שירותי אינטגרציה לעסקים

ארגונים גדולים כיום מתמודדים עם כמויות עצומות של מידע ועם סביבה דינמית ומשתנה. לשם התנהלות תקינה ומוצלחת, אותם ארגונים זקוקים לתשתיות תקשורת ומחשוב יציבות ויעילות.

תשתיות מחשוב יציבות הן אבן יסוד בהתנהלות השוטפת של הארגון, והן חיוניות במיוחד לצורך תמיכה בצרכים המשתנים של הארגון, ולהבטחה של זמינות גבוהה של מערכות ומאגרי המידע של הארגון.

לארגונים גדולים, אם כן, יש צורך בהקמה של מערכת מחשוב טובה ואמינה, שתזכה לתחזוקה נאותה במשך כל שנות הפעילות של הארגון.

כמו כן, במקרים בהם הארגון גדל וצרכיו משתנים, יש צורך להכניס מערכות מחשוב חדשות או לשדרג את הקיימות, כדי לתת מענה מקצועי לצרכים החדשים של הארגון.

לשם כך יש לפנות לחברה המתמחה בפתרונות בתחום התשתיות וכן שירותי אינטגרציה לעסקים וארגוניים, המסוגלת לתת מענה מקיף ומקצועי למגוון צורכי המחשוב והתקשורת בארגון.

שירותי אינטגרציה

פתרונות, שירותי אינטגרציה ותשתיות לעסקים וארגונים

במסגרת שירותי אינטגרציה לעסקים ופתרונות המחשוב, מציעה חברת שירותי מחשוב לעסקים מגוון פתרונות ושירותים נחוצים. לאחר מחקר מקיף ואפיון צורכי המחשוב של העסק או הארגון, ניתן לבנות תוכנית מסודרת של מערכות המחשוב המתאימות ביותר לארגון.

בשלב הבא נכנס פרוייקט האינטגרציה לשלבי הביצוע וההטמעה, המתבצעים על ידי טכנאים מוסמכים ומקצועיים, הכוללים הקמת תשתיות מחשוב תוך פריסת תשתיות מחשבים, תשתיות תקשורת וציוד קצה, התקנת שרתים ותחנות עבודה ולסיום אספקה והתקנה של חומרה ותוכנה דוגמת מערכות הפעלה, תוכנות אופיס, תוכנות גיבוי ועוד.

בנוסף, דואגת חברת המחשוב לפתרונות וירטואליזציה כמו המרת שרתים פיזיים לשרתים וירטואליים (שירותי מחשוב ענן), ומתן פתרונות וירטואליזציה לתחומים כמו: אחסון, גיבוי, תקשורת ואבטחת מידע, המאפשרים לאחד את המידע בארגון, להגן עליו ולגבות אותו בשיטות שונות.

לסיום, כל חברה המספקת שירותי מחשוב או  שירותי אינטגרציה וארגונים דואגת לשירותי ייעוץ ותמיכה הניתנים על ידי טכנאים מנוסים ומקצועיים המלווים את פרוייקט האינטגרציה מתחילתו ועד סופו, מספקים הדרכה מקצועית על מערכות המחשוב השונות ומלווים את המשתמשים בתהליך השימוש במערכות אלה.

כמו כן דואגת החברה לשירותי תחזוק ותמיכה שוטפים הניתנים ללקוח בצורה של מרכזי תמיכה טלפוניים או אחרים, העומדים לרשות הלקוח ומסוגלים לתת מענה מהיר לבעיות טכניות העלולות לצוץ בהמשך הדרך.

cropped-logo
יזמקו שירותי מחשוב לעסקים

יזמקו פרו היא חברה מובילה בתחום שירותי מחשוב לעסקים בישראל. החברה פועלת משנת 1972 ומעניקה מגוון רחב של שירותים, החל מתמיכה שוטפת ועד לפרויקטים מורכבים. צוות החברה כולל אנשי מקצוע מוסמכים ומנוסים, בעלי ידע וניסיון רב בתחום המחשוב. החברה חרטה על דגלה מתן שירות איכותי ומקצועי, תוך התאמה לצרכים הייחודיים של כל לקוח.

שתפו את המאמר לאדם שחייב לקרוא:
אירוח שרתים

אירוח שרתים

איך אירוח שרתים יסייע לעסק שלכם? בעידן הדיגיטלי, שבו כמעט כל היבט בחיינו שזור בטכנולוגיה, לא ניתן להפריז בחשיבותו של שירות אירוח שרתים אמין. בין

למאמר המלא »
לקביעת פגישת ייעוץ ללא עלות!
פתיחת קריאת שירות
הכניסו פרטים ונשוב בהקדם
יש שאלה?
צרו קשר
הכניסו פרטים ונשוב בהקדם