חברת שירותי מחשוב

חברת שירותי מחשוב, מדוע זה נחוץ כל כך? בעולם המודרני, אין כמעט חברה או ארגון שלא מבוסס ותלוי במערך המחשוב שלו.

חברות קטנות, בינוניות וגדולות לא יכולות לתפקד היום בלי מערך מחשוב מתוחזק כהלכה ולצורך כך כל בעל עסק מחפש חברת שירותי מחשוב לעסקים שתקים ותתפעל עבורו את כל נושא המחשוב בחברה. אז איך לבחור חברות שירותי מחשוב לעסקים?

כאשר מחפשים שירותי מחשוב עסקי, חשוב מאוד לבצע סקר שוק רציני ומקיף ואף לקיים פגישות עם כמה חברות לפני שמחליטים עם איזו חברה להתקשר בחוזה. החוזים בתחום של שירותי מחשוב הם בדרך כלל שנתיים ולא ניתן להפסיקם באמצע תקופת ההתחייבות.

חברת שירותי מחשוב

פרמטרים מרכזיים לבחירת חברת שירותי מחשוב

ישנם כמה פרמטרים מרכזיים שחשוב לבדוק אצל כל חברת פתרונות מחשוב לעסקים לפני שבוחרים ספק קבוע. שירות מחשבים איכותי מבוסס על ארבעה עקרונות חשובים- זמינות, מקצועיות, יחס ללקוח וכמובן- סוגי השירותים המוצעים.

כאשר נפגשים עם נציגים של חברות שירותי מחשוב, חייבים לברר איתם מהי מידת הזמינות שלהם ללקוח- כאשר קיימת תקלה רצינית במערך המחשוב בחברה זה יכול לגרום להשבתה כללית כל הפעילות ולכן מהירות הטיפול בה היא פרמטר מכריע. בחוזה מסודר עם חברת שירותי מחשוב לעסקים צריכה להיות התחייבות כתובה לגבי מועד ההגעה של טכנאי למשרדי הלקוח במקרה של תקלה המצריכה זאת. הזמן המקובל בשוק הוא עד ארבע שעות מרגע הדיווח על התקלה. כמו כן, חשוב לבדוק את האפשרות לקבל תמיכה מרחוק במקרים בהם תמיכה מסוג זה יכול לעזור.

מבחינת מקצועיות, חשוב כמובן לבדוק את היכולות של החברה שמציעה את שירותיה. על מנת לבדוק את יכולתה לתת שירות מתאים, צריך לעבור תהליך רציני של אפיון הצרכים בארגון ולבחון את כישוריה בהתאם אליהם. לחברות שונות יש צרכי מחשוב שונים, בהתאם לגודלן ותחומי העיסוק שלהן ולכן חשוב לבדוק זאת באופן פרטני. בנוסף, חשוב ורצוי לקבל המלצות מלקוחות קיימים של החברה.

באותו הקשר, חשוב מאוד גם לבדוק את סל השירותים שמציעה החברה ומידת התאמתו לצרכים. בין שירותי מחשוב לעסקים ניתן למצוא שירותי מחשוב ענן, גיבוי, אבטחת מידע, ניהול שרתם ועוד. חשוב שחברת שירותי המחשוב שתיבחר תדע לספק את השירותים המתאימים לארגון וכן שתהיה גמישה לגבי הופסה והסרה של שירותים במשך הזמן בהתאם לשינויים בצרכי המערכת.

cropped-logo
יזמקו שירותי מחשוב לעסקים

יזמקו פרו היא חברה מובילה בתחום שירותי מחשוב לעסקים בישראל. החברה פועלת משנת 1972 ומעניקה מגוון רחב של שירותים, החל מתמיכה שוטפת ועד לפרויקטים מורכבים. צוות החברה כולל אנשי מקצוע מוסמכים ומנוסים, בעלי ידע וניסיון רב בתחום המחשוב. החברה חרטה על דגלה מתן שירות איכותי ומקצועי, תוך התאמה לצרכים הייחודיים של כל לקוח.

שתפו את המאמר לאדם שחייב לקרוא:
אירוח שרתים

אירוח שרתים

איך אירוח שרתים יסייע לעסק שלכם? בעידן הדיגיטלי, שבו כמעט כל היבט בחיינו שזור בטכנולוגיה, לא ניתן להפריז בחשיבותו של שירות אירוח שרתים אמין. בין

למאמר המלא »
לקביעת פגישת ייעוץ ללא עלות!
פתיחת קריאת שירות
הכניסו פרטים ונשוב בהקדם
יש שאלה?
צרו קשר
הכניסו פרטים ונשוב בהקדם