שאלות נפוצות

למה בכלל צריך שירות למחשבים בעסק?

המחשבים משמשים כלי עבודה חיוני בפעילות היום יומית בכל ארגון ומהווים את ליבת העסק.

דמיינו לרגע את המשרד כאשר השרת או המחשבים אינם עובדים – התוצאה ברוב המקרים היא השבתת חלק ניכר מהעבודה.

השרות למערך המחשוב חיוני למשרד, כיוון שהוא משחרר את אותם "השבתות" העלולות להיגרם.

העולם הדיגיטלי הוא חלק מהיום יום שלנו וקיים גם בניהול השוטף של העסק.

כמו רוב הדברים, גם למערך המחשוב בעסק נדרשת תחזוקה שוטפת, בכדי לקבל את המיטב מהמוצרים שאיתם אנו עובדים, כגון: שרתים, מחשבים, מוצרי תקשורת ואבטחת מידע וכולי. 

למה יזמקו?

מאז היווסדה, לפני יותר מ- 45 שנים, שמה לה יזמקו למטרה להיות חברת השרות הטובה ביותר בענף המדפסות.

למעלה מ- 10,000 לקוחות יזמקו נהנים מחוויית שירות ברמה הגבוהה ביותר הכוללת מענה אנושי מהיר, זמינות מיידית בפריסה ארצית ופתרונות מקצועיים לכל בעיה.

ומעל הכל, אמינות, מקצועיות ושביעות רצון הלקוחות הם הערכים שעליהם מבוססת יזמקו.

מחלקת המחשוב של יזמקו מתמחה בתחזוקת מערכות מחשוב בעזרת מערך שרות הכולל יועצי מחשוב, מוקד תמיכה מרחוק, טכנאי שטח, מעבדת שירות ושירותי מומחה.

מה ההבדל ביניכם לבין המתחרים?

 

על בסיס תפיסת השרות המעולה, יזמקו מציעה כיום ללקוחותיה פתרון מקיף לצרכי המשרד:

  • מחלקת המחשוב העסקי – שרתים, מחשבים, אבטחת מידע, תקשורת, מחשוב ענן ועוד
  • מחלקת המיכון המשרדי – מדפסות, מכונות צילום ומכשירים משולבים מתוצרת KYOCERA יפן
  • מחלקת משקאות למשרד – מכונות קפה איכותיות, ברי מים/סודה ומכשיר דרינקה (DRINKA) – כל המשקאות למשרד במכשיר אחד

לכל המחלקות מכנה משותף והוא השרות המקצועי של יזמקו, המונה כ- 120 נציגים במחלקות השונות:

  • מוקד טלפוני – מענה אנושי הפותר מס' רב של תקלות כבר בשיחה הראשונה
  • שרות באתר לקוח – כ- 60 טכנאים מקצוענים בפריסה ארצית
  • תמיכה מרחוק – נציגי Help Desk הפותרים בעיות בהתחברות מרוחקת

בנוסף, קיימת ביזמקו מחלקת פיתוח הכוללת צוות מתכנתים המפתחים פתרונות וכלים, על פי אפיון וצרכי הלקוח.

מה עדיף? מחשוב ענן או פתרון מקומי?

שאלה זו נשאלת במרבית המקרים שמגיעים להחלטה שצריך לבצע שינוי במערך ה-IT.

ההחלטה הנכונה יכולה לבוא רק לאחר בחינת כל מקרה לגופו, תוך התבוננות על הפעילות העסקית, דרישת משאבים, תפעול וכמובן הפן הכלכלי.

במקרים רבים הפתרון המשתלם ביותר הינו היברידי, המבוסס על מערך מקומי משולב בענן.

מומחי המחשוב של יזמקו מסייעים בבחינה זו ולאחר מכן מבצעים הטמעה מלאה הן לשרותי ענן או שרותים מקומיים (On – Premises).

למה בכלל צריך גיבוי?

המידע הנצבר הינו אחד הנכסים החשובים ביותר לעסק.

מידע דיגיטלי נמצא בסיכון תמידי עקב חשיפה לגורמים רבים שיכולים לפגוע בו.

לאחרונה אנו שומעים רבות על תוכנות הכופר, אך מידע יכול אף להינזק כתוצאה מכשל חומרתי או וירוס.

אפילו טעות אנוש של מחיקה או שמירה לאחר שינויים יכולה לפגוע במידע.

גיבויים נכונים וסדירים יכולים למנוע אובדן מידע במקרי פגיעה.

למה יש צורך באבטחת מידע?

מידע דיגיטלי רגיש לוירוסים, תוכנות כופר, זליגת מידע, התקפות סייבר וכדומה.

לצורך שמירה על המידע החיוני, ישנם מספר מוצרים אשר שילוב ביניהם יכול להגן בצורה מקסימלית על הארגון:

חומת אש (Firewall) – לצורך שמירה על תעבורת המידע בתוך הארגון ומחוצה לו.

אנטי וירוס – לצורך הגנה על סביבת השרתים ועמדות הקצה.

סינון דואר – לצורך הגנה מנוזקות המגיעות דרך המיילים הנכנסים.

 

למי יזמקו מספקת שירות?

חברת יזמקו מעניקה שרות בפריסה ארצית ליותר מ- 10,000 עסקים, בתחומים וגדלים שונים.
בין הלקוחות: בתי חולים, מוסדות חינוך, חברות פיננסיות , עורכי דין, רואי חשבון, סוכנויות ביטוח, עמילי מכס ועוד.