שירותי מחשוב לעסק

שירותי מחשוב לעסק – הלכה למעשה

אתם מקימים עסק וליבכם מפרפר… כמו הורים גאים, מיום ליום, אתם צופים בו כשהוא מתפתח, מתחזק, גדל, מתרחב.

טבעי לגמרי, לפחות בתקופה שלאחר הקמתו, שתחושו שאתם רוצים להיות מעורים בכל פרט בו, להכיר כל לקוח, לבחון מקרוב כל ספק, להחליט על סוג הפונטים של דף הבית באתר החברה, ולהתקין במו ידיכם כל תוכנה על המחשבים של עובדי החברה.

אבל, בשלב מסוים, מגיע הרגע בו העסק גדל, ואתם מתחילים לחוש כי דברים מחליקים לכם בין האצבעות, שכן כבר אינכם יכולים לתת את דעתכם על פתרון כל בעיה, והרי אם תעסקו בכיבוי שריפות תמידי, לא יישאר לכם זמן לעבודתכם האמיתית… שירותי מחשוב לעסק הן חובה.

שירותי מחשוב

תחום המחשוב ומערכות המידע בעסק, בניגוד לתחומים אחרים, הינו תחום שבו אסור לכם לתת לשריפות להידלק בכלל. מאחר וכיום, רוב פעילותם של עסקים, ארגונים וגופים אחרים נשענת על פעילותם הסדירה של המחשבים, התקשורת ביניהם והמידע שהם מייצרים.

מספיקה שעה אחת בלבד בה פעילותם איננה סדירה וזורמת, כדי לייצר נזקים כלכליים ותדמיתיים, אותם קשה יהיה לשקם. מזל גדול הוא, שרוב העסקים מכינים תכנית עסקית-אסטרטגית, אשר חוזה את צמיחתם, ויכולה לומר להם בדיוק מתי עליהם להעביר את הטיפול במערכת לידי אנשי המקצוע המיומנים בתחום, שירותי מחשוב לעסקים.

שירותי מחשוב לעסק

ציוני דרך שמצריכים שירותי מחשוב לעסק

לטובת אלה שאין להם תכנית אסטרטגית מסיבות שונות, ואינם מחזיקים איש IT משלהם, הנה מספר אבני דרך משמעותיות, העשויות לרמוז לכם כי זה הזמן להפסיק לנקוט בגישת עשה זאת בעצמך, ולפנות לקבלת שירותי מחשוב לעסק עוד היום:

  • התרחבות העסק והגברת נפחי העבודה – עלייה משמעותית בכמות הלקוחות, וכתוצאה מכך, עלייה בכמות המידע המיוצר בכל יום על ידי המערכת.
  • כניסתם של עובדים חדשים או פתיחתו של סניף נוסף – גדילה מסוג זה מחייבת אפיון מחודש של צרכי מחשוב עסקי והתאמתם למציאות הקיימת החדשה.
  • התפתחויות טכנולוגיות בתחום עיסוק הליבה של העסק – מידי יום נוספים לנו כלים טכנולוגיים חדשים, אשר מאתגרים את מערכות המחשוב שבעסק. לדוגמה, הצורך לסנכרן מידע בין מכשירים ניידים למערכת הנייחת, כמו במקרים של עובדים היוצאים לשטח, אנשי שירות או מכירות.
  • שינוי בשיטות העבודה – תחום התעסוקה מתפתח במהירות, ומגמת המוביליות מאפשר ליותר ויותר עובדים לבצע את המוטל עליהם שלא בין כתלי המשרד. מערכות מחשוב ישנות אינם בהכרח מספקות מענה לצורך זה.
  • כאשר המתחרים או הקולגות שלכם עושים זאת – נכון, "חיקוי" עסקים אחרים איננה שיטת פעולה מומלצת בכל תחום, אבל, כאשר מדובר בתחום המחשוב והטכנולוגיות, אשר מתפתח במהירות, בהחלט יתכן שהם ראו משהו שאתם פספסתם, ולכן, הם בוחרים להיעזר בשירותי מחשוב חיצוניים המעניקים להם פתרונות מחשוב ושקט נפשי.

הקפידו לאבחן ולזהות את הנקודות הללו מוקדם ככל האפשר, על מנת שלא להגיע למצבי "אין-ברירה". מצבים אלה עלולים להצמיד אתכם עם הגב לקיר ולאלץ אתכם להחליט ולבחור אופציות פחות טובות.

cropped-logo
יזמקו שירותי מחשוב לעסקים

יזמקו פרו היא חברה מובילה בתחום שירותי מחשוב לעסקים בישראל. החברה פועלת משנת 1972 ומעניקה מגוון רחב של שירותים, החל מתמיכה שוטפת ועד לפרויקטים מורכבים. צוות החברה כולל אנשי מקצוע מוסמכים ומנוסים, בעלי ידע וניסיון רב בתחום המחשוב. החברה חרטה על דגלה מתן שירות איכותי ומקצועי, תוך התאמה לצרכים הייחודיים של כל לקוח.

שתפו את המאמר לאדם שחייב לקרוא:
אירוח שרתים

אירוח שרתים

איך אירוח שרתים יסייע לעסק שלכם? בעידן הדיגיטלי, שבו כמעט כל היבט בחיינו שזור בטכנולוגיה, לא ניתן להפריז בחשיבותו של שירות אירוח שרתים אמין. בין

למאמר המלא »
לקביעת פגישת ייעוץ ללא עלות!
פתיחת קריאת שירות
הכניסו פרטים ונשוב בהקדם
יש שאלה?
צרו קשר
הכניסו פרטים ונשוב בהקדם