העברת ציוד טכנולוגי

כל הטיפים החשובים עבור העברת ציוד טכנולוגי

העברת ציוד טכנולוגי אינה משימה של מה בכך ומחייבת ידע מקצועי וניסיון רב. ארגונים המנסים להעביר ציוד טכנולוגי באופן עצמי נוטלים על עצמם סיכון גבוה וללא תכנון מקצועי ויסודי לאחר מיפוי הציוד, וללא ביצוע על ידי אנשי מקצוע מיומנים עלול הארגון לעמוד בפני שוקת שבורה.

הניסיון לחסוך בעלויות המעבר עלול להתגלות ככישלון נחרץ, אשר גורם לנזק כלכלי רב לארגון, ולהשבתת הפעילות לתקופה ארוכה, מיותר לציין כי כל עיכוב בהעברת הציוד הטכנולוגי גורם לנזק תפעולי, פיננסי ותדמיתי לארגון.

 

לכן, חשוב לפנות לחברה עבור שירותי מחשוב לעסקים אשר הינה מקצועית ומנוסה המתמחה בהעברת ציוד טכנולוגי, לרבות העברת חדר מחשב ומרכזי מידע, העברת חוות שרתים והעברת ציוד תקשורת מתקדם. לפניכם טיפים חשובים שיסייעו לכם להעביר את הציוד הטכנולוגי של הארגון במהירות, ביעילות וללא גרימת נזקים.

פרויקט לוגיסטי מורכב, רגיש ומסובך

העברת ציוד טכנולוגי, לרבות מחשבים, ציוד תקשורת, שרתים, מדפסות ומרכזי מידע, מחייבת היערכות מוקדמת. חברת מקצועית המתמחה עם העברת ציוד טכנולוגי ותפעולי מבצעת מיפוי מדויק של הציוד.

המיפוי נועד לאסוף מידע על כל הציוד הקיים בארגון ולסמן את כל הפריטים חדרי מחשב, חוות שרתים, מעבדות מחקר ובחדרי תקשורת.

יש לציין כי המיפוי נועד לסמן את כל הפריטים שמיועדים למעבר למקום החדש, לרבות סימון כבלי תקשורת וקישורי רשת, בהתאם למיקום הציוד בבניין על פי קומות, חדרים וכו'.

העברת ציוד טכנולוגי

תכנון מקצועי לקראת המעבר

ההחלטה על מעבר למקום חדש כרוכה בהתלבטויות רבות כיוון שמדובר לרוב בהשקעה ניכרת, ויש לתכנן את המעבר לפרטי פרטים על מנת לבצעו במהירות וביעילות, ללא פגיעה בעבודה השוטפת ובמתן השירות ללקוחות הארגון.

לפיכך, חשוב לתכנן את המעבר על ידי חברת מקצועית המתמחה בפתרונות מתקדמים של העברת חדר מחשב, ציוד תקשורת, שרתים וציוד טכנולוגי נוסף, חלקו רגיש. תכנון מפורט של שלבי המעבר כולל תכנון קפדני של אריזת הציוד בהתאם למיפוי, ותכנון מעבר הציוד בשלבים לקראת התקנתו במקום החדש.

יש לקבוע נקודות זמן קריטיות לקראת המעבר בהן יש לגבות את הנתונים ולוודא כי המידע הארגוני הרגיש מאובטח ומגובה.

תכנון הביצוע של המעבר – אריזה, שינוע וביטוח

לא די במיפוי קפדני ובתכנון מקצועי להעברת הציוד הטכנולוגי כיוון שיש לפקח ביום המעבר על הביצוע.

רק חברת מקצועית המתמחה בתחום העברות של ציוד טכנולוגי מסוגלת לספק אנשי מקצוע מנוסים ולנהל את פרויקט המעבר לפי שלבים נכונים כולל תכנון מדויק של ביטוחים נדרשים, אחסון מידע, ניהול אבטחת המידע ביום המעבר, פיקוח על חברת ההובלה ותכנון מראש של התקנת הציוד במקום החדש.

מעבר בחלון זמן קצר

כל ארגון מעוניין לבצע את העברת הציוד הטכנולוגי בחלון זמן קצר ככל הניתן.

מאחר ותקופת המעבר לחוצה, ועומס רב נופל על אנשי התמיכה של הארגון, חשוב לקרוא לחברה חיצונית המתמחה בהעברת ציוד טכנולוגי, וזו תנהל את פרויקט המעבר ביעילות, מתחילתו ועד סופו, על מנת לסייע לארגון להתמקם במקום החדש, ולחזור לשגרה תוך זמן קצר, ללא עיכובים או נזקים מיותרים.

cropped-logo
יזמקו שירותי מחשוב לעסקים

יזמקו פרו היא חברה מובילה בתחום שירותי מחשוב לעסקים בישראל. החברה פועלת משנת 1972 ומעניקה מגוון רחב של שירותים, החל מתמיכה שוטפת ועד לפרויקטים מורכבים. צוות החברה כולל אנשי מקצוע מוסמכים ומנוסים, בעלי ידע וניסיון רב בתחום המחשוב. החברה חרטה על דגלה מתן שירות איכותי ומקצועי, תוך התאמה לצרכים הייחודיים של כל לקוח.

שתפו את המאמר לאדם שחייב לקרוא:
אירוח שרתים

אירוח שרתים

איך אירוח שרתים יסייע לעסק שלכם? בעידן הדיגיטלי, שבו כמעט כל היבט בחיינו שזור בטכנולוגיה, לא ניתן להפריז בחשיבותו של שירות אירוח שרתים אמין. בין

למאמר המלא »
לקביעת פגישת ייעוץ ללא עלות!
פתיחת קריאת שירות
הכניסו פרטים ונשוב בהקדם
יש שאלה?
צרו קשר
הכניסו פרטים ונשוב בהקדם