דרושים

מתאמ/ת פגישות - טלמיטינג לתחום המחשוב

משרה מספר 12345

הגשת מועמדות

העלאת קו”ח

תיאור התפקיד:

העבודה כוללת שיחות יוצאות (אפיון מכירתי) ללקוחות עסקיים בלבד ותיאום פגישות לאנשי מכירות.
אפשרות לגמישות בשעות ומתאים גם למשרת אם!
משמרות בוקר בלבד וללא ימי שישי!
קיימות אפשרויות קידום!!!

 

דרישות:
 
ניסיון בעבודת מכירות טלפוניות/תיאום פגישות
כושר שכנוע
הכרות עם מערכת פריוריטי - יתרון
המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.

מתאמ/ת פגישות - טלמיטינג לתחום המחשוב

משרה מספר 12345

הגשת מועמדות

העלאת קו”ח

תיאור התפקיד:

העבודה כוללת שיחות יוצאות (אפיון מכירתי) ללקוחות עסקיים בלבד ותיאום פגישות לאנשי מכירות.
אפשרות לגמישות בשעות ומתאים גם למשרת אם!
משמרות בוקר בלבד וללא ימי שישי!
קיימות אפשרויות קידום!!!

 

דרישות:
 
ניסיון בעבודת מכירות טלפוניות/תיאום פגישות
כושר שכנוע
הכרות עם מערכת פריוריטי - יתרון
המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.

איש/ת סיסטם לתמיכה בלקוחות מחשוב (משרת שטח)

משרה מספר 8685

הגשת מועמדות

העלאת קו”ח

תיאור תפקיד:

לחברת IT ואבטחת מידע מובילה במרכז הארץ דרוש/ה איש/ת סיסטם לתמיכת שטח אצל לקוחות החברה. התפקיד כולל טיפול ותחזוקה שוטפת ברשתות לקוח, בין היתר: • שרתים • גיבויים • רשתות • סיסטם • אבטחת מידע (cyber) • מחשבים משרה מלאה, ימי ו’ תורנות
דרישות חובה: ניסיון ואהבה בטיפול בלקוחות ידע וניסיון בתחום ה-PC ידע וניסיון בניהול ותחזוקה של רשתות מיקרוסופט ניסיון בעבודה עם Active Directory היכרות עם מערכות גיבוי היכרות טובה עם Office ומערכות הפעלה מייקרוסופט
דרישות נוספות (יתרון): היכרות עם מיקרוסופט 365 היכרות עם שרתי Exchange היכרות עם מוצרי קצה כגון: סמארטפונים, מדפסות, טאבלטים תעודת הסמכה MCSA מוטיבציה, שירותיות, רצון לעבוד וללמוד רישיון נהיגה – חובה

דרוש /ה מנהל/ת תמיכה טכנית – סיסטם ומחשוב

משרה מספר 85856

הגשת מועמדות

העלאת קו”ח

לחטיבת המחשוב המספקת שירותי System ותמיכת לקוחות במערכות מחשוב בחברת שירות וותיקה ומובילה דרוש מנהל תמיכה טכנית מנוסה. במסגרת התפקיד: • ניהול מקצועי של צוות התמיכה הטכנית המונה כ 20 טכנאי תמיכה מרחוק וטכנאי שטח • מעקב טיפול ועמידה ב- SLA • תעדוף יומי של משימות השירות • הקמה וניהול מערך ההכשרות של טכנאי החברה • בקרה וטיפול באסקלציות (Tier 3-4) העבודה בכפיפות למנהל השירות
דרישות
דרישות סף : ניסיון מעשי של 3 שנים לפחות בניהול מערך או צוות תמיכת לקוחות בתחום המחשוב - Help Desk + System ניסיון מוכח בניהול עובדים ניסיון בעבודה בחברות שירות עם עדיפות למגזר SMB - יתרון דרישות מקצועיות: ניסיון וידע בסיסטם ותמיכת מערכות מחשוב בעסקים (רקע מעשי – יתרון גדול) היכרות עמוקה עם מוצרי מיקרוסופט עסקיים – רישוי, שרתים, 365, וכו’ ידע נרחב ברשתות מחשוב ותשתיות היכרות עם מוצרי אבטחת מידע – מערכות הגנה על נקודות רצה, חומת אש, גיבויים וכו’ תעודת הסמכה MCSA - יתרון דרישות בינאישיות: תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מצוינים איש צוות בנשמתו ובהתנהלותו בעל חשיבה מחוץ לקופסא יכולת להתנהל עם מספר משימות ולקוחות בו זמנית המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד

מומחה סיסטם לניהול פרויקטים אצל לקוחות החברה

משרה מספר 85856

הגשת מועמדות

העלאת קו”ח

חטיבת ה IT של יזמקו מתרחבת ומחפשת לתפקיד משמעותי ומאתגר בליבת פעילות החטיבה איש/אשת IT/ סיסטם בכיר/ה ומנוסה לביצוע פרויקטים במערכות המחשוב, הענן ואבטחת מידע אצל לקוחות החברה. התפקיד כולל ביצוע מא' ועד ת' של מספר פרויקטים במקביל (מרבית העבודה מתבצעת מרחוק), בדגש על פרויקטים של שרתים בענן, מיקרוסופט 365, מערכות אבטחת מידע ועוד. העבודה בכפיפות למנהל השירות של יזמקו IT דרישות: ניסיון בעבודה מול לקוחות קצה עם עדיפות ללקוחות SMB ידע וניסיון מעשי בניהול ותחזוקה של רשתות מבוססות מיקרוסופט – רישוי, שרתים, ענן, Active Directory וכו’. ידע וניסיון מעשי במערכות דואר אלקטרוני, בדגש על Exchange ו- מיקרוסופט 365 ידע וניסיון מעשי בהקמה וניהול שרתי VPS בענן, כולל ביצוע תהליכי מיגרציה ואינטגרציה היכרות מעולה עם מערכות גיבוי היכרות מעולה עם מוצרי אבטחת מידע – חומת אש, אנטי וירוס, וכו’ היכרות טובה עם מוצרי Office ומערכות הפעלה מייקרוסופט דרישות נוספות (יתרון): ניסיון כתומך בכיר / ניהול פרויקטים בחברות שירות – יתרון גדול מאוד היכרות עם מוצרי קצה כגון: סמארטפון, מדפסות, טאבלטים תעודת הסמכה MCSA שירותיות, תקשורתיות, איש/אשת צוות במלוא מובן המילה

איש/ת סיסטם מנוסה לתמיכה בלקוחות מחשוב (משרת Helpdesk)

משרה מספר 11

הגשת מועמדות

העלאת קו”ח

לחברת IT ואבטחת מידע מובילה במרכז הארץ דרוש/ה איש/ת סיסטם לתמיכה בלקוחות ממטה החברה ***קורס סייבר ואבטחת מידע יינתן למועמדים/ות המתאימים/ות*** העבודה כוללת טיפול ותחזוקה שוטפת ברשתות לקוח, בין היתר: • שרתים (פיזים ווירטואלים, בעיקר שרתי Windows) • Active Directory • גיבויים • רשתות • סיסטם • אבטחת מידע – נתבים, FireWall וכו’ • מחשבים ותחנות עבודה עבודה בצוות. משרה מלאה, ימי ו’ תורנות אחת לחודש
דרישות
ניסיון ואהבה בטיפול בלקוחות ידע וניסיון בתחום הסיסטם ידע וניסיון בניהול ותחזוקה של רשתות מיקרוסופט ניסיון בעבודה עם Active Directory ידע וניסיון בתחום ה- PC היכרות עם מערכות גיבוי היכרות טובה עם Office ומערכות הפעלה מייקרוסופט היכרות טובה עם מוצרי מיקרוסופט 365 היכרות עם שרתי Exchange היכרות עם מוצרי קצה כגון: סמארטפונים, מדפסות, טאבלטים תעודת הסמכה MCSA מוטיבציה, שירותיות, רצון לעבוד וללמוד

אין כרגע משרות התואמות את דרישותיך, אבל אפשר תמיד לשלוח לנו קו"ח למייל: cs@yazamco.co.il
אין כרגע משרות התואמות את דרישותיך, אבל אפשר תמיד לשלוח לנו קו"ח למייל: cs@yazamco.co.il