אבטחת מידע לארגונים

החברות המעניקות שירותי מחשוב לעסקים נמצאות בפריחה בשנים האחרונות. אין היום עסק או ארגון שיכול להסתדר ללא חבילה מורחבת של פתרונות מחשוב לתפעול תקין והשוק של החברות הללו רק הולך וגדל עם הזמן.

פתרונות מחשוב לעסקים או אבטחת מידע לארגונים כוללים מגוון של שירותי מחשוב שכל עסק צריך היום בשביל להתקיים- ייעוץ והקמה של מערכי מחשוב מתקדמים, פתרונות אינטגרציה מורכבים, מחשוב ענן, פיתוח מערכות גיבוי בענן, פתרונות אבטחת מידע בארגונים ועוד.

כל סוג של שירות הוא עולם ומלואו, שחברה המציעה אותו צריכה להוכיח מקצועיות וניסיון על מנת שישכרו את שירותיה.

אחד התחומים המאתגרים ביותר הוא תחום אבטחת המידע. אבטחת מידע בארגונים היא גורם חשוב מאוד בשמירה על מערך המחשוב כפעיל ותקין. כל הפעילות בתחום אבטחת מידע בארגונים בשמירה על מערכות החומרה, התוכנה ועל המידע הארגוני עצמו.

בכל ארגון קיים מידע עסקי, אישי ובטחוני שחייב להיות מוגן בפני ניסיונות פריצה וגניבות וכל חברת שירותי מחשוב לעסקים צריכה להציע פתרון איכותי בתחום.

אבטחת מידע לארגונים

מה חשוב שחברה תציע בתחום אבטחת מידע לארגונים

כל חברה שמציעה פתרונות אבטחת מידע לארגונים צריכה להציע סל נרחב של שירותים בתחום.

  • התוויה והטמעה של מדיניות אבטחת המידע בחברה – על מנת לספק פתרונות אבטחת מידע איכותיים, חשוב מאוד שמנהלי החברה יכירו בחשיבות הנושא וינסחו מדיניות וכללים ברורים על פיהם כל עובדי החברה צריכים לנהוג. שירותי אבטחת מידע צריכים לכלול עזרה בניסוח הכללים וכן פעילות הטמעה בקרב העובדים.
  • עידוד מודעות בקרב העובדים – כחלק מפעילות ההטמעה של פתרונות אבטחת מידע בארגון, כדאי לערוך קמפיינים לעידוד המודעות של העובדים בנושא. במקרים רבים כאשר ישנה פריצה וזליגה של מידע אל מחוץ לארגון זה נובע מהגורם האנושי שאינו מודע לחשיבות ונופל קורבן לפעילויות של האקרים שונים.
  • ניהול סיכונים – חלק בסיסי במתן פתרונות אבטחת מידע הוא היכולת להעריך את הסיכונים הספציפיים העומדים בפני כל ארגון. הפתרונות הניתנים צריכים להיות בהתאם לרמות ואופי הסיכונים אליהם חשוף הארגון.
  • ניתוח מקרי אבטחת מידע – כל חברה שמציעה פתרונות אבטחת מידע צריכה לבסס אותם גם על ניתוח מקרים מהעבר וההווה. ניתוח אירועי אבטחת מידע מהעבר יכול לשמש את ספק השירות בהצגת יכולותיו להתמודד עם תקלות וגם לאחר ששירותיו נשכרים, עליו להתייחס במלוא כובד הראש לאירועים בהם מתרחשת תקלה בתחום אחריותו, כולל פתרון הבעיה, מניעתה ואספקת מערכות ניטור מתקדמות לזיהוי תקלות מסוג זה.
cropped-logo
יזמקו שירותי מחשוב לעסקים

יזמקו פרו היא חברה מובילה בתחום שירותי מחשוב לעסקים בישראל. החברה פועלת משנת 1972 ומעניקה מגוון רחב של שירותים, החל מתמיכה שוטפת ועד לפרויקטים מורכבים. צוות החברה כולל אנשי מקצוע מוסמכים ומנוסים, בעלי ידע וניסיון רב בתחום המחשוב. החברה חרטה על דגלה מתן שירות איכותי ומקצועי, תוך התאמה לצרכים הייחודיים של כל לקוח.

שתפו את המאמר לאדם שחייב לקרוא:
אירוח שרתים

אירוח שרתים

איך אירוח שרתים יסייע לעסק שלכם? בעידן הדיגיטלי, שבו כמעט כל היבט בחיינו שזור בטכנולוגיה, לא ניתן להפריז בחשיבותו של שירות אירוח שרתים אמין. בין

למאמר המלא »
לקביעת פגישת ייעוץ ללא עלות!
פתיחת קריאת שירות
הכניסו פרטים ונשוב בהקדם
יש שאלה?
צרו קשר
הכניסו פרטים ונשוב בהקדם