כל הסיבות לכך ששירותי ענן יקדמו את העסק שלך

שירותי מחשוב לעסקים כבשו את מקומם בשנים האחרונות, ומטרנד "תמוה" הפכו לכלי עבודה לגיטימי לאנשים פרטיים ואף לגופים עסקיים בכל גודל. המבחר הגדול והמגוון שמציעים שירותי ענן לעסקים, מאפשר לכל ארגון לבחור בעצמו את התמהיל והמינונים של השירותים ולבנות לעצמו את החבילה שתשרת את מטרותיו בדרך הטובה והיעילה ביותר.

רבים מכירים את שירותי הענן האישיים כגון גוגל דרייבדרופבוקס, הדואר האלקטרוני Gmail ואחרים. היום "שירותי מחשוב ענן" הולכים ותופסים תאוצה ונוכחות בעולם העסקים – גדולים כקטנים, ומעבר ל"ניחוח" הטכנולוגי המתקדם, החדשני והעדכני הנלווה אליהם, מביאים עימם יתרונות רבים ומשמעותיים להתנהלות חכמה של העסק בעידן הדיגיטלי

מהם סוגי שירותי ענן לעסקים הקיימים כיום?

היות וישנם שירותי ענן שונים ומגוונים, ראשית, צריך העסק להחליט באיזו תבנית הוא זקוק לשירותי הענן שלו. הנה כמה משירותי הענן הבולטים כיום:

  • DaaS שולחן עבודה כשירות – שירות ענן המספק מערכת כוללת של כל האלמנטים הדרושים לעסק ולעובדיו, בגישה מרחוק. שירות זה יעיל במיוחד עבור עובדים היוצאים לשטח או כאלה העובדים מהבית.
  • IaaS תשתית כשירות – שירותי ענן המספקים משאבי מחשוב מסוימים לצרכי העסק. ניתן לראות זאת, למשל, ב-Google Drive, DropBox וכד'.
  • SaaS תוכנה כשירות – שירותי ענן בהם מקבלים הארגונים יכולת שימוש וגישה לתוכנה או למערכת יישומים (כ-Office 365 או תוכנות CRM) מכל מקום.
  • PaaS פלטפורמה כשירות – שירותי ענן המיועדים לבתי עסק וארגונים העוסקים בפיתוח אפליקציות ובחינתן.

מה מספקים כל שירותי הענן לעסקים?

  • אפשרות לשיתופיות – בין עובדים בעסק לבין עצמם, בין העובדים ללקוחות, בין העובדים לספקים ואף בין העסק לפרילנסרים העובדים עבורו או לשותפיו העסקיים.
  • אפשרות מוביליות – האפשרות לגשת למידע ולמערכות השונות שבענן מכל מקום נותנת לעסק גמישות ואיננה מקבעת אותו לדרך עבודה מסוימת.
  • חיסכון בעלויות הרכישה, האחזקה והתפעול של שרת משלכם. ב-SaaS, DaaS ו-Paas מצטרף לחסכון זה גם החיסכון בעלות רכישת תוכנות והצורך בעדכונים שוטפים.
  • אבטחת מידע וגיבויים – במידה והסכם השירות שחתמתם עם ספק שירותי מחשוב ענן לעסקים כולל גם את האלמנטים האלה, מדובר בחיסכון משמעותי בשעות עבודה ובכוח אדם.
  • שלום על פי שימוש – תוכניות שירותי מחשוב ענן הן גמישות, אינן מחייבות אתכם להוצאה ראשונית גדולה ואינן מגבילות אתכם מבחינת המשאבים העומדים לרשותכם (בניגוד למשל לרכישת שרת ארגוני בעל נפח מוגדר).
  • גמישות בשיטת העבודה בשל פלטפורמת הגישה – חלפו הימים בהם עובדים עבדו אך ורק מהעסק או הארגון. כיום, ארגונים מעסיקים פרילנסרים, עובדים שעובדים מהבית ועוד סוגי התקשרויות שונות.
    הקונספט הטכנולוגי שמאחורי שרותי ענן לעסקים מאפשר לכל ארגון לבחור את שיטת העבודה הנוחה לו, בשעות העבודה הנוחות לו וכן הלאה.
  • ראש שקט – כל מטלה תחזוקתית שאתם יכולים להוריד מעל כתפיכם ולהעבירה לאנשי מקצוע המתמחים בתחום, מהווה רווח נקי שלכם וזמן נוסף, אותו תוכלו לתעל לטובת עיסוק בתחומים האמיתיים בהם עוסק העסק שלכם.

היות ומדובר בתחום מתפתח, חלים בו חידושים טכנולוגיים ממש מידי יום. השירותים החדשים הופכים את קודמיהם לרלוונטיים פחות ונדחקים לקרן זווית על ידי שירותים יעילים יותר. מומלץ לעקוב אחרי התחום, לסמן את שירותי הענן לעסקים המתאימים לעסק שלכם, לתחום עיסוקכם, לאופי פעילותכם ולדרך בה אתם עובדים מול השותפים העסקיים, הלקוחות או הספקים שלכם.

 

cropped-logo
יזמקו שירותי מחשוב לעסקים

יזמקו פרו היא חברה מובילה בתחום שירותי מחשוב לעסקים בישראל. החברה פועלת משנת 1972 ומעניקה מגוון רחב של שירותים, החל מתמיכה שוטפת ועד לפרויקטים מורכבים. צוות החברה כולל אנשי מקצוע מוסמכים ומנוסים, בעלי ידע וניסיון רב בתחום המחשוב. החברה חרטה על דגלה מתן שירות איכותי ומקצועי, תוך התאמה לצרכים הייחודיים של כל לקוח.

שתפו את המאמר לאדם שחייב לקרוא:
אירוח שרתים

אירוח שרתים

איך אירוח שרתים יסייע לעסק שלכם? בעידן הדיגיטלי, שבו כמעט כל היבט בחיינו שזור בטכנולוגיה, לא ניתן להפריז בחשיבותו של שירות אירוח שרתים אמין. בין

למאמר המלא »
לקביעת פגישת ייעוץ ללא עלות!
פתיחת קריאת שירות
הכניסו פרטים ונשוב בהקדם
יש שאלה?
צרו קשר
הכניסו פרטים ונשוב בהקדם