ככה תיפטרו מדואר זבל אחת ולתמיד

בעידן המודרני אין אחד שלא חווה את זה, דואר זבל שנשלח אלינו כל הזמן מגורמים שונים בעלי אינטרסים, דואר שהוא ברובו שיווקי ומטריד, דואר כזה יכול להיות מעמותה ש"מקשרת" בין צדיקים שיכולים להתפלל עליכם לבינכם והיא תעשה זאת בתמורה להוראת קבע שתעשו.

זאת יכולה להיות חברה שמשווקת מוצר מסוים שלא מפסיקה להטריד אתכם עם המוצר הזה ולמה אתם חייבים לקנות אותו או כל שירות או מוצר שמנסים למכור לכם דרך האימייל. דואר זבל יכול להיות לא רק מטריד אלא גם זדוני, והנה מספר טיפים איך להיפטר מדואר הזבל אחת ולתמיד.

שימוש בתוכנת אנטי ספאם נגד דואר זבל

חברות שונות המספקות שירותי אבטחת מידע מספקות גם תוכנות אנטי ספאם מהן כאלו בתשלום ומהן כאלו בחינם. תוכנת אנטי ספאם חכמה ואיכותית תתריע מבעוד מועד על דואר הנחשד כדואר זבל ואף תסנן אותו.

רוב התוכנות הללו בונות במהלך הזמן מעין "רשימה שחורה" הן מהרשת והן מהמשתמש עצמו, והן מספקות הגנה הן ברמת השרת והן ברמת המשתמש. לא יודעים איזה שירות לבחור? יש לא מעט מי שעוסקים במתן שירותי מחשוב לעסקים שישמחו לסייע לכם.

חסימת שולחים

כל שירותי הדואר האלקטרוני מספקים אופציה של חסימת דואר זבל. כל מה שצריך לעשות הוא לבחור את השולח ולסמן אותו כדואר זבל, והמערכת אמורה לזהות אותו כך גם בעתיד.

שני דברים חשובים בעניין האחד, שימו לב את מי אתם מסמנים כזבל מכיוון שאם זהו שולח שאתם כן רוצים לקבל ממנו מיילים ותסמנו אותו בטעות ככזה, לא תראו ממנו מיילים בעתיד עד שתשנו את ההגדרה שלו ושנית, אם אתם לא מזהים את השולח ולא יודעים מהו המייל שקיבלתם, אל תפתחו אותו ובטח שאל תלחצו על קישורים בתוך המייל.

דואר זבל

תשמרו את כתובת המייל שלכם לעצמכם

אחד הטיפים הפשוטים יותר אך האפקטיביים ביותר הוא פשוט… להפיץ כמה שפחות את כתובת המייל. אם אתם נכנסים לאתר מסוים ויש לכם יותר מאופציה אחת להירשם אליו, אופציה שלא כוללת השארת כתובת מייל תימנעו ממנה.

שימו לב למי אתם מפיצים את כתובת המייל שלכם ואל תרשמו לכל רשימת תפוצה שמציעה לכם עולם ומלואו.

אל תתפתו לעסקאות במיילים

אם קיבלתם הצעה לעסקה כלשהיא לרכישת שירות או מוצר דרך המייל וביצעתם אותה, סביר להניח שלא ירדו מכם… הימנעו מעסקאות שונות במיילים מה גם שחלקן עלולות להיות מאוד מפוקפקות.

אם תתעלמו אולי תקבלו עוד כמה מיילים מאותו עסק אך סביר להניח שכמות דואר הזבל תלך ותפחת.

להיפטר מדואר הזבל אחת ולתמיד? קצת קשה לקבוע שיש דרך לעשות את זה, אך אין ספק שניתן להפחית באופן משמעותי את המיילים הללו שעלולים במקרה הטוב סתם להטריד ובמקרה הרע לשתול תוכנות זדוניות ווירוסים במחשב שלנו.

שילוב של כל הטיפים הללו יפחית כמעט לאפס את דואר הזבל.

cropped-logo
יזמקו שירותי מחשוב לעסקים

יזמקו פרו היא חברה מובילה בתחום שירותי מחשוב לעסקים בישראל. החברה פועלת משנת 1972 ומעניקה מגוון רחב של שירותים, החל מתמיכה שוטפת ועד לפרויקטים מורכבים. צוות החברה כולל אנשי מקצוע מוסמכים ומנוסים, בעלי ידע וניסיון רב בתחום המחשוב. החברה חרטה על דגלה מתן שירות איכותי ומקצועי, תוך התאמה לצרכים הייחודיים של כל לקוח.

שתפו את המאמר לאדם שחייב לקרוא:
לקביעת פגישת ייעוץ ללא עלות!
פתיחת קריאת שירות
הכניסו פרטים ונשוב בהקדם
יש שאלה?
צרו קשר
הכניסו פרטים ונשוב בהקדם