שישה דרכי גיבוי ואחסון חינמיות ברשת

ישנם מספר שירותי גיבוי בענן ואחסון המציעים תוכניות גיבוי מקוון חינם. הקאץ' היחיד בתוכניות אלה, הוא כי, תוכנית חינמית מציעה אפשרויות מוגבלות במקצת, לפחות לעומת התוכניות בתשלום של אותן חברות. ברוב המקרים, המגבלה העיקרית שמיד ניתן להבחין בה, היא נפח הנתונים שהתוכניות החינמיות מאפשרות לכם לאחסן דרכן.

מלבד נפח אחסון קטן יחסית, תוכניות חינמיות של אחסון מקוון בדרך כלל תהיינה זהות לתוכניות שאינן חינמיות, המוצעות על ידי אותה חברה. משמעות הדבר היא, כי כל עוד התוכנית החינמית מציעה לכם נפח אחסון מספיק עבור הנתונים שלכם (ואף עונה על הקריטריונים האחרים הספציפיים שיש לכם) תוכלו לזכות בפתרון גיבוי/אחסון מלא וקבוע בחינם!

כן, ברור שכולם מכירים את Google Drive ודרופבוקס, אבל הפעם, ריכזנו עבורכם רשימה של שש תוכניות גיבוי/אחסון מקוון חינמיות פחות מוכרות, ממוינות לפי כמות נפח האחסון המקוון החינמי המוצע.

MiMedia

MiMedia מציעה נפח של 10GB אחסון חינמי וגיבויים אוטומטיים. החיסרון הגדול של MiMedia הוא כי ניתן להשתמש בה רק עבור פורמטים מסוימים מאד של קבצים (כתמונות, סרטים, מוסיקה, ומסמכים). סוגי קבצים נפוצים אחרים כמו ZIP ו- EXE לא יגובו. עם זאת, MiMedia נחשבת לבחירה טובה, אם אחסון קבצי המדיה הוא מה שמטריד אתכם. את הקבצים ניתן להעלות דרך אפליקציה לטלפונים ניידים או דרך תוכנת דסקטופ ל-Windows.

IDrive

התוכנית הבסיסית של IDrive (IDrive's Basic ) מכילה נפח אחסון מקוון חינמי של 5GB. כמו חלק גדול מתוכניות הגיבוי והאחסון החינמיות האחרות, תוכלו, גם בגרסה החינמית של השירות ליהנות מכל התכונות של תוכנית הפרימיום של IDrive (IDrive Pro). בונוס מיוחד לגרסת ה-IDrive החינמית – גיבוי מכל סוגי ההתקנים והמכשירים הקיימים. במילים אחרות, תוכלו לגבות את כל המחשבים, הטלפונים החכמים והטאבלטים שתרצו לחשבון יחיד, כל עוד תשמרו על נפח שהוא מתחת ל-5GB. IDrive עובד עם XP, Windows 10, Windows 8, Windows 7, Windows Vista, Windows Server 2008 ו-2012, ועל מחשבי מק מגרסת macOS Snow Leopard ומעלה.

Jottacloud

תוכנית הגיבוי המקוון החינמית של Jottacloud מציעה 5GB, עם אפשרות הגדלה ב-100GB באמצעות צירוף חברים נוספים לתוכנית. היא תומכת בגיבוי מספר בלתי מוגבל של התקנים ופונקציות בדיוק כמו התוכניות בתשלום, שאף הן קיימות. למי שחשוב מיקום השרתים המאחסנים, השרתים בהם עושה Jottacloud שימוש נמצאים בנורבגיה.

Memopal

Memopal מציעה 3GB בחינם ומאפשרת התקנה מתוך מספר בלתי מוגבל של מחשבים. תוכנת הגיבוי של Memopal נתמכת כמעט בכל מערכת הפעלה ויש לה אפליקציות לכל מכשיר נייד שניתן להעלות על הדעת. אם אתם מתקשים למצוא תוכנית גיבוי מקוון חינמית, כי אתם משתמשים בלינוקס, או כי יש לכם BlackBerry, Memopal פשוט תפורה עבורכם.

Mozy

Mozy מציעה נפח של 2GB לגיבוי מקוון חינמי בתוכנית MozyHome Free שלה. ל-Mozy יש גם תוכנית צירוף חברים שיכולה להוסיף לכם עוד 5GB שטח נוסף, עד לסך כולל של 7GB.

MozyHome Free מציעה את אותן התכונות כמו תוכניות הפרימיום, רק ללא תמיכה טכנית בזמן אמת. היא תומכת ב-Windows מ-XP ועד ל- 10וגם MacOS השונות נתמכות.

ElephantDrive

גרסת ה-Lite של ElephantDrive מציעה 2GB נפח גיבוי מקוון חינמי. למהדורת ה-Lite ישנן כל התכונות הנהדרות של גרסת הפרימיום, כולל הצפנה ברמה צבאית, תמיכה בעד שלושה מחשבים או התקנים, וכמובן, אפשרות גיבוי אוטומטי. היא פועלת ב-Windows, Linux ו-Mac.

לסיכום:

כאשר מדובר במחשבים ובהתקנים אישיים-פרטיים, אשר אינם נמצאים תחת שירותי מחשוב לעסקים ארגוניים או שירותי אבטחת מידע מסודרים, שירותי גיבוי ואחסון מקוונים חינמיים עשויים לספק פתרון טוב. אבל, כאשר מדובר במידע עסקי או נתונים ומסמכים ארגוניים, מומלץ לעשות זאת באופן מסודר, עם שירותי אבטחת מידע מקצועיים ולאחר בדיקה מקיפה. המידע העסקי/ארגוני שלכם חשוב מכדי שתפקידו אותו בידיים עלומות!

cropped-logo
יזמקו שירותי מחשוב לעסקים

יזמקו פרו היא חברה מובילה בתחום שירותי מחשוב לעסקים בישראל. החברה פועלת משנת 1972 ומעניקה מגוון רחב של שירותים, החל מתמיכה שוטפת ועד לפרויקטים מורכבים. צוות החברה כולל אנשי מקצוע מוסמכים ומנוסים, בעלי ידע וניסיון רב בתחום המחשוב. החברה חרטה על דגלה מתן שירות איכותי ומקצועי, תוך התאמה לצרכים הייחודיים של כל לקוח.

שתפו את המאמר לאדם שחייב לקרוא:
אירוח שרתים

אירוח שרתים

איך אירוח שרתים יסייע לעסק שלכם? בעידן הדיגיטלי, שבו כמעט כל היבט בחיינו שזור בטכנולוגיה, לא ניתן להפריז בחשיבותו של שירות אירוח שרתים אמין. בין

למאמר המלא »
לקביעת פגישת ייעוץ ללא עלות!
פתיחת קריאת שירות
הכניסו פרטים ונשוב בהקדם
יש שאלה?
צרו קשר
הכניסו פרטים ונשוב בהקדם