקה חברת השירות, חשוב מאוד לוודא את זמני המענה והתגובה. ישנן חברות המחזיקות בשירות הודעות ומבטיחות לחזור תוך זמן מוגדר, וישנן חברות המעמידות לרשות הלקוחות שירות טלפוני קבוע.

מלבד התמיכה הטלפונית, יש לאשר כי בעת הצורך, מסוגלת חברת השירות לשלוח טכנאי לתיקון תקלות שונות. אפשר גם לבדוק האם החברה מספקת מחשבים חלופיים במקרה של צורך בשליחת המחשב למעבדה.

כשמדובר בתקלות אינטרנט, ישנן חברות המציעות לבצע גם את ההתקשרות מול ספקי התקשורת. אם בבית העסק אין איש שאחראי על תקלות מהסוג זה, כדאי אולי לבדוק אפשרות לסיפוק השירות מול חברת שירותי התמיכה.

שירותי תמיכה און-ליין

בשל העלות הרבה של ביקור טכנאי, חברות רבות מציעות שירותי תמיכה מרחוק און ליין.

שירות זה ניתן באמצעות התחברות מרחוק למחשבי בית העסק, והוא אכן יכול לחסוך זמן רב, כמו גם כסף. יחד אם זאת, חשוב לוודא שכאשר מדובר בתקלות שאינן נפתרות באמצעי זה, תשלח החברה בזמן סביר, טכנאי שיסייע לפתור את הבעיה.

כיום קיימות כמובן אפשרויות תמיכה אחרות, כמו צ'אט עם נציג. חשוב רק לוודא כי שיטת התמיכה שמספקת החברה מתאימה לאופן עבודתו של בית העסק.

שירותי אבטחת מידע

לצד שירותי תמיכה במחשבי החברה, אחד הדברים החשובים היום הוא שמירה על המידע העסקי של החברה. אין מדובר בהכרח במידע סודי, אלא גם במידע הנחוץ לתפקוד התקין של בית העסק.

לשם כך מומלץ לשכור חברת שירותי תמיכה מקצועי שתדאג לכן למתן שירותי אבטחת מידע. שירותים כאלו יכללו למשל ניהול דומיינים וניהול מערכת הדוא"ל, כמו גם גיבוי של המידע הקיים בשרת מתאים.

לסיום נאמר כי חשוב לשמור על ערוצי תקשורת פתוחים עם חברת שירותי IT ותמיכה, וכי מדי תקופה קבועה תתבצע הערכה מחדש של הביצועים וקבלת משוב הדדי, על מנת לוודא שהמערכות אכן פועלות כראוי.

cropped-logo
יזמקו שירותי מחשוב לעסקים

יזמקו פרו היא חברה מובילה בתחום שירותי מחשוב לעסקים בישראל. החברה פועלת משנת 1972 ומעניקה מגוון רחב של שירותים, החל מתמיכה שוטפת ועד לפרויקטים מורכבים. צוות החברה כולל אנשי מקצוע מוסמכים ומנוסים, בעלי ידע וניסיון רב בתחום המחשוב. החברה חרטה על דגלה מתן שירות איכותי ומקצועי, תוך התאמה לצרכים הייחודיים של כל לקוח.

שתפו את המאמר לאדם שחייב לקרוא:
אירוח שרתים

אירוח שרתים

איך אירוח שרתים יסייע לעסק שלכם? בעידן הדיגיטלי, שבו כמעט כל היבט בחיינו שזור בטכנולוגיה, לא ניתן להפריז בחשיבותו של שירות אירוח שרתים אמין. בין

למאמר המלא »
לקביעת פגישת ייעוץ ללא עלות!
פתיחת קריאת שירות
הכניסו פרטים ונשוב בהקדם
יש שאלה?
צרו קשר
הכניסו פרטים ונשוב בהקדם